Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med


Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke greia med at folk legger ut mattallerkenen sin på Instagram. Uinteressant synes jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

hvorfor er det så mange som gjør seg så dumme når de lurer på noe? Når jeg spør om måter å gå frem på får jeg ofte som svar;

" du kan jo gjøre deg litt dum å spørre litt sånn..."

Jeg vil da på ingen måte dumme meg ned, late som jeg er litt dum i hue, ...Hvorfor skal folk spille på at de er dumme når det er tilgjort med overlegg?

Det kan da ikke være folk som går på denne "dumheten" ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med hashtags.

Altså, jeg vet hva det er "godt for", at man kan trykke på de for å se alle andre som har tagga med samme ordet, men jeg har uttallige venner på facebook som skriver hele noveller til bildene sine der hvert ord starter med #.

#idag #var #lille #trine #ute #og #sykla. #hun #var #så #flink #og #mamma #er #så #stolt <3 <3 <3 #lykke #babygirl #sweet #bike #didntfall #family #love... And so on.

Det er så IRRITERENDE!!!!!!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor det er folk som mener at homofili er galt.



Anonymous poster hash: 5edf6...e40
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skjønner jeg ikke greia med "The Fox"-sangen til Ylvis-brødrene. Tror jeg må være den eneste som verken synes den sangen er morsom eller genial.

Jeg er helt enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skjønner jeg ikke greia med "The Fox"-sangen til Ylvis-brødrene. Tror jeg må være den eneste som verken synes den sangen er morsom eller genial.

Jeg også! :5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med at det var så mange som reagerte på at en kommune ville ha regler for hvilke klesplagg de ansatte ikke fikk gå i, og at så mange mente at det var muslimenes/religiøse sin skyld :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippa Middelton!

Hun er jo pen, men hun er jo ikke ekstraordinær. Og rumpa hennes var jo ikke synlig en gang i den kjolen.

Og nå nylig - "Pippa stjal showet med sexy kjole"

pippa99.jpg

Altså... Sexy?? Den var ikke fin en gang!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippa Middelton!

Hun er jo pen, men hun er jo ikke ekstraordinær. Og rumpa hennes var jo ikke synlig en gang i den kjolen.

Og nå nylig - "Pippa stjal showet med sexy kjole"

pippa99.jpg

Altså... Sexy?? Den var ikke fin en gang!

Hun ser ut som en struts og alle syns strutser er sexy, med deres lange bein, lang hals, konstant duck face og stor fjærdekket rompe!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippa Middelton!

Hun er jo pen, men hun er jo ikke ekstraordinær. Og rumpa hennes var jo ikke synlig en gang i den kjolen.

Og nå nylig - "Pippa stjal showet med sexy kjole"

pippa99.jpg

Altså... Sexy?? Den var ikke fin en gang!

Er ikke denne fra motespalten i vg? Der mener de at alt mulig er sexy, og vakkert :P

Endret av Hjarte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke denne fra motespalten i vg? Der mener de at alt mulig er sexy, og vakkert :P

Ha ha!! Så jo ut som et karnevalkostyme jo ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med å kommentere bilder av jenter som blir omtalt som pene, og skrive at neiii, de er da ikke pene i det heeele tatt? Jo penere jenta er, jo flere andre jenter må påpeke at det er hun da slett ikke.



Anonymous poster hash: 4d9f6...570
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...