Gå til innhold

Life is far too important a thing ever to talk seriously about


Wolfmoon

Anbefalte innlegg

Gjest Elissima

Så godt som alle gutter er drittsekker, det sier til og med pappaen min :) Misunner deg at du har mulighet for å ri altså. Jeg drev med hester før men måtte slutte pga allergi. Hester er så rolige, også gir de god trøst hvis du er lei deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille frøkna som har kommet tilbake nå, som er 18 år :sjokkert:, er bare helt fantastisk. Jeg elsker den hesten!

En venninne har fått seg valp, sliter litt i innkjøringsfasen, og jeg føler meg veldig vis som har vært gjennom en valpetid tidligere :laugh: Tror det meste går veldig fint, bare man lærer seg å slappe av. En annen venninne får valpen sin på fredag, da blir det roadtrip for å hente den ;)

Nå har jeg planlagt visninger på søndag, mandag og tirsdag. Den jeg har mest lyst på er det alt budrunde på, på mandag, så det hadde jo vært perfekt å fått den, så hadde jeg sluppet å gå på visning de to andre dagene :P Nei, jeg er ikke fryktelig glad i sånt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med en uke med visninger og budrunder og sånn, og er relativt desillusjonert :P Kjenner jeg er skikkelig lei allerede, så nå tar jeg fri fra hele dritten til over helga :P

Reiser en tur hjem i helga, skal på ridekurs to dager. Blir moro, men krevende, er jeg redd :fnise:

God helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blæh, jeg er lei :P Det går greit, men foreløpig har jeg ikke vunnet noen budrunder. Mest fordi jeg ikke er villig til å gå så langt opp som jeg kan, på en del leiligheter.

Også har jeg blitt valgt inn i styret i interesseorganisasjonen for faget mitt, og det har tatt litt mye tid i det siste. Dessuten synes jeg det plutselig har blitt mindre leiligheter igjen :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Er det et spesielt område du ser på leiligheter da, eller er du fleksibel? Jeg kunne tenkt meg et koselig trehus ved Akerselva, med plass til hunder, geiter, katter og høner :) De på Torshov koster bare fra 5 mill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg et ganske så fleksibel, ser på alt jeg kanskje kan ha muligheten til å kjøpe ;) Men trehus langs Akerselva utgår nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Det var du jo! Jeg har tenkt på at jeg må legge igjen spor i dagboka di, så jeg får den opp i mine innlegg. Men ting tar tid!:fnise:

Så, bedre sent enn aldri, hei!:blomst:

I full gang med huskjøp, ser jeg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo sånn en dedikert og oppdatert dagbokskriver selv, så jeg skjønner at ting tar tid :fnise:

Men veldig koselig at du stikker innom da, selvom det ikke akkurat er som det skjer så mye her heller :P

Her sitter jeg å venter på første telefon i budrunde nok en gang. Kjenner at pessimismen brer seg og at jeg ikke har spesielt stor tro på det her. Greit nok, da blir jeg kanskje litt mindre skuffa når jeg ikke er villig til å betale skjorta og litt til for en leilighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, nerver av en annen verden. Jeg er eneste som har lagt inn forkjøp på en leilighet der er budrunde på akkurat nuh! Er skikkelig spent, puls på 180 av å sitte helt i ro, og vil bare at klokka skal bli 12 slik at jeg vet om jeg har fått den eller ikke :sukk::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er klokken godt over 12, så det store spørsmålet er jo om du fikk leiligheten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg gjorde ikke det. Jeg var eneste som hadde meldt forkjøp, dessverre trenger ikke deltakere i budrunden å melde forkjøp eller si fra om medlemskap. Dermed tapte jeg den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Du er jo sånn en dedikert og oppdatert dagbokskriver selv, så jeg skjønner at ting tar tid :fnise:

Men veldig koselig at du stikker innom da, selvom det ikke akkurat er som det skjer så mye her heller :P

Her sitter jeg å venter på første telefon i budrunde nok en gang. Kjenner at pessimismen brer seg og at jeg ikke har spesielt stor tro på det her. Greit nok, da blir jeg kanskje litt mindre skuffa når jeg ikke er villig til å betale skjorta og litt til for en leilighet ;)

Den rette leiligheten dukker nok opp snart! Jeg har troa!: jepp: Har du jaktet lenge?

