Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med


Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke greia med homofili.

Anonymous poster hash: 3170b...36b

Jeg skjønner ikke greia med å ikke skjønne greia med homofili.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Nei. De elsker det. Dessuten er ikke rips surt. You should try some :twisted:

I tried some today! De var sure. Men mulig ikke helt modne..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med at enkelte bruker dagene sine til å plage og forfølge brukere på Kg under AB.

Skjønner heller ikke greia med kollektivt mobbing her inne som får brukere til å slette seg tilslutt, ei heller moderatorer som tillater det.

Hva er problemet til enkelte?

Har en teori om at noen er født mobbere. De mobber og utestenger barn i barnehagen og på skolen, og når de liksom er "voksne" så mobber de og utestenger kollegaer på arbeidsplassen. På fritiden så henger de på Kvinneguiden og mobber og forfølger andre brukere.



Anonymous poster hash: 8bd17...602
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt vitsen med å stille klokka en time frem og tilbake til sommertid og vintertid.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med:

- Falske venner. Kan man ikke bare avslutte vennskapet istedet?
- All misnøyen i samfunnet. Når skal folk våkne opp og se hvor fantastisk vi har det her til lands?
- Hysteriet rundt Fifty Shades of Grey

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinkylita

Keg skjønner ikke greia med sport og hvorfor alle idrettsstjernene får så sinnsykt mange millioner for å springe etter en ball!! At idrettsfolk tjener mer på å kaste ball til herandre enn hva leger gjør ved å spare liv er meg en gåte. Og den frasen "vi vant" hver gang favorittlaget vinner en kamp irriterer vettet av meg. Nei,DERE vant ikke. Laget du heier på gjorde det. Du hadde ingen påvirkningskraft på de resultatene what so ever.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Keg skjønner ikke greia med sport og hvorfor alle idrettsstjernene får så sinnsykt mange millioner for å springe etter en ball!! At idrettsfolk tjener mer på å kaste ball til herandre enn hva leger gjør ved å spare liv er meg en gåte. Og den frasen "vi vant" hver gang favorittlaget vinner en kamp irriterer vettet av meg. Nei,DERE vant ikke. Laget du heier på gjorde det. Du hadde ingen påvirkningskraft på de resultatene what so ever.

Folk som spiller fotball er mindre begavede mennesker, tenk på det, hvilke andre dyr kan løpe etter en ball i timesvis og kose seg? jo hunder, nå liker jeg hunder, og hunder er ganske smarte dyr, men de fleste mennesker er jo smartere enn din vanlige hund.

Men ikke fotball spillere, akkurat som hunder, løper disse mindre begavede menneskene etter en ball og svetter, hva får de ut av det? ingen ting!! Verden er helt lik som den var 90 minutter tidligere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg tror nok supporterstøtte i mange tilfeller kan være med på å motiverere spillerne, få dem til å spille bedre, og til syvende og sist vinne kampen. Det forutsetter selvfølgelig at de møter opp på kampen fremfor å sitte hjemme i stua å banne, men det er fortsatt en pussig ting å si.

Jeg er igrunn like fascinert over fenomenet "DE tapte" som "VI vant". Medgangssupporter much? Samme med de som drar på fotballkamp, og så stikker de før kampen er ferdig fordi det ser ut til at laget de heier på kommer til å tape. Jeg synes det er dårlig stil når man liksom skal være så engasjert og glad i laget sitt.

I bunn og grunn skjønner jeg ikke greia med fotball i det hele tatt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Dj Broiler og Sirkus Eliassen...herregud for noe makkverk, jeg fatter ikke hvordan man kan kalle det der musikk???

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De nye cola-flaskene med navn på...finner jeg ikke et passende navn tar jeg bare pepsi max i steden for. Kjøper ikke "typen" eller "søta" til meg selv feks...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg skjønner ikke greia med at dersom noen starter en tråd for å fortelle at de fremdeles er jomfru og ønsker tips om hvordan finne en partner, er det alltid en AB eller to som må påpeke at de må fjerne kroppshår her og der. Er det en naturlig sammenheng mellom sen seksuell debut og viltvoksende kroppshår?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som innreder huset sitt med bare hvitt interiør, hvite vegger osv. Tydeligvis mange som synes det er fint, men for min del minner det bare om sykehus.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Par med like tatoveringer av typen "sweetheart" "soulmate" osv.

Det er harry, det....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Par med like tatoveringer av typen "sweetheart" "soulmate" osv.

Det er harry, det....

eller tatoveringer med barnas navn og/eller fødselsdato :daane:

Er det så innmari vanskelig å huske på, så man må printe det fast på seg selv for evig tid!?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...