Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med


Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Twitter

Gangam Style

The Fox

Og ikke minst...

Jennifer Lawrence

Jeg mener hun er helt ok, men når folk begynner å snakke om henne som verdens heiteste så må vi vel se oss enige i at ting har gått litt langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Min mote'? :ler:

Uff den siden er bare tragisk. :P

"Min mote" håper jeg inderlig at INGEN skjønner greia med ihvertfall :ler:

Makan til sørgelige greier...

Endret av NozMonster
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skryter av at hundene deres blir best i rasen på valpeshow når det er en eneste deltaker i rasen...



Anonymous poster hash: fb6a5...f1b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tofargede biler. Altså disse med en farge på sidene og svart tak/panser. Det tok lang tid før jeg skjønte at de skulle være sånn og at de ikke ventet på å få ferdig lakkeringen.

Stygge greier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Skjønner ikke greia med å ta bilder av maten sin og legge ut på facebook. Noe så teit! Samme med de som hele tiden skryter av sine perfekte liv på facebook, arrrgh! Slitsomt å lese. Er en grunn til at jeg nesten ikke er der lenger. Har fortsatt profilen, men er innom kun ca en gang i halvåret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som står langt foran på konsert bare for å stå helt stille og se sure ut. Jeg kan skjønne at ikke alle ønsker å hoppe og danse og synge på konsert, men da er det vel bedre for dem å stå lengre bak hvor man ser scenen bedre (tenker på festivalscener som er i en bakke) istedenfor midt i crowden? At et par folk står stive som en stokk midt i en gjeng med oppstemte konsertgåere er jo ikke noe kult for hverken oss eller dem.

Det kan være fordi lengre bak er det ofte mange som står og prater/roper til hverandre.

Jeg skjønner ikke greia med voksne folk som ikke klarer å holde kjeft på konserter, teater, når noen holder tale, etc etc.

Anonymous poster hash: 093d9...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skryter av at hundene deres blir best i rasen på valpeshow når det er en eneste deltaker i rasen...

Anonymous poster hash: fb6a5...f1b

Jeg forstår det hvis det er en helt ny utstiller eller en veldig ung person (les: barn). Ellers er det jo bedre å skryte av en eventuelt god kritikk.

For meg er valpeshow bare en del av sosialiseringen av valpen, resultater er urelevante.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breaking Bad

:regn:

Breaking bad er awesome!!!!!! :icon_lol::icon_lol:

Nettopp sett ferdig alle 5 sesongene på en mnd. Jupp, lite å gjøre.

Ellers skjønner jeg ikke greia med at Norge vil være så miljøbevisste og satse mer på kollektivtrafikk, så er det grisedyrt med buss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neglekaviar skjønner ikke jeg greia med.

Ja du mener de små kulene? Det så kult ut men de falt av bare man var borti noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke greia med 50 shades, twilight og at alle tror Justin Bieber er homo

Han bruker jo øredobber, lipgloss og maskara.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du mener de små kulene? Det så kult ut men de falt av bare man var borti noe.

Haha, er de små kulene jeg mener, ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Herr Heftig

Breaking bad er awesome!!!!!! :icon_lol::icon_lol:

Nettopp sett ferdig alle 5 sesongene på en mnd. Jupp, lite å gjøre.

Ellers skjønner jeg ikke greia med at Norge vil være så miljøbevisste og satse mer på kollektivtrafikk, så er det grisedyrt med buss.

Jeg tror ingen av Norges tre største partier har noen særlige reelle intensjoner om å være miljøbevisste. Egentlig ønsker vi bare se hva som skjer, mens vi tjener oss rike på olje.

Jeg skjønner ikke greia med bukseseler det finnes da belter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med å parkere med fronten inn. Bruker altfor mye tid på å stå og vente på de som skal kuke seg inn og ut.

Rygg inn, kjør rett ut. Case closed.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med å parkere med fronten inn. Bruker altfor mye tid på å stå og vente på de som skal kuke seg inn og ut.

Rygg inn, kjør rett ut. Case closed.

Og hvordan får man ut barnevogna?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ingen av Norges tre største partier har noen særlige reelle intensjoner om å være miljøbevisste. Egentlig ønsker vi bare se hva som skjer, mens vi tjener oss rike på olje.

Jeg skjønner ikke greia med bukseseler det finnes da belter.

Mote vet du. Det er faktisk fryktelig hot med menn som bruker buseseler til den riktige stilen. Men det er et fåtall vel og merke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...