Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med


Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange går i varme vinter/dunjakker nå, når det er plussgrader. Greit det er småsurt ute og kaldt, men hva med når det virkelig blir kaldt da? Jeg prøver å tyne det ut hvertfall før jeg bruker opp mine varmeste jakker nå..

Det kan være at 1) de gidder ikke å fryse i flere mnd enn nødvendig, 2) de har som meg kuldeallergi, så å risikere å fryse = være helt satt ut av spill i noen dager. Uendelig kjipt! Når det blir kaldere må jeg bare pøse på med enda mer klær, eller skalke lukene og søke tilflukt under et tårn av ullpledd og varmeflasker.

 

Det er mange ting jeg ikke skjønner greia med. Sikkert unødvendig å si nå, men nevner likevel; innetemperatur under 20 grader (egentlig under 25!).

Blindtarm, visdomstenner og (falske) mandler i 2015. Kom igjen da, evolusjon, gjør jobben din!

Dyremishandlere. Bur de inne og svelg nøkkelen.

Svære vaskelapper e.l. på truser. Bare lappen dekker jo nesten hele sprekken i blant.

Vanilla coke. Smaker som flytende antibiotika, men har null effekt på bakterier. 

Tights som bukse. Nei, det ser ikke bra ut. Ja, det ser ut som du har tatt på deg strømpebukse, og glemt skjørtet.  

Anonymkode: 5fe10...afd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke greia med å ikke skulle vaske jeansbukser. 

Spesielt ikke jeansbukser som er fulle av godtesnop!

Anonymkode: b2adf...25d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt ikke jeansbukser som er fulle av godtesnop!

Anonymkode: b2adf...25d

Hei på deg Ronja!

Vanilla coke. Smaker som flytende antibiotika, men har null effekt på bakterier. 

Anonymkode: 5fe10...afd

Brus med kirsebærsmak ligner også på flytende antibiotika (Pepsi Max Cherry og Cola Cherry). Jeg husker at jeg som barn fikk antibiotika-kur mot ørebetennelse, og at den hadde en kunstig kirsebærsmak. Tror det var denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det kan være at 1) de gidder ikke å fryse i flere mnd enn nødvendig, 2) de har som meg kuldeallergi, så å risikere å fryse = være helt satt ut av spill i noen dager. Uendelig kjipt! Når det blir kaldere må jeg bare pøse på med enda mer klær, eller skalke lukene og søke tilflukt under et tårn av ullpledd og varmeflasker.

 

Det er mange ting jeg ikke skjønner greia med. Sikkert unødvendig å si nå, men nevner likevel; innetemperatur under 20 grader (egentlig under 25!).

Blindtarm, visdomstenner og (falske) mandler i 2015. Kom igjen da, evolusjon, gjør jobben din!

Dyremishandlere. Bur de inne og svelg nøkkelen.

Svære vaskelapper e.l. på truser. Bare lappen dekker jo nesten hele sprekken i blant.

Vanilla coke. Smaker som flytende antibiotika, men har null effekt på bakterier. 

Tights som bukse. Nei, det ser ikke bra ut. Ja, det ser ut som du har tatt på deg strømpebukse, og glemt skjørtet.  

Anonymkode: 5fe10...af

Enig i alt!!!:fnise: 

Anonymkode: 9df9d...fd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oljerens.

Oljerens kan hjelpe med å løsne opp ting som vanlig ansiktsrens ikke tar (solkremer og sminke med silikoner, for eksempel, er vanskelig å få helt bort med vanlig rens). Det er veldig mange som ikke har behov for det i det hele tatt, men for mange kan det hjelpe mot tette porer, kviser og sebaceous filaments (som nesten alle tror er blackheads...) :opplyser:

Anonymkode: 087e7...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljerens kan hjelpe med å løsne opp ting som vanlig ansiktsrens ikke tar (solkremer og sminke med silikoner, for eksempel, er vanskelig å få helt bort med vanlig rens). Det er veldig mange som ikke har behov for det i det hele tatt, men for mange kan det hjelpe mot tette porer, kviser og sebaceous filaments (som nesten alle tror er blackheads...) :opplyser:

Anonymkode: 087e7...6eb

Ah,. da forstår jeg det litt mer :) Har bare lest enkelte steder om at folk måtte bruke en etterrens siden de måtte få bort oljerensen... skjønte ikke hvorfor de bare brukte "vanlig rens" med en gang, men nå er jeg klokere. takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med at alle skal ha alt med en gang!   Hva skjedde med å spare og ønske seg ting?    Nyetablerte par har jo alt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlige ferdigprodukter. Priors omelett på kartong, ferdigstekte pannekaker. Altså  hvor lat skal man bli?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlige ferdigprodukter. Priors omelett på kartong, ferdigstekte pannekaker. Altså  hvor lat skal man bli?

Enig her! Det tar jo bare minutter å ordne det selv, og jeg tror også det er mye bedre med fersk omelett og pannekaker! Kunne ikke tenke meg å kjøpe det ferdig laget!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Latterlige ferdigprodukter. Priors omelett på kartong, ferdigstekte pannekaker. Altså  hvor lat skal man bli?

Min bestefar kjøper slikt, han er på vippen av 90 år og bor enda for seg selv, han prøver så godt han kan å holde seg selvstendig,men sånne små ting gjør hverdagen hans mye enklere :)

Anonymkode: 1bbb1...db5

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke hva folk skal med 20 bokser 1 kroners pepperkaker og 15 ruller billigmarsipan.  Ikke rart at overvekt øker sterkt i Norge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Hvorfor så mange idioter gidder å lese slike latterlige rosa-bloggere heile tiden.

Anonymkode: 3b573...467

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...