Gå til innhold

Life is far too important a thing ever to talk seriously about


Wolfmoon

Anbefalte innlegg

Takk for det :nigo:

Med tanke på at hverdagen starter med behandling kl. 7, så er jeg overhodet ikke klar for det. Jobber også dobbelt etterpå, så det blir en helt jævlig dag :P Men når jeg har kommet meg gjennom den, så blir det nok bra :fnise: Bare 3 dager med jobb etterpå, før jeg tar en snartur hjem til foreldrene mine for helg og litt kosejobbing der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elissima

Når flytter du inn i leiligheten da?

Blir sikkert bra! Føles godt å betale ned på sitt eget lån og ikke huseieren sitt :)

Skal du ri til helga? På hest altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I don't know, enda. Har overtakelse 1. juni.

Skal muligens ri en tur i helga, ja. Regner med at jeg får låne hest når jeg kommer hjem, og med tanke på at det er nytt ridekurs midt i juni, så trenger jeg all den treningen jeg kan få :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Rideturen i helga var nydelig. 2 timer i strålende solskinn, uten sal, med en ordentlig snill og flink hest som tøltet som en drøm. Hva mer kan man ønske seg, liksom? ;)

Søndagen var ikke like morsom, da var det steinplukking som stod på planen. Og au, knebøy kan bare gå hjem og legge seg, for steinplukking er mye verre :P

Nå har jeg vært på jobb noen dager, samtidig som jeg prøver å pakke, har vært i møtet med banken og generelt har altfor mye som skulle vært gjort. Alt sammen har i grunn gått utover nakke og skuldre, så jeg har gitt beskjed om at jeg ikke kommer til å jobbe i morgen. Etter at jeg kom hjem fra jobb i stad måtte jeg rett og slett gå og legge meg, for det var eneste posisjonen som funket, og jeg kan ikke ha det sånn. Skal ha behandling igjen på tirsdag, og håper den verste verkingen har gått over til da. På den ene jobben er det ikke noe problem, der kan jeg tilpasse pulten og ev. stå hvis det blir vondt, mens på den andre sitter jeg ved en dårlig tilpasset pult, i helt feil stilling foran en datamaskin mesteparten av dagen. Det er ikke bra.

Det var dagens klaging. Jeg har det egentlig ikke så ille, det bare kjennes litt sånn ut når jeg har vondt i nakke og skuldre, det er nemlig noe av det verste jeg vet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg sitter her i min nye leilighet, og har fått flyttet nesten alt :nigo:

Mangler fortsatt sofaen og bokhyllene mine, men resten er ferdig flyttet! Har også senga, så da har jeg bodd her de siste dagene. Veldig deilig, og jeg merker at jeg elsker leiligheten min, som er skikkelig sært å si :laugh:

Tror ikke jeg har forstått hvor lytt det var i den gamle leiligheten min, før jeg flyttet hit hvor det er mer eller mindre helt stille rundt meg. Har en barnefamilie i leiligheten ved siden av, men har ikke hørt noe som helst til dem. Hender jeg hører litt snakking, men det er helt greit!

Og været er helt herlig, og selv uten balkongmøbler, så liker jeg min nye balkong også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, temmelig fornøyd :fnise:

Men nå skal jeg dessverre på jobb :P Vil heller være ute i finværet :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg vært hjemme i en uke, og når jeg reiser herfra i dag er det siste gang jeg ser hunden jeg er oppvokst med. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å reise fra ham, men jeg er pent nødt :(

Han er blitt fryktelig tynn, og er i liten grad seg selv, men det er jammen meg ikke lett å ta avgjørelsen allikevel. Og jeg får ikke vært her når det skjer. Det er selvfølgelig for det beste, men jeg klarer ikke helt å forholde meg til det allikevel. Hvorfor blir hunder gamle? :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hjemme i en uke, og når jeg reiser herfra i dag er det siste gang jeg ser hunden jeg er oppvokst med. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å reise fra ham, men jeg er pent nødt :(

Han er blitt fryktelig tynn, og er i liten grad seg selv, men det er jammen meg ikke lett å ta avgjørelsen allikevel. Og jeg får ikke vært her når det skjer. Det er selvfølgelig for det beste, men jeg klarer ikke helt å forholde meg til det allikevel. Hvorfor blir hunder gamle? :cry3:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er hunden borte for alltid. Fryktelig trist å tenke på, men samtidig vet jeg jo at det var det som var det beste for ham. :sukk:

Også har jeg fått flyttet alt fra den gamle leiligheten, så nå gjenstår det bare litt vasking der.