Og din dagboka er veldig mye mer aktiv og spennende enn min, så jeg trives!:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke holdt på så veldig lenge, men som det ukvinnemenneske jeg er, så synes jeg visning og interiør og valg og sånn er fryktelig kjedelig. Jeg vil ha en leilighet der jeg får plass til tingene min, og kan leve lykkelig ever after uten å måtte forholde meg til dumme meglere, selgere, forkjøpsretter og visninger :sukk:

Men alt i alt, jeg har kommet over skuffelsen. Spist sushi, og besluttet at jeg, siden det er fredag, kan jobbe meg en stor boks med is, helt for meg selv, og spise hele i løpet av helga :nigo:

Is er den beste kuren mot selvmedlidenhet og oppgitthet :opplyse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NAM! Jeg elsker is! Hvilken er favoritten din? Prøvd Gullskatt-isen? NAM!

Spennende dette med leilighetskjøp. Skjønner at du kan bli lei, men man må jo ikke forhaste seg heller, og ende opp med noe man ikke vil ha. Ikke at jeg tror du gjør det altså :)

Fortsatt masse lykke til! Jeg regner med vi får se/høre et gledesrop her den dagen kjøpet er et faktum ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittis, må man ha det :klo:

:laugh:

Når jeg skal kjøpe meg is i boks på butikken så blir det pistasjeis med sjokoladebiter. Før var det vaniljeis med sjokoladebiter, men den sluttet de å lage :sukk: Så da gikk jeg over til den mer avanserte pistasjeisen med sjokoladebiter istedet, og jeg har aldri sett meg tilbake.

Ellers er sitronsorbet min favoritt hvis jeg er et sted der de selger hjemmelaget is, og den ble det spist ekstremt mye av i Australia, for å si det sånn :nigo: Savner australsk is, som sikkert egentlig ble lagd av en italiener, men shit au!

Det var dagens is-rant!

Det blir nok et jubelrop her inne når jeg har funnet meg en leilighet, tror jeg ;)

Gleder meg som sagt veldig, til å bli ferdig, og så skuffet som jeg var i går er det lenge siden jeg har vært. Var så klar for å legge hele greia bak meg, også måtte det selvfølgelig bli noe kluss og tull, slik at jeg ikke fikk den. Oh well, har klart å legge den verste skuffelsen bak meg i dag.

Har faktisk fått gjort enormt mye, sendt tilbake retur til Ellos (hvor mye dumme ting er det faktisk mulig å bestille på nett, godt de har returordning!), hentet en pakke på posten, drukket kaffe på café, siden jeg til mitt store sjokk oppdaget at jeg ikke hadde mer kaffe i hus! Vært på butikken å kjøpt meg currypaste, vasket klær, lagd middag og vært ute å jogget! Det er faktisk min 3. joggetur på 1 uke og 1 dag, og jeg er mektig imponert og stolt over meg selv :laugh: Første endte med astmaanfall da, så de to neste gangene har jeg tatt meg god tid til oppvarming. Det hjelper heldigvis på.

Nå støvsuger jeg gulvet. Dvs. jeg har satt på min elskverdige robutstøvsuger kalt Kalle, som støvsuger gulvet for meg :nigo: Jeg elsker Kalle, og når det først har seg sånn at jeg er singel, så er Kalle den beste samboeren en jente kan ha. Ikke klager han når han må støvsuge, men setter i gang med stor iver :nigo:

Nå skal jeg gjøre meg klar til å reise på jobb. Så jeg får dessverre ikke helg før i morgen, men jeg har fri mandag også, bortsett fra arabisk kurset mitt, så da blir det "helg" på meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Kalle høres ut som den perfekte samboer! Ikke er han utro eller lyver heller. Det ordner seg garantert med leilighet Wolfie, men skjønner du er leeeei! Har flere venninner i samme situasjon. Så flink du er til å trene forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken robotstøvsuger har du, og hvor bra er den? Jeg kikker litt på sånne for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...