Gå til innhold

Life is far too important a thing ever to talk seriously about


Wolfmoon

Anbefalte innlegg

Hummus og tzatziki står på menyen, i tillegg til nybakt brød. Tenkte litt på scampi, men kjenner jeg er redd for å ta på meg litt for mye her :P Fylte sjampinjonger høres knall ut! Jeg er jo ikke så glad i kjøttboller selv, så kanskje jeg skal la dem være :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Scampi er superenkelt, de skifter farge til rosa så er de rosa over det hele er de stort sett ferdige. :) Hiv dem i panna, snu dem når de skifter farge, og test en for å være sikker. Kyllingvinger? Det er jo bare å kjøpe ferdige, og følge tiden på pakka, men det er kanskje også allerede på menyen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå er det på menyen også. Får se hvor vellykket det blir, og hvis det ikke går, så får de kake :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vellykket, og kvelden ble kjempehyggelig :nigo:

Jeg har vel aldri lagd mat til nesten 10 stk før, så jeg er faktisk ganske imponert over meg selv. Når alt i tillegg var ting jeg aldri har lagd før, så må jeg innrømme at jeg var litt spent. Men jeg tror faktisk alle ble veldig imponert, ikke så rart kanskje, for jeg hadde jo jobbet hardt med å holde forventningene lave :fnise:

Siste gjest gikk kl. 2.30 i natt, og jeg kjenner at jeg er litt sliten i dag. I tillegg til at det gjenstår litt opprydding og jeg skal på jobb i kveld, så blir nok ikke dette den mest effektive dagene jeg har hatt, i alle fall ikke skolemessig, men det er jo en boost med hyggelig selskap også! Og jeg er kjempeglad for oppvaskmaskinen min akkurat nå. Den er på sin andre tur, så nå er snart mesteparten av oppvasken tatt! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ble vellykket, men det var jeg egentlig aldri i tvil om at det kom til å bli heller :) Så når får jeg teste ut matlagingsferdighetene dine da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh: Ehm, jeg vet ikke om jeg tør det altså! Ellers telte jeg etter med antall kollegaer, så bør det være et helt år til jeg må lage mat til en større gruppe igjen. Men, og dette er et stort men, det kan hende jeg må gjøre et unntak for bursdagen min da ;)

Jeg var visst på date i går, begynte kl. 17.30 i går, og endte ... kl. 12 i dag :P Veldig hyggelig fyr, jeg er ikke overbevist om at dette på noen som helst måte er seriøst, men jeg tror det er akkurat det jeg trenger nå. Så da så :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, hvem/hva/hvor? :nigo: Du blir vel endelig voksen i år du også, så det vil kanskje komme noen krav om at du gjør litt ut av den denne gang. ;)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr fra sukker. Australier, men det var ikke eneste grunn til at jeg likte han altså :P

Kanskje, eller jeg må rømme landet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr fra sukker. Australier, men det var ikke eneste grunn til at jeg likte han altså :P

Kanskje, eller jeg må rømme landet :fnise:

Rømme landet funker utmerket! Det var det jeg gjorde. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er skikkelig klaff, det vet jeg ikke, men gud så deilig det er å bare møte noen som er totalt avslappet og ikke tar seg selv så fordømt høytidelig :fnise:

Jeg tviler vel på om det er den store kjærligheten, men jeg holder fast ved (etter å ha overnattet på date nr. 2 også) at det er perfekt slik det er akkurat nå. Så får den som lever se hva som skjer videre ;)

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, siste økt på jobb i full gang, bare et par timer igjen til jeg er fri og kan ta påskeferie! REiser hjem til foreldrene mine og skal bruke påska på hest og hund og overspising :nigo:

Ellers har jeg vært på en date til, med en helt annen fyr, men det var virkelig ikke helt klaff. Altså, fyren var både hyggelig og morsomt, men det manglet ... kjemi, i mangel på et bedre ord. Jeg innser jo at han australieren neppe er interessert i noe seriøst, og jeg tviler på at han bare dater en person, for å si det sånn :P Så hvorfor ikke jeg også? Skal vurdere å møte en annen fyr etter påske, så får vi se :fnise:

Uansett er livet herlig, det er snart sommer, jeg skal snart til Island, jeg dater mennesker og koser meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare teste folk for å se om de funker for deg, liksom :P

Får håpe fyren etter påske er bedre! Ellers høres det jo ut som du liker datinga, så da er det jo bare å fortsette til det klaffer :)

Riktig god påske, kos deg med vofser og hester og god mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får se. Jeg liker ikke nødvendigvis datinga sånn altfor godt, men nå har jeg jo truffet et par hyggelige folk, så da er det jo ikke noe problem ;)

Takk i lige måde, her er kosen alt i gang. Er stygt redd for at jeg må på diett igjen etter påske :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se. Jeg liker ikke nødvendigvis datinga sånn altfor godt, men nå har jeg jo truffet et par hyggelige folk, så da er det jo ikke noe problem ;)

Takk i lige måde, her er kosen alt i gang. Er stygt redd for at jeg må på diett igjen etter påske :fnise:

God påske! Kos deg masse med hund/hest/påskemarsipan/familie. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må virkelig komme i gang med denne dietten altså :laugh:

Tilbake i Oslo, og det er helt greit, selv om jeg hadde en fantastisk fin påske. Er litt begrenset hvor lenge jeg og mamma kan gå oppå hverandre før det blir trøbbel :fnise:

Sitter å chatter med denne aktuelle, litt sære fyren som jeg ikke helt vet hvor jeg har og hva jeg tenker om. Jeg klarer ikke helt å bli klok på hva dette er, eller ikke er, så jeg får vel bare "go with the flow" og se hva som skjer. Litt sånne halvseriøse antydninger om at det kanskje kan være noe her ... Og jeg er litt sånn, ja, jo, kanskje, men ... :P Vi får se hva som skjer. Morsom er fyren uansett :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det Mr. Australier du chatter med om dagen, eller er det en annen spennende fyr? :)

Flott at påskeværet har holdt seg da, da er det jo ikke så ille å være tilbake i byen heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The one and only ;)

Endte med hjemmedate i kveld, han skal lage middag til meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Puh, bare en måned senere, og jeg er tilbake i dagboka mi :laugh: Og det rett før jeg reiser på ferie ;)

Ting går helt greit, jeg dater fortsatt australiafyren, har fortsatt ingen som helst anelse om hvor vi står, men ev. avklaringer får komme etter at jeg er hjemme igjen fra ferie :P Ellers går det stort sett i jobb om dagen, litt arabisklesing innimellom, selv om jeg ikke tar eksamen i år, så må jeg jo komme meg videre og lære meg dette tullete språket her. Er liksom ikke helt meg å stoppe halvveis, men jeg er på vei da, for jeg skjønte hva et par av damene på t-banen snakket om i dag :laugh: Foreløpig lot jeg være å kommentere på arabisk, men det kommer sikker en eller annen gang det også ;)

KJipt å skulle på jobb i kveld, kjenner jeg, når det er såpass varmt og fint ute, men penger må til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg på flyplassen med en kopp kaffe og venter på flyet mitt :nigo: Gleder meg masse, først konferanse med masse kollegaer fra hele Norden, så ut på ridetur. Fortsatt litt skeptisk til om jeg gleder meg til det siste, redd for at det kan bli vondt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...