Gå til innhold

Life is far too important a thing ever to talk seriously about


Wolfmoon

Anbefalte innlegg

Hm, da har jeg vært på ny sukker-date, og denne gangen endte det kanskje slett ikke så verst :sjokkert:

Det er jo tidelige dager enda, men en hel kveld (og et par møter etterpå) med lett snakk om alt og ingenting er i alle fall langt mer positivt enn forrige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, her var jeg dårlig oppdatert, ja!

Må være sommerferien sin skyld :)

Ny sukkerfyr? Med potensiale? Så flott! Har dere møttes noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Så koselig! Har dere mye å snakke om da? Ingen pinlige stillheter? Håper du ikke dater kameraten min på sukker. Han er en gris hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har møttes et par ganger, nå er vi begge på ferie, så da blir det litt dårlig. Men jeg får meldinger hver eneste dag da, kjenner at jeg er skikkelig lite vandt til det, så jeg må prøve og huske å sende først innimellom jeg også :fnise: Og ingen særlig pinlige stillheter så langt, men så snakker han neste mer enn meg også, så det skal noe til :P

Nå er jeg hjemme hos foreldrene mine noen dager, er på valpebesøk. Søteste lille valpen da, men han bare må bite og bjeffe litt innimellom ... jaja, det går bra og det blir bedre :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det siste dag hjemme med søt valp, før det braker løs med jobbing og studering til den store gullmedaljen :sukk:

Jeg har jo kommet inn på arabisk, og har denne gangen faktisk tenkt å prøve. Kjenner at jeg fortsatt er ganske usikker på dette her, spesielt med leilighet og lån og faste utgifter, men har lyst til å prøve.

Det handler jo i bunn og grunn bare om prioriteringer, men jeg aner ikke om jeg strengt tatt er god nok til å komme gjennom studier og jobb. Vi får se hvordan semesteret blir :P Har noen sparepenger å gå på, så jeg bør i alle fall klare meg et semester, har jo en godt betalt jobb med mye kveldsjobbing, så det bør gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Åå så koselig med valp! Hvilken rase var det igjen?

Husker jeg gikk på arabisk for noen år siden, men var dårlig opplegg. Håper det blir bedre for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En svensk lapphund :)

Jeg har jo gått et lite kurs før, så jeg satser på at jeg har bittelitt mer forkunnskaper enn alle andre, så det går lett den første måneden :laugh: Men jeg må kanskje regne med at andre også har gått kurs før :P

I dag får jeg besøk av tre venninner, til middag :daane: Jeg er jo elendig på å lage mat, så dette kan bli :sjenert: interessant :laugh: Jeg er alt litt sliten, egentlig, men jeg har endelig fått alle bøkene mine inn i bokhylla og fått fjernet de siste eskene da. Så det gjenstår bare litt rydding her, før jeg kan si meg klar til å ta i mot besøk. Middag er uansett ikke før 20, så det bør gå greit. Har allerede lagd ostekake, den ble en smule mislykket, men alle ingrediensene er jo i, så den er sikkert spisendes :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, halvveis i august allerede, jeg lurer på hvor tiden har blitt av!? :klo:

Hadde en fantastisk flott lørdagskveld med noen venninner. Det var rett og slett superkoslig.

Ellers har jeg vært på tilsammen tre dater med samme fyr nå, jeg tror det er rekord. Ikke vet jeg hva det blir eller ikke blir, men det er hyggelig og lite stress, så da får jeg bare se hvordan det går tilslutt ;)

Og jeg har hatt studiestart. Grugleder meg litt til det her, arabisk og greier, men det blir sikkert bra.

Liker de lærerene vi har hilst på så langt, og tror støttefaget mitt (altså områdestudie) kommer til å bli kjempeinteressant og gleder meg til å høre professorenes vurdering av situasjonen i Midtøsten :nigo:

Så alt i alt, livet er bra, sånn bortsett fra at jeg våknet med vondt i halsen i dag. Jaja, man kan ikke få alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort i helgen, da, Wolfie? :)

Har du møtt han fyren noe mer? Er det noe action på gang?

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbehelg, så i helga har jeg mer eller mindre vært konstant på jobb ;)

Har stadig kontakt med fyren, men ingen flere dater i helga :)

Veldig hyggelig, så får vi se hva som skjer fremover. Jeg stresser overhodet ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på min første løpetur der jeg faktisk fikk puste!

