Gå til innhold

Life is far too important a thing ever to talk seriously about


Wolfmoon

Anbefalte innlegg

Tar det som et hint om at filmen kanskje ikke var det helt store? ;)

Altså, den var grei nok, veldig kul idé, men dessverre fryktelig forutsigbar. Jeg visste i grunn hva som kom til å skje gjennom hele filmen etter de 10 første minuttene. Jeg skulle ønske at de hadde klart å overraske meg, for ideen om et filmplott basert på Osebergskipet og dens "passasjerer" har stort potensiale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannfolk, what else? :P

Hadde besøk av min - insert something here - i går kveld. Kjempehyggelig, litt kos, endte med at han ikke rakk banen og overnattet på sofaen. Før han basicly dumper meg i dag, eller ikke med så mange ord da, men det er følelsen jeg sitter igjen med. Og jeg setter jo pris på at han er ærlig, men ...

Jeg skulle aldri ha gått inn på noe i den retningen med han, men shit happens, and then you die :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk, what else? :P

Hadde besøk av min - insert something here - i går kveld. Kjempehyggelig, litt kos, endte med at han ikke rakk banen og overnattet på sofaen. Før han basicly dumper meg i dag, eller ikke med så mange ord da, men det er følelsen jeg sitter igjen med. Og jeg setter jo pris på at han er ærlig, men ...

Jeg skulle aldri ha gått inn på noe i den retningen med han, men shit happens, and then you die :P

Ah, så kjedelig da! :tristbla: Ofte så vet man vel innerst inne at det er håpløst å gå inn på noe, samtidig så kan man jo gå glipp av noe hvis man aldri prøver. Uansett er det kanskje bedre i lengden å ha ting avklart, enn å gå rundt og lure på hva som kunne skjedd? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, litt mer tilgrunn her enn dette, men ja ... nei ... vet ikke. Dust, både meg og han :P

Jeg vet at jeg ikke er spesielt sammenhengende her, kan jo bli interessant på jobb i kveld, men ... Jeg hadde ikke all bakgrunns bakgrunnsinformasjonen, skulle gjerne fått den tidlig i går,i stedet for i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Lady Antebellum :rodmer:

Så trist at du ble avvist av daten, tro meg,I can feel your pain! Hvorfor sov han på sofaen? Og hva sa han sånn egentlig?

Vet det føles kjipt nå, men håper det går bra med deg mæddæm :klemmer:

Endret av Charmain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sov på sofaen fordi jeg tenkte det var lurt, når vi fant ut at han ikke rakk siste bane ;)

Det går bra. Basicly, etter en veldig hyggelig kveld med kos, så tok han samtalen dagen etter om at han ikke var over eksen. Han kunne ikke sagt det før, liksom, så hadde jeg sluppet hele styret og følelsesmessig kaos og diverse :klo:

Oh well, nå har jeg uansett så mye å gjøre at jeg ikke orker å forholde meg til det. Jeg har altfor mye å gjøre for tiden, skal ha rollespill igjen på studiet neste uke, kvalifiseringsprøve, forberedelse til å arrangere seminar og masse jobbing. Døgnet burde absolutt hatt mange flere timer :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hvordan går det med deg nå? Håper du ikke gråter deg vekk i kjærlighetssorg :klem: Tror uansett du takler sånt bedre enn meg, for jeg blir helt ødelagt.

Skjer det noe gøy i helga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke tid til, så jeg gjør nok ikke det ;) Har man ikke tid til å tenke, så gjør det mindre vondt. Du er min konklusjon.

I går var jeg i 50-årslaget til min tante. Det var veldig hyggelig,men kjenner jeg er en smule sliten i dag. Blir nok en rolig dag, før jeg setter kursen tilbake til Oslo i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, jobbing døgnet rundt for deg også? Bra man i alle fall ikke har tid til å tenke så mye på mannfolk da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tid til å tenke på mannfolk what so ever :nigo:

Nå har jeg akkurat lagt på skype etter styremøte, og går rett tilbake til arabisk lekser. Men kjenner at jeg muligens skal legge meg snart, er kjempesliten og trenger å sove!

I morgen skal jeg faktisk å klatre på kvelden. Det blir deilig å gjøre det i stedet for å sitte bøyd over bøkene heller kvelden. Satser på at jeg rekker alle leksene mellom forelesning og klatring, så jeg slipper å begynne på igjen i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla! I dag føler jeg meg skikkelig flink. Det gikk fint i timen i dag, klarte til og med å svare på noe læreren spurte meg om noe helt spontant! *stolt*

Nå sitter vi og venter på filmkveld med begge klassene, derfor har vi nå sittet og gjort masse oppgaver som forhåpentligvis blir lekser neste uke, slik at jeg slipper å gjøre dem da :nigo: Skal se film på arabisk, forhåpentligvis har de fått ordnet med undertitler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det full jobbing i hele helga ;)

I dag har jeg vasket klær og lest litt arabisk. Ferdig med all lekse til mandag og tirsdag, noe som er kjempedeilig. Nå håper jeg bare at vi har klart å få en bestått på rollespillet (noe jeg absolutt ikke er helt sikker på), så føler jeg faktisk at jeg har hode over vannet igjen, foreløpig :P

Skulle gjerne ha vært ute i finværet i dag, men slik går det når man har fellesvaskeri og ikke egen vaskemaskin :sukk: Oh well, får dra litt tidlig til jobb, så kan jeg tusle litt i byen før jeg skal på jobb. Er jo meldt dårlig vær i morgen, så tviler vel på at det blir markatur da, selv om det var det jeg helst skulle ha gjort.

