Gå til innhold

Life is far too important a thing ever to talk seriously about


Wolfmoon

Anbefalte innlegg

Jeg liker'e alt ;) Selvfølgelig følger ikke dingsen med, det ville jo blitt altfor lettvindt. Og vi gir i alle fall ikke informasjon om hva du trenger eller har det på våre nettsider, det ville vært for dumt å gjøre det enkelt :P

Men jeg skal ikke klage det, oppdaget jo plutselig at det var tilbud på akkurat disse på elkjøp i dag, så da fikk jeg den faktisk til halv pris. Litt spent på leveringen, men det ordner seg sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh, nå er leiligheten min nesten levelig igjen. Har fått tatt mesteparten på kjøkken og bad, lagt klær i skapet og ryddet litt til, men fortsatt litt kaos i stue og gang, men det får bare være. Man kan si at leiligheten bar en smule preg av at jeg stort sett har vært på universitetet på dagtid, på jobb på kvelden og kun har vært hjemme for å sove de siste to ukene :laugh:

Men nå er det greit, får prøve å ta stua også i løpet av uka, men det er liksom ikke like farlig at det er ryddig der, som at det er helsefarlig på både kjøkken og bad :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tror du ikke hjemlevering hos elkjøp/bring betyr, vi prøver en gang, hvis ikke må du hente den på postkontoret eller bestille hjemlevering på nytt der. Hvorfor ikke opplyse om at du må være hjemme hver kveld fra 3-7 dager frem i tid, for da kunne jeg jo like gjerne fått den levert som vanlig pakke og bestille levering fra postkontoret når den kom dit :roll: Når man bestiller hjemlevering fra posten, så kan man jo til og med bestemme dag selv!

Og ikke kunne de endre leveringsdag på kundeservice når jeg ringte heller, for de prøver bare en gang og legger den på postkontoret de. Er ikke det rart i et samfunn der veldig mange jobber på andre tidspunkter enn 8-16? Oh well, jeg får den vel til slutt. Må bare vente til Bring får levert den på postkontoret, som jo sikkert ikke skjer før i morgen og bestille hjemlevering på nytt. For jeg kan ikke bestille hjemlevering på ordrenummeret (som kundeserivce hos elkjøp foreslo) før den er inne hos dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, da får jeg mest sannsynlig oppvaskmaskinen i morgen, så får vi se om jeg må ta meg en tur innom for å kjøpe en ekstra kobling på lørdag :P Elkjøp hadde faktisk overraskende god kundeservice. Jeg får tilbake det ekstra jeg betalte i frakt og de skulle se på informasjonen de gir ;)

Og hva er det med mannfolk på sukker og det faktum at alle skulle bestemme seg for å be meg med ut på samme dag? :P I går var det plutselig tre stykker som lurte på om jeg ville ta en kaffe/matbit med dem. De kunne ikke spurt litt før, liksom :klo:

Sa ja til en, kanskje til en annen og at jeg måtte vente litt til nr. 3, så får vi se hva som skjer. Kjennes fryktelig uvant å være så populær altså :laugh:

Ellers går livet videre som vanlig. I dag jobber jeg dobbelt, startet på jobb før 9, og jobber til 23.30 i kveld. Riktignok har jeg en god pause på midten der et sted, men det virker fryktelig lenge til :sukk:

Men i morgen har jeg helt fri. Jeg skal sove lenge. Har vasketid og må holde meg hjemme på kvelden for å ta imot pakke :nigo: Elsker å ha grunner til å bare holde meg hjemme og ikke gjøre noen ting. Må lese litt arabisk, men det kan man ta litt innimellom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bitteliten sukkerdate i dag før jobb :P Vet ikke helt hva jeg tror om ham, men det er jo helt umulig å vite før vi møtes uansett, så her er det bare å kjøre på :laugh:

Ble en veldig deilig fridag i går. Jeg klarte å lære meg flesteparten av replikkene mine til rollespillet. Sliter litt på et par steder, men tror det skal gå bra. Har jobbet litt fremover, og repetert litt, så får vi se hvordan det blir fremover :P

Fikk oppvaskmaskinen i går, som ventet trenger jeg den ekstra koblingen, så jeg får reise på clas ohlson og se om de har en før daten i dag. Noe som betyr at jeg snart må komme meg ut av huset :sukk: Hvorfor kan det ikke bli litt finere vær igjen!? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, da kan jeg stryke av en av de jeg har snakket med på sukker fra lista over aktuelle :P

Det var jo hyggelig, det var ikke det, men ... Han var bare nerd på helt feil måte, for meg, og ja ... Det bare klaffet ikke overhodet. Og når vi hadde snakket ferdig om de vanlige, overfladiske tingene, så bare falt samtalen helt sammen. Ikke et godt tegn.

Men ja, en date til på mandag og så muligens en date til senere i uka. Føles jo nesten ut som om jeg har et fantastisk sosialt liv for tida, jo :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøsses, som du dater om dagen a! Ingen med potensiale ennå? Skjønner godt hva du mener, jeg altså ...

