Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med


Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke greia med at en tråd som heter "hjelp. jeg sliter i varmen. er jeg rar" (eller noe i den dur) har 990 innlegg!! :sjokkert:

Er det et så hett (pun intended) tema?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tried some today! De var sure. Men mulig ikke helt modne..

De pleier å komme seg når de blir røde. Try it.

At trost spiser rognebær har jeg mer problemer med å forstå. Der snakker man seriøs vondesmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg skjønner ikke greia med Firefly Jeg har skjønt at mange syns den serien er såååå bra, og er skikkelig irriterte fordi den ble kansellert, men jeg skjønner virkelig ikke greia. Jeg har ikke kommet meg gjennom to episoder engang. Og jeg liker i utgangspunktet Joss Whedon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keg skjønner ikke greia med sport og hvorfor alle idrettsstjernene får så sinnsykt mange millioner for å springe etter en ball!! At idrettsfolk tjener mer på å kaste ball til herandre enn hva leger gjør ved å spare liv er meg en gåte.

De får fett betalt fordi veldig mange millioner mennesker gidder å se på tingene via tv. Som gir veldig god pris for senderettighetene. Som igjen gir fet lønn til gærningene som springer etter ballen, kula, stafettpinnen, langrennsløperen eller hva det nå er de skal ha tak i.

Anonymous poster hash: 1d06c...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..akkuratt som starbucks iskaffe som man får kjøpt på matbutikkene..

Nei Tine sine iskaffer er 100 ganger bedre, skjønner virkelig heller ikke hypen,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starbucks! Ja, det er et sted som selger kaffe..men det gjør de jo overalt. Skjønner ikke hva som er så spesielt stort med akkurat starbucks.



Anonymous poster hash: 76f8a...1ce
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starbucks! Ja, det er et sted som selger kaffe..men det gjør de jo overalt. Skjønner ikke hva som er så spesielt stort med akkurat starbucks.

Anonymous poster hash: 76f8a...1ce

Ikke jeg heller. Det finnes flere Kaféer som har bedre kaffe enn opphypa Starbucks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greie med å mene noe, bare for å mene noe... At man gjør seg opp en mening om en sak man ikke har undersøkt noe om, og så bare står på det, selv om folk som faktisk kan noe om det forklarer at det ikke er sånn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med at en tråd som heter "hjelp. jeg sliter i varmen. er jeg rar" (eller noe i den dur) har 990 innlegg!! :sjokkert:

Er det et så hett (pun intended) tema?!

ingen av dem som har gått til verks å kjøpt aircondition...etter det jeg har forstått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor mange maxikjoler har ett lag med stoff som er kortere enn det andre. Det ødelegger jo kjolene, akkurat som denne:
image1xl.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor tror folk at de blir usynlige når de kjører bil og peller seg i nesa

Det kan jo hende de bare gir f**? Noen synes det er kjempeekkelt, andre (til og med leger) oppfordrer til å spise buser og gjør det uforstyrret i offentligheten. Whatever floats your boat. Nam-nam :P

Anonymous poster hash: d82c6...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er grunnen til at de oppfordrer til å spise buser egentlig?? :klo:

Det hjelper å bygge opp immunforsvaret på grunn av alle mikroorganismene som fanges oppi der.

Anonymous poster hash: 7abba...d75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor mange maxikjoler har ett lag med stoff som er kortere enn det andre. Det ødelegger jo kjolene, akkurat som denne:

image1xl.jpg

Å, jeg er så enig!

De ser utrolig teite ut. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...