Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med


Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Gjest Emmanuelle

Kaley Cuoco (Penny fra Big Bang Theory).

Hun er visst alle gutters våte drøm og jeg skjønner virkelig ikke hva som er så sexy med denne dama :vetikke:

Hun ser jo helt normal ut? Kanskje det er det som er greia?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaley Cuoco (Penny fra Big Bang Theory).

Hun er visst alle gutters våte drøm og jeg skjønner virkelig ikke hva som er så sexy med denne dama :vetikke:

Hun ser jo helt normal ut? Kanskje det er det som er greia?

Jeg er helt heterofil, men syns at hun er en nydelig dame. Har en veldig fin utstråling i serien, og ser egentlig ganske naturlig ut. :) Syns det er langt mellom pene blondiner (sorry for that), men hun er stunning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på et par som har tatt forholdet sitt som "fra i et forhold, til komplisert". No one give's a shit.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoooooky... :laugh: Hun har for øvrig ikke et eneste bilde på bloggen sin som ikke er shoppet til det ugjenkjennelige. Hun ligner stort sett noe fra en alienfilm.. Bloggen skulle hett livingalien.no

Endret av *Cat*
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..å begynne hardtreninga to uker før ferie, for å så gi opp og spørre om raskest mulig måte å gå ned 10kg på.

post-65235-0-17219000-1372769356_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kritthvite tenner regnes som et tegn på sunnhet når veldig mange av de som har kritthvite tenner har brukt en masse kjemikalier for å oppnå hvitfargen.

Eller at de med naturlige hvite tenner har mest hull :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Eller at de med naturlige hvite tenner har mest hull :fnise:

Jeg har kritthvite tenner naturlig, men jeg tror jeg har hatt hull i 80% av dem.

Pene utapå, helt jævlige å hanskes med (unnskyld språket).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg har kritthvite tenner naturlig, men jeg tror jeg har hatt hull i 80% av dem.

Pene utapå, helt jævlige å hanskes med (unnskyld språket).

jeg hadde tenkt å sitere innlegget over ditt, men fant ut at det ble for off topic, men nå klarer jeg ikke å dy meg :lol: ...Det er nemlig min teori serru! Jeg har erfart det flere ganger! At de som har naturlige veldig hvite-hvite tenner oftere har hull enn dem som ikke har det...jeg har ikke hvite tenner.. mer sånn eggeskall-hvit, og jeg har aldri, aldri, aldri hatt et eneste hull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfart det flere ganger! At de som har naturlige veldig hvite-hvite tenner oftere har hull enn dem som ikke har det...jeg har ikke hvite tenner.. mer sånn eggeskall-hvit, og jeg har aldri, aldri, aldri hatt et eneste hull :)

Jeg har en teori - at de som har "eggeskallhvite" tenner pusser dem grundigere (i et fåfengt håp om at de skal bli hvitere) mens de som har naturlig hvite tenner, slurver mer. At tennene skal være mer eller mindre solide avhengig av farge, tror jeg ikke noe på.

Anonymous poster hash: 7ead6...a32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg har en teori - at de som har "eggeskallhvite" tenner pusser dem grundigere (i et fåfengt håp om at de skal bli hvitere) mens de som har naturlig hvite tenner, slurver mer. At tennene skal være mer eller mindre solide avhengig av farge, tror jeg ikke noe på.

Anonymous poster hash: 7ead6...a32

ikke vet jeg, men jeg har aldri vært flink med tannpriker, tanntråd eller skyllevann... Pusser og ferdig!

Men denne diskusjonen blir kanskje litt utenfor trådens tema :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er vel at tenner kommer i all slags farger og former, men media gir et bilde av at hvite, rette tenner er det eneste rette, og at de som ikke har slike tenner, er uhygeniske og lite nøye med tannstellen. Jeg la aldri merke til folk sine tenner før, men fordi det er så stort fokus på tannbleking og perfekte tenner, har jeg gjort det i det siste. Det er jo egentlig ganske trist.