Tenk om vi har data noen av de samme da, siden vi ikke har funnet noen ennå! Haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare møtt én foreløpig da. Og han var hyggelig, men uaktuell for meg ;)

Ja, tenk om det. Tenkte faktisk på det her en dag, for har en venninne som også har datet noen fra sukker, tenk om vi møter samme mann folk :P Kanskje vi må utveksle brukernavn for å sikre oss mot tullinger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren hvor vanskelig det skal være å finne en kobling mellom oppvaskmaskina og kjøkkenkrana! :sukk:

Hvor vanskelig skal det være, jeg trenger en liten metallbit som passer i begge ender, men neiiiida. Ja, jeg er smule oppgitt, for jeg reiste ned igjen til byen ene og alene for å finne en slik metallbit som det stod at de skulle ha inne på CO på City, men hadde de den da? Nei. Jeg måtte på den i Torggata, som selvfølgelig var stengt på dette tidspunktet. Jeg som alt var sliten på forhånd, ble ikke noe mindre sliten av å ta en tur til ned til byen.

Og så har jeg vært på nok en date i dag. Den var ... akkurat slik som den andre. Hyggelig nok fyr, helt sikkert, men det var bare ikke noe mer der. I tillegg, i det man møter noen nye, vil det ikke være naturlig å smile og hilse, i stedet for å stille seg opp på 2 m avstand uten å si et ord :klo: Det var en skikkelig merkelig start, kjente jeg, og når han i tillegg insisterte på å snakke så lavt at jeg hele tiden må si "hæ?" eller "hva sa du?", så blir det fryktelig slitsomt. Spesielt når man skal finne på noe å snakke om i tillegg. Så ja da, eller nei da, tror ikke det blir en date til med han. Får håpe han tenker det samme, så kan vi bare gå hver vår vei i stillhet. Det er lov å håpe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspressdating for tida?

Synes dette høres veldig ut som sånn jeg opplever det - hyggelige folk, men ikke noe mer.

Men altså, hilste han ikke? Bare stilte seg der og sto der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspressdating ja, må få unna alle de jeg snakker med for tida :laugh:

Det var veldig sært, jeg smilte jo fordi jeg kjente ham igjen og hilste, men han gjorde ikke det før det hadde gått litt tid. Mulig han ikke kjente meg igjen fra bildet, men senere påstod han jo det også, så ... :vetikke:

Det hele var en smule rart, kjente jeg. Men da kan jeg krysse av en til på listen, ny date på onsdag, han jeg har hatt mest lyst til å møtes så langt, så får vi se hvordan det går :laugh:

Jeg føler meg litt slutty, til tross for at jeg jo ikke gjør noe mer enn å drikke kaffe med disse folka :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og daten i går var faktisk veldig hyggelig. Plutselig hadde 2,5 time forsvunnet, uten at jeg hadde tenkt over det :) Får se om han synes det var like hyggelig og om vi skal møtes igjen da :fnise:

Deilig med en slik date etter to ... ikke fullt så vellykkede :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så koselig da! Håper dere begge vil ses igjen, og at det klaffer skikkelig :)

Hva var det som gjorde han er annerledes fra de andre? Var det bare bedre kjemi eller? Har du hørt fra han ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får se hva det blir til, men uansett godt å få en bekreftelse på at det finnes hyggelige mannfolk der ute som fremstår som relativt normale. Da er det håp :opplyser::laugh:

Har ikke hørt noe enda, så får bare vente i spenning ;) Var nok den berømte kjemien, ja. Alltid et godt tegn når 2,5 t bare har forsvunnet, uten kleine pauser og perioder der du føler at du må dra samtaleemner opp av hatten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket sammen, og det blir et nytt møte ;) Er forøvrig ikke noe stress, jeg kjenner godt at jeg ofte trenger bittelitt tid å summe meg på, før jeg har kontakt igjen med noen jeg akkurat har møtt :) Fordøye inntrykkene litt, liksom.

I dag har jeg hatt fri, brukt dagen til å sløve, selv om jeg burde ha gjort noe fornuftig :P Og i kveld har jeg vært ute og spist med et par venninner av meg. Altfor lenge siden sist, kjenner jeg, og jeg må bli flinkere til å prioritere dem og ta kontakt. Nå skal den ene av dem føde om ikke altfor lenge da, så får satse på at vi begge får bedre tid når hun er i permisjon :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner jeg er fryktelig lite motivert og ganske så sliten for tiden. Jeg henger etter på studiene, klarer ikke å lese nok og gjøre ting grundig nok, så jeg føler konstant at jeg er på etterskudd.

Vurderer å hoppe av nå, og heller ta det opp igjen neste vår. Da kan jeg pugge gloser og gjøre ting nøye, i stedet for å føle at ting går halvveis og hele tiden føle at jeg ikke strekker til.

Men vil jeg hoppe av nå? Jeg vet ikke. Jeg ønsker jo å fullføre, men hvis jeg fullfører uten å føle at jeg egentlig behersker så mye av dette, hva da? :vetikke: Jeg hater jo å ikke fullføre ting ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den positive siden, jeg avlyste ikke date nr. 2 med fyren i går og fikk en veldig hyggelig ettermiddag/kveld sammen med ham. Det var veldig hyggelig. Det er tidlig enda, men allikevel melder tanken seg "er det noe mer?" :sukk: Hvorfor ikke bare ha det hyggelig å se hva som skjer, liksom :P:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du analyserer litt, jeg, hadde gjort det samme sjøl! Bare ikke ha hastverk, sikkert lurt bare å slappe av, bli kjent og se hva som skjer. :)

Bra dere hadde det hyggelig og at han har potensial da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig hyggelig. Og der skal vi visst møtes igjen i morgen allerede :fnise:

Skal prøve å ta det med ro og ikke stresse. Har nok stress for tida, om jeg ikke skulle begynne å stresse med det her også. Ingen grunn til det, han virker som en hyggelig fyr som sier det han mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...