Gå til innhold

Life is far too important a thing ever to talk seriously about


Wolfmoon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, finner ikke igjen dagboka mi under mine innlegg. Føler at det tyder på at jeg henger for mye på kg, slik at jeg har flere innlegg i mine innlegg enn godt er :P

Jeg har en helt fantastisk helg! Startet egentlig på torsdag, da så jeg Life of Pi på kvelden. Veldig bra film, som absolutt anbefales i 3D, det var rett og slett pent gjort :)

Fredag hadde jeg fri, helt uten de store planene, så da trente jeg. Og det gjorde jeg i går også. Også trente jeg på onsdag, og mandag klatret jeg. Føler meg skikkelig flink denne uka :nigo: De tre øktene mine var i tillegg styrketrening, og la oss si det sånn, det er lenge siden sist jeg drev med sånn. AU!

I går var jeg på bursdagsfest hos en venninne, og i dag skal jeg på kakespising hos en annen venninne. Veldig koselig. Altfor sjelden at jeg faktisk er sosial, så da er det bra alt var samlet en helg jeg hadde fri.

Og siden jeg har fri i morgen også, så blir det en lang og god helg. Tenkte å starte uka godt med en treningsøkt i morgen også!

Også har jeg kanskje avtalt en ny sukkerdate. Spørs om det blir på tirsdag. Jeg er mer interessert etter å ha skrevet med denne her, enn forrige, men jeg vil helst ikke ha for store forhåpninger :P Oh well, jeg får møtt en ny person igjen og vært sosial. Det er alltid bra.

I dag har jeg ryddet i klesskapet mitt. Det trengtes. Nå får vi bare se hvor lenge det varer :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkis! Jeg har også endelig kommet i gang med treninga igjen, og har fått nytt styrkeprogram. Kjørte gjennom hele programmet på ordentlig for første gang i dag, og gruer meg til de to neste dagene. Vet at jeg kommer til å få så vondt!!!

Rydde i klesskapet har jeg faktisk tenkt å gjøre i dag, jeg også. Har store planer om å få ut det jeg ikke bruker. Ting jeg ikke liker eller føler meg ukomfortabel i, skal helt bort. Ting som er fine, men litt trange (har endel av de plaggene ja!) skal legges til side i håp om at de kommer til å passe en dag, men de skal uansett ut av skapet nå. Har altfor mye som tar opp plass der, så jeg har ingen oversikt.

Du får deg ihvertfall noen dater nå og da. På min sukker-profil er det dødt. De få som titter innom er uinteressante, og de få meldingene jeg får (kanskje 3 stk tilsammen i år) er så interessante som "Hei". Hadde de som sendte dem enda vært interessante, så kunne jeg vurdert å svare "Hei" tilbake, men nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo startet på nytt med helt ny profil, nye bilder og sånn på sukker. Det interessante er jo at jeg har fått vesentlig mindre respons denne gangen, uten at jeg helt vet hva jeg har endret på. Jeg har dessuten fått en del meldinger fra en del personer som jeg mistenker er mildt tilbakestående. Jeg kan selvfølgelig ikke være sikker, men utfra profilteksten så er det ikke usannsynlig, og vi passer særdeles lite godt i hop :P

Har imidlertid skrevet med 2-3 interessante, så får jeg møte dem å se hva som skjer :laugh: Siden jeg trenger et sosialt liv, så passer det bra å ta en date eller tre :P

Rydde i klesskapet var veldig deilig, og ikke minst få alle de rene klærne mine inn i klesskapet og se hva jeg har. Bestemte meg i går da jeg skulle på fest og ikke fant noen ting å ha på meg, at her måtte det rydding til :fnise:

Og flinke du, no pain no gain, eller noe sånt... Jeg er virkelig en skikkelig motivatør når det kommer til fysisk aktivitet, merker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har en ny date på tirsdag! Hjelp! :P

Denne gangen er jeg ikke skeptisk før jeg har møtt han utfra bildene da, så det er jo et godt tegn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Likte du virkelig Life of Pi? Syns den var irriterende dårlig jeg.. takler ikke sånn indisk-engelsk hehe. Skjer mer og mer på dating-fronten for deg om dagen, lykke til! Vanskelig å møte en det klaffer 100% med, det vet jeg alt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den, ja. Kan ha en viss sammenheng med at den var pen å se på :laugh:

Nja, det skjer ikke så innmari mye, men daten var forsåvidt hyggelig. Vi har jo egentlig avtalt å møtes igjen, men så var det dette med å få timeplanene til å samarbeide da. Hyggelig og søt fyr, så jeg treffer han gjerne igjen hvis vi finner et tidspunkt. Sånn bortsett fra det er det altfor tidlig å si noe om hva det er.

Kjenner at jeg er litt sliten og litt småsyk. Må få ordnet opp i leiligheten her, for jeg mistenker at en del støv og ikke så mye lufting pga kulda gjør at inneklima ikke er det beste. Så i morgen burde jeg komme i gang med det, og kanskje få byttet på og vasket sengetøy i samme slengen :P

Torsdag reiser jeg hjem en tur, skal ha en liten jobbøkt hjemme og tar noen dager fri samtidig. Har allerede planlagt ridetur med svigerinna mi på fredag, blir veldig bra, sjelden vi får til å ri samtidig.

