Gå til innhold

Life is far too important a thing ever to talk seriously about


Wolfmoon

Anbefalte innlegg

Jeg har denne, Enigma. Er veldig fornøyd med den, den tar støv og "grus", kommer seg godt inn i de fleste hjørner, og jeg kan sette den på før jeg går og komme tilbake til en støvfri leilighet. Kjører seg fast en sjelden gang, men nå vet jeg hvor det ev. skjer og rydder bare unna litt der det trengs. Så jeg har blitt veldig glad i den ;)

Nå har jeg vært ute på løpetur igjen! Men det var litt i varmeste laget å prøve og løpe kl 14 på en av de varmeste dagene så langt i vår. Sola steikte godt. Men jeg kom meg rundt runden min, døde ikke, men venter fortsatt på å faktisk føle at formen blir bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Godt å se at det er flere av oss som går på med trening om dagen. Da har jeg noen å sutre til.:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg faktisk mest stolt, Vampis. For jeg vurderte sterkt å utsette joggeturen min til i morgen, men så klarte jeg må motivere meg til å ta den i dag! Jeg har faktisk en smule selvdisiplin, who knew? :klo:

Spørsmålet er hvor lenge den varer :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 26. april har jeg vært ute på 5 "løpeturer". Jeg løper jo ikke hele turene, men distansen jeg faktisk løper blir lengre og lengre. I dag utvidet jeg fra 3 til 4,5 km totalt! 4,5 km tok jeg på 30 min, og med en km gåing først og litt til slutt, så tilsier det at jeg ikke er så veldig langt unna målet om 5 km på 30 min!

Nevnte jeg at jeg elsker endomondoen min!? :klo: Den gir meg fantastisk motivasjon! I dag fortalte den meg f.eks. at jeg har ny rekord på 1 km og slo den gamle med 1 min :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper på asfalt midt i Oslo sentrum, og litt grusveier i parken da :P

Ikke helt godt for beina, men det kjennes ut som om tilvenningen til underlaget har gått greit. Får jo ikke løpt så veldig langt og mye pga. pusten, så da blir tilvenningen rolig :fnise:

Nå sitter jeg med høyeste ansiennitet på en leilighet. Så hvis alle andre idioter nå klarer å holde seg unna helt til midnatt, så får jeg ny leilighet i morgen :nigo:

*krysser fingre, tør ikke å håpe*

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg løper på asfalt midt i Oslo sentrum, og litt grusveier i parken da :P

Ikke helt godt for beina, men det kjennes ut som om tilvenningen til underlaget har gått greit. Får jo ikke løpt så veldig langt og mye pga. pusten, så da blir tilvenningen rolig :fnise:

Nå sitter jeg med høyeste ansiennitet på en leilighet. Så hvis alle andre idioter nå klarer å holde seg unna helt til midnatt, så får jeg ny leilighet i morgen :nigo:

*krysser fingre, tør ikke å håpe*

Så spennende! *krysser fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingerkryssinga di hjalp, Enigma :nigo: Da flytter jeg ut av sentrum og til østkanten!

Klarer fortsatt ikke helt å fatte at jeg skal bli leilighetseier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingerkryssinga di hjalp, Enigma :nigo: Da flytter jeg ut av sentrum og til østkanten!

Klarer fortsatt ikke helt å fatte at jeg skal bli leilighetseier :P

Så utrolig gøy! Gratulerer! Hvem/hva/hvor/når? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Grattis med leilighet Wolf! Så moro at det ordnet seg :) Fortell da, hvor stor, hvordan ser den ut, må du pusse opp etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er på 47 kvm. Jeg kan bo der med en gang, men den bør pusses opp og gjøres litt med etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Flytter til Tveita/Hellerud :)

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært hos kiropraktor. Det er alltid så morsomt når mine behandlere påpeker at jeg har bevegelighet som en 80-åring. Tell me something I didn't know :P

Men det var godt å få knekt opp litt. Neste gang skal jeg først til massasje og så direkte til kiropraktoren etterpå, for stive muskler gjør det visstnok vanskelig å knekke. Kan ikke skjønne det :riste:

Etter det var jeg og fikk ansiktsbehandling, og fikk farget vipper og bryn, så nå er jeg fresh og klar for sommeren :nigo: Føler meg avslappet etter å ha ligget en time på benken der, fått massasje og behandling og alt mulig rart. Var sikkert også veldig mye bedre enn å dra rett hjem og sette seg foran pc'en etter behandling :P Nå skal jeg snart på jobb da, men der har vi tross alt ganske godt tilpassede arbeidsstasjoner, så tror det er bedre sitte foran dataen der enn hjemme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Misunner deg massasje, men ikke kiropraktor. Virker så ekkelt, yuck!

Alltid digg å føle seg fresh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behandling er digg! Stramme muskler og låsninger er litt sånn: Hva kom først; høna eller egget? Har man låsninger pga. stramme muskler eller stramme muskler pga. låsningene og låsningene blir verre av stramme muskler og de stramme musklene blir verre av låsningene. :tunge1: Evig ond sirkel det der. Av og til er det bedre å få kiropraktorbehandling først, mens andre ganger er det best med fysio/massasje først. I alle fall greit å få tatt begge to på en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Behandling er bra, må bli flinkere til å ta det litt før det blir så ille bare :P

Problemet var at det ikke var alle stedene hun fikk knekt opp ordentlig, fordi musklene rundt var så stramme. Hjalp litt det hun knakk forrige gang, men jeg tror nok det er lurt å løse opp litt rett før, også knekke etterpå. Så får vi se hvor mange flere behandlinger jeg trenger.

Akkurat nå driver jeg å pakker, og det er bare en ting å si, jeg har utrolig mange ting :sjokkert:

Bare ved å tømme bokhyllene mine, og litt fra boden, har jeg 8 fulle esker :riste:

Første dagene med pakking i dag da, siden jeg prioriterte å ligge ute i parken og få litt sol på kroppen i går ;) Vurderer om jeg skal leie en bil en dag for å få tatt alle esker og småting, så blir det lettere når jeg skal ha hjelp til å flytte møbler og sånn :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bil trenger du for esker og småtingene dine? Går det i en vanlig bil får du si ifra hvis du trenger hjelp og/eller å låne bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbudet. Jeg tror jeg kommer til å leie meg en stasjonsvogn, eller høre med onkelen min om han skal til Oslo, fordi det er begrenset hvor mange esker man får i en vanlig bil ;) Men jeg gir beskjed om jeg trenger det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er en liten stund siden jeg var innom her - gratulerer så mye med ny crib! :)

Du er jammen heldig altså! Men du har jo jobbet hardt for det, så det er vel fortjent :)

God pinsekveld! Klar for hverdagen igjen i morgen ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...