Har en travel uke foran meg også, men håper å få til en svømmetur på mandag etter forelesning. Det hadde vært så utrolig deilig.

Også har jeg jo ikke klart å la være og snakke med han her fyren, som ikke er over eksen, selv om det jeg begynte med var at jeg ikke orket å "være på vent" :P At jeg vil meg så vondt, fatter jeg ikke. Men det er greit, jeg vet at han ikke vil meg vondt, og jeg skjønner hva han snakker om når han ikke er klar for et forhold, men jeg er jo det :kjefte::laugh: Eller kanskje jeg egentlig ikke er det jeg heller :klo:

Blæh, uansett er det godt å være superopptatt hele tida, mye mindre tid til å tenke på ham da. Penger og ingen tid til å tenke, win-win-situation! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag!

Startet med at jeg sov såpass dårlig at jeg endte opp med å ikke reise på forelesning i dag. Vi har jo egentlig obligatorisk oppmøte, men det ble ikke noe av, for å si det sånn.

Reiste så for å møte min medarrangør av et seminar i morgen. På busstoppet på vei dit møtte jeg først ei jeg ikke har sett på sikkert 4 år, med babyen hennes, og fikk kompliment for at jeg så så fresh ut. Nå synes jeg hun så helt fin ut til å ha en liten baby, jeg da, men hyggelig å bli sett på som fresh :fnise: Rett etterpå kom ei jente bort til meg og spurte hvor jeg hadde kjøpt skoene mine, for de var så fantastisk kule! :nigo: Og det er de jo også :laugh:

Etterpå i dag har jeg vært å klipt meg, og for første gang tatt striper hos frisør. Tror det blir lenge til neste gang, for selv om håret jo forsåvidt ble fint, så er jeg ikke brått sikker på at jeg synes det er verdt 1500 kroner. Oh well, da har jeg prøvd det også. Og deilig å bare slappe av en stund i frisørstolen og la livet suse forbi :P

Så i morgen braker det løs med 6 timer forelsning først, før da skal være en av de som åpner seminaret vi arrangerer. Aner ikke hva jeg skal si, men det blir nok bra *krysser fingre og tær* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nja, for øyeblikket føler jeg meg mest dratt og sliten, men det er kanskje fordi jeg er det også :P

Lang arbeidshelg foran meg, men det er jo forsåvidt greit. Nå har siste forelesning med nytt stoff vært på arabisk også, så nå har tiden kommet til gjennomgang før eksamen. Føler at det er litt mindre press på meg til å prestere nå, slipper å forberede og snakke i timene, så da kan jeg senke skuldrene litt. Så får jeg bare gjøre så mye jeg kan før eksamen, og gjøre så godt jeg kan på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg trygt plassert på jobb igjen, skulle sikkert egentlig heller ha vært hjemme og lest til eksamen, men 5 timer jobbing på en søndag er penger jeg har brukt for ;) Dessuten, ikke så galt å få betalt for å følge Carlsens VM-kamp i sjakk, utrolig hvor engasjert man kan bli i idretter man ikke helt skjønner seg på eller har hatt noen som helst interesse for tidligere :P

I kveld blir det også klatring, i stedet for lesing, og det skal bli utrolig godt. Etter lange dager foran pc både på jobb og når jeg studerer, så blir det godt å få strekt ut litt og forhåpentligvis få løst opp litt i noen av muskelknutene i nakken min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det lenge siden jeg har vært innom.

Jeg er så klar for juleferie at jeg ikke får sagt det, dessverre er jeg ikke heeeelt der enda :P

I dag er jeg på jobb igjen, skulle nok heller ha lest, men det får bli i morgen. Da må jeg skjerpe meg og få gjort en del, får jeg får visst tilfeldigvis besøk på onsdag kveld av tidligere nevnte fyr. Vet ikke helt hva som skulle ha forandret seg siden sist, men noe føles det som om det er, men jeg innser at jeg fort kan gå inn i noe som gjør at jeg blir såret her. Men den som intet satser, intet vinner. Men det blir en engangsgreie, jeg kommer ikke til å satse igjen og igjen hvis dette ikke fører frem, så han får bestemme seg for hva han vil.

Uansett, er på jobb i dag, jeg og en kollega har tenkt oss ut å spise etter, så det blir en fin lørdag :nigo: Gode kollegaer og en god dag på jobb, er ikke så verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...