Så blir det full jobbhelg neste uke, igjen. Da er det VM-innspurt, og noen veldig lange vakter :daane: Godt med penger, da, noe jeg trenger hvis jeg skal klare å spare noe denne måneden her. Mye penger ut, lite penger inn, foreløpig. Men lånekasse og utlegg for jobb utgjør heldigvis en stor andel, og de siste får jeg jo igjen.

Nei, nå skal jeg få i meg noe mat og legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Traff ham forrige mandag, så reiste jeg bort og har ikke hatt kontakt med ham senere :P

Vært hjemme noen dager, jobbet, hatt en liten ulykke med hesten og fått litt vind arm (er heldigvis bedre!) Nå er jeg tilbake i Oslo og klar for en uke hard jobbing. Men først en time massasje i morgen :nigo:

Og nå er jeg snart hjemme fra jobb og klar for senga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, har ikke hatt noe mer kontakt med han. Jeg som tok initiativ de to forrige gangene, så hvis han vil møte meg igjen så er det opp til han. Orker ikke å alltid ta initiativ, for så å ende opp med å lure på om han faktisk er interessert.

Ellers bruker jeg mye tid på jobb, som vanlig. Gleder meg til jeg har spart nok egenkapital, fått kjøpt en leilighet, og faktisk kan prioritere litt annerldes. Hadde en litt dårlig kveld på lørdag etter en lang dag på jobb, følte meg skikkelig trist og nedbrutt. Lenge siden jeg har hatt en slik nedtur nå, har jo slitt med depresjon tidligere, og det er tydelig at jeg må passe på formen. Jeg vet jo at jeg må passe på at jeg ikke faller tilbake til det samme gamle :(

Startet å se Hart of Dixie i helga. Det var en veldig avslappende og søt serie. Likte til og med hovedpersonen, ofte har jeg litt problemer med serier der byfolk kommer til landsbygda, men her gikk det overraskende bra :fnise:

Får besøk av søster'n på torsdag, skal være litt på Oversatte dager. Gleder meg veldig til det, og så skal vi være med Enigma og Purple ut og spise på fredag :nigo: Skal jobbe lørdag og søndag kveld, da, men det blir i alle fall litt fritid i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til å se deg på fredag. :klemmer: Så får du bare plinge på hvis du har lyst til å gå ut og spise eller ta en øl eller bare pjatte en kveld også. ;)

Jeg følger også med på Hart of Dixie, og digger den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til å se deg på fredag. :klemmer: Så får du bare plinge på hvis du har lyst til å gå ut og spise eller ta en øl eller bare pjatte en kveld også. ;)

Jeg følger også med på Hart of Dixie, og digger den! :)

Det skal jeg gjøre vettu. Jeg har faktisk fri lørdag og søndag neste helg, og skal være i Oslo, kanskje vi kan finne på noe da. Purple og?

Hart of Dixie er gøy, men jeg heier på underdogen. At noen kan være sammen med Lemon er bare utenfor min fatteevne, så derfor kan det ikke være en bra fyr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg gjøre vettu. Jeg har faktisk fri lørdag og søndag neste helg, og skal være i Oslo, kanskje vi kan finne på noe da. Purple og?

Hart of Dixie er gøy, men jeg heier på underdogen. At noen kan være sammen med Lemon er bare utenfor min fatteevne, så derfor kan det ikke være en bra fyr :P

Liker ikke George noe særlig, Wade derimot ... Han kunne jeg godt tenkt meg selv også! :jepp: Jeg reiser til Toten neste helg, familiefeiring. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke George noe særlig, Wade derimot ... Han kunne jeg godt tenkt meg selv også! :jepp: Jeg reiser til Toten neste helg, familiefeiring. :gjeiper:

Oh yeah, Wade hadde jeg tatt any day ;)

Det var dumt, endelig har jeg en frihelg liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Du må passe på så du ikke overanstrenger deg! Jeg har funnet ut at det er helt normalt å være litt nede innimellom. Bare det er midlertidig så pleier det gå over :)

Har du funnet ut hvilket område du kunne tenke deg å bo da? Satser du på en 2-roms? Jeg skal selge min hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nja, med min historie så er det greit å være obs. Jeg har ikke tenkt å kaste bort mer tid på å være deprimert over lange perioder, been there, done that.

Jeg vil bo der jeg finner en leilighet jeg har råd til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre vettu. Jeg har faktisk fri lørdag og søndag neste helg, og skal være i Oslo, kanskje vi kan finne på noe da. Purple og?

Tror jeg også har planer neste helg, men jeg er med på å finne på ting andre helger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frihelg uten noen å gjøre noe med, whatever shall I do? Oh, I know, jeg kan lese bok, se serier og kanskje gå ut å ta en kaffe et eller annet sted hvis været er fint. Helt uten dårlig samvittighet for at jeg egentlig burde ha vært sosial og funnet på noe med noen :nigo::fnise:

Gotta love Hart of Dixise: "Coffee shouldn't taste like pastry", your so right Wade, I totally agree :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...