Anonymous poster hash: 4993b...869
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Jeg har en teori - at de som har "eggeskallhvite" tenner pusser dem grundigere (i et fåfengt håp om at de skal bli hvitere) mens de som har naturlig hvite tenner, slurver mer. At tennene skal være mer eller mindre solide avhengig av farge, tror jeg ikke noe på.

Anonymous poster hash: 7ead6...a32

MÅÅ bare snike inn denne, i verste fall får noen dele tråden til "tannfargingstråden" eller noe :P Da jeg fikk meg hamster i sjette klasse (ja, dette er relevant), spurte jeg dyrlegen om hvorfor han hadde så gule tenner. Han sa at jo gulere de var, jo sterkere var de. Derfor gnagere og andre dyr som spiser harde ting som nøtter, insekter osv har de guleste tennene.

Om det stemmer vet jeg ikke, men det er jo logisk? Jeg pusser tennene, bruker tanntråd og skyll, spiser aldri godteri eller sukkerholdig brus/juice, men tennene mine har hull herifra og til månen. Men det går ikke en uke uten at noen kommenterer smilet mitt; hvor hvitt det er eller hvor perfekte tennene mine er.

Skulle bare ha visst sannheten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅÅ bare snike inn denne, i verste fall får noen dele tråden til "tannfargingstråden" eller noe :P Da jeg fikk meg hamster i sjette klasse (ja, dette er relevant), spurte jeg dyrlegen om hvorfor han hadde så gule tenner. Han sa at jo gulere de var, jo sterkere var de. Derfor gnagere og andre dyr som spiser harde ting som nøtter, insekter osv har de guleste tennene.

Om det stemmer vet jeg ikke, men det er jo logisk? Jeg pusser tennene, bruker tanntråd og skyll, spiser aldri godteri eller sukkerholdig brus/juice, men tennene mine har hull herifra og til månen. Men det går ikke en uke uten at noen kommenterer smilet mitt; hvor hvitt det er eller hvor perfekte tennene mine er.

Skulle bare ha visst sannheten!

Jeg har lest at det også kan ha sammenheng med spyttsammensetningen i munnen, og at noen har bedre sammensetningen enn andre. Nok tannsnakk nu :fnise:

Anonymous poster hash: 4993b...869

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

MÅÅ bare snike inn denne, i verste fall får noen dele tråden til "tannfargingstråden" eller noe :P Da jeg fikk meg hamster i sjette klasse (ja, dette er relevant), spurte jeg dyrlegen om hvorfor han hadde så gule tenner. Han sa at jo gulere de var, jo sterkere var de. Derfor gnagere og andre dyr som spiser harde ting som nøtter, insekter osv har de guleste tennene.

Om det stemmer vet jeg ikke, men det er jo logisk? Jeg pusser tennene, bruker tanntråd og skyll, spiser aldri godteri eller sukkerholdig brus/juice, men tennene mine har hull herifra og til månen. Men det går ikke en uke uten at noen kommenterer smilet mitt; hvor hvitt det er eller hvor perfekte tennene mine er.

Skulle bare ha visst sannheten!

Det var det jeg og holdte på å skrive i innlegget ditt over her fordi jeg har lest det noen steder, men siden jeg ikke husker helt hvor så droppa jeg det :5:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cloud9

Vel, jeg skjønner ikke hvorfor man kun skal vaske seg på hendene etter man har vært på toalettet...

Jeg vasker meg både før og etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunny Beach. Jeg har lest og sett bilder, og for meg ser det gørrkjedelig og kunstig ut. Bulgaria forbinder jeg ikke med syden eller ferie, bare med den kalde krigen. Dessuten er navnet harry og ryktet dårlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulgaria er absolutt varmt om sommeren. Det grenser til både tyrkia og hellas. Men er enig i at det ikke er reisemål nr. 1.(sunny beach altså, andre steder med svartehavet der er fint).

Endret av pinar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...