Har hatt mistanke om anstrengelses-astma lenge, men det er jo en anstrengelse bare å gå til legen, så det har aldri blitt noe av. I går var jeg hos min nye fastlege, som forøvrig er helt fantastisk, og vi ble enige om at jeg skulle få resept på astmamedisin og bare teste det ut selv. Fikk jeg puste når jeg løp, så hadde jeg fått diagnosen, hvis ikke måtte vi ta det videre. Og snakk om forskjell! Altså, jeg er fortsatt i helt elendig form, men selvom jeg fortsatt blir andpusten, så får jeg faktisk lufta ned i lungene! :nigo:

Det var helt herlig på løpetur i dag!

Ellers går livet altfor fort, det skjer altfor mye og jeg trenger en pause en uke ut i semesteret :P

Henger fint med foreløpig, og har fri i helga, så jeg tror det er pausen jeg trenger for å komme meg igjen.

Var på ny filmdate på onsdag, det var veldig koselig! Håper jeg får se han en gang i løpet av helga også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Kjipt med astma, det har jeg og. Men med riktig medisin så lever du helt fint med det :)

Oj, enda fler dates, så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt med astma, det har jeg og. Men med riktig medisin så lever du helt fint med det :)

Oj, enda fler dates, så gøy!

Er jo ikke plaget med det i hverdagen, kun når pulsen blir veldig høy og det skjer stort sett bare på trening. Men jeg kjenner jo at treningsmotivasjonen øker, når jeg slipper å kjempe for å få puste :)

Jada, veldig hyggelig. Men hvordan funker sånn her ... begynne litt på et eller annet, men vet ikke helt hva det er, når bestemmer vi hva det er ... kinda thing!? :laugh:

Jeg har jo aldri holdt på sånn som dette her, jeg har hoppet rett inn i forhold, eller vært veldig klar over at det ikke var et forhold. Her :vetikke::klo:

Jaja, jeg tar det ikke så tungt. Hyggelig så lenge det varer, kan bli litt kleint hvis det slutter på en ufin måte, siden han bor rett i nærheten, men den tid, den sorg. Får håpe vi er hakket mer voksne enn som så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hvor lenge har dere datet? I mitt tilfelle så snakket jeg med han jeg datet i sommer at vi fikk møtes og se hva som skjedde. Også sa jeg fra på fredag at jeg ikke vil mer. Ingen stress. Skjønner det er skummelt men vil du ha svar så må du nesten spørre :) Ingen vits å kaste bort tid.

Jeg får ofte astmaanfall når jeg løper på trening, så har alltid med inhalatoren. Men du har kanskje ikke så ille eller?

Er utrolig slitsomt hvertfall.

Ha en fin søndag,med eller uten date :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendigvis det at det er så skummelt, jeg vet bare ikke hvordan det funker :laugh:

Før har det vært enten helt klart at det var et forhold fra første stund, eller klart at det bare var vennskap + sex :P Nå har jeg ingen som helst anelse, i grunn ... Jaja, som sagt, jeg tar det ikke så tungt. Lurer bare veldig på hvordan andre har det på dette området :fnise:

Nå skal vi ut å gå søndagstur. Jeg har ansatt ham som guide for dagen, siden jeg er lite kjent ;)

Jeg får ikke alvorlige astmaanfall, men jeg får ikke puste når jeg kommer litt opp i puls. Når pulsen går ned, så er det også mulig å puste igjen. Så tror jeg skal klare meg uten inhalator på de - korte - joggeturene jeg tar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig at dere fortsatt dater! Bare go with the flow, man må vel ikke definere ting så veldig tidlig vel? Bare kos deg og ha det gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg bare lurer på hvordan folk ender opp der, liksom :fnise:

Nok en hyggelig date i dag faktisk, han fikk hjemmelaget middag, jeg fikk arm å ligge i mens vi så film. Må si jeg synes det var en relativt god deal ;)

Ellers er jeg støl som bare pokker etter trening i går, og er stygt redd for at det blir enda verre i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med på utviklingen på looooovefronten her altså! Du traff han på Sukker, ikke sant? Kanskje jeg burde bevege meg inn der igjen, hatt en lang pause nå :P Ser jo ut som det plutselig kan funke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...