Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med


Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

Giraffstatusene på facebook, og generelt alle slike "spennende" gåter/brystkreftstatuser/verdens beste søster-mor-far-bror- statuser.

Er vel en grunn til at de heter KJEDE-statuser, for hver gang så blir jeg helt :glare: :sleeping: :riste::filer::sove::sovne:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Når du er på besøk hos folk eller i selskap, og noen alltid skal mase om hvor mye du spiser og hva.

"Nå må du forsyne deg! Nei takk, jeg er mett. Men det er mer igjen! "

Eller

"Spiser du ikke det?!? Det som er sååå godt!"

Jeg forstår at man ikke vil sitte igjen med masse rester, men hvorfor ikke bare la folk kose seg? Det burde jo være det som det er fokus på, og ikke hva eller hvor mye folk spiser.

Kom på en ting til. Sånne som sitter i selskap eller på besøk,og akker og oier seg over hvor mye kake de har spist. Så har de kanskje spist et eller to stykker, og da er det liksom mye?

Høres jo som de har lagt på seg 20 kg bare av det.

Kan ikke folk bare roe ned og kose seg :) Man trenger ikke å være sunn 365 dager i året.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Også de som vet ALT om deg bare fordi du lager en tråd om et tema eller som har lest noen av innleggene dine.

Da tolker de det som at du mener ditt og datt, og vet den fulle og hele sannheten om deg og ditt liv.

Ja, og det er forresten alltid noe negativt. Man kan alltid tolke det andre skriver som noe negativt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julebrus bør ha julefarge, når det først skal være, syns jeg.

Det synes jeg og. Husker den var rød når jeg var liten også plutselig ble den brun :snurt:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett den røde siden jeg var liten. Og sluttet å drikke julebrus i protest når den ble brun :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner meg ikke på folk som blir dritsure for sånt

Anonymous poster hash: e91f7...4cb

Er vel ikke så vanskelig å skjønne at folk blir sure når de ikke rekker å tisse før timen begynner fordi folk som kunne brukt garderoben okkuperer doen. Men hvis det er vanskelig å skjønne så skjønner vel jeg mer hvorfor de gjør det da :P Trodde bare det var åpenbart og at alle skjønte det.

Anonymous poster hash: 093d9...8b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på de som skifter inne på doen på treningssenter. Det må da være upraktisk og ekkelt, pluss at alle som må tisse blir dritsure..

Anonymous poster hash: 093d9...8b3

Det er denne skumle nakenheten antagelig? Viktig at ikke folk får se en naken, selv om det er mennesker av samme kjønn. :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke greia med folk som går ut i media med fullt navn og bilde og klager over at de har søkt 100 jobber og ikke blitt ansatt (hvem vil ansette en som har blitt refusert av 100 andre...?)
Eksempel fra i dag (men man ser jo OFTE slike artikler særlig i VG, Dgabladet og Nettavisen): http://www.na24.no/article3702156.ece

...Jeg skjønner forresten heller ikke vitsen med å tegne på seg SÅ store øyenbryn :fnise: (diskré påtegning av bryn kan være pent, men jeg skjønner ikke "moten" med så store... :laugh: )



Anonymous poster hash: e1e00...2cd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en i helga som stod frem med at han hadde fått sparken. Det og synes jeg er ganske rart.

Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...