I den nye leiligheten har jeg fått opp alt av møbler, men det er fortsatt totalt kaos. Får nok ta det litt etterhvert, for jammen meg har jeg mye ting :P

Ellers er det jobb, jobb og mer jobb i litt over en uke til, før det blir to uker ferie, og så tilbake til jobb, jobb og mer jobb :P Godt man har et liv, og sånn. Men bare "kosejobbing", så det burde gå fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja, det er alltid trist når dyra blir gamle ... Men du får tenke på at han hadde det beste hundelivet han kunne få, og at han har det bra der han er nå! :hug:

Regner med det er helt greit å se frem mot ferie! Jeg har to uker igjen av min ferie, veldig deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Dakar vofsen din.. skjønner det er veldig leit å miste den, man blir jo så glad i disse pelsdottene. Håper uansett du har en fin sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har foreldrene mine bestilt ny valp, og det tror jeg er veldig riktig.

Sånn sett, flaks at det skjedde nå, for den perfekte oppdretteren har nettopp fått valper og det var en hannhund igjen! Tragisk å miste lille søte, men godt at de nå får seg ny hund. Tror det hadde blitt veldig tomt hos dem hvis de skulle gått uten hund.

Ellers har jeg det bra, fått alt over i ny leilighet, og prøver å gjøre alt annet enn å pakke ut :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør meg stadig om en ting: Hvorfor pokker er eksen min mye hyggeligere nå, enn da vi var sammen? :P

Jeg må seriøst slutte å snakke med fyren, selvom vi er gode venner nå, for når jeg klarte å bli forelska i fyren når han til tider oppførte seg som en drittsekk, kan det jo ikke være så vanskelig å gjøre det samme nå :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er jeg tilbake på jobb etter Irlandstur, kom hjem i går kveld og er på jobb i kveld :P

Veldig bra tur, og utrolig heldige med været. Hvem kan si at de har hatt to uker i Irland uten regn, liksom!? :fnise:

Allikevel kjente jeg at det er nok nå. Jeg ar jo en smule behov for egentid og variasjon, så å reise på tur med en person i to uker der man både deler rom og bil, er litt i overkant. Spesielt når den andre personen ikke egentlig er så interessert i å snakke med andre personer underveis. En kveld måtte jeg til slutt bare gå ut og gå meg en tur for å komme meg litt vekk, men jeg tror kanskje ikke det ble tatt spesielt godt opp. Jeg kan konkludere med at jeg stort sett liker å snakke med fremmede, det hender mer enn en sjelden gang at jeg synes de er teite, men andre mennesker gjør i alle fall livet mer interessant.

Uansett, en flott tur. Kanskje hadde det faktisk vært bedre om man var 3-4 på tur istedetfor. Litt lettere å trekke seg tilbake og unngå dette med at man føler man må sitte oppå en annen person hele turen da.

Nå er det to uker med hardt arbeid og lange dager, før jeg setter snuten hjemover til foreldrene mine i nesten en uke for å være med den nye valpen deres. Jeg vil jo egentlig også ha valp, men nå får jeg i det minste mulighet til å leke med deres som er fra samme foreldre som jeg egentlig ville ha (kullet ble bare litt tidligere enn planlagt).

Også har jeg muligens en sukker-date på torsdag. Hjelp! Kjempelenge siden jeg var på date sist nå, og jeg kjenner at jeg har kommet ut av trening igjen :laugh: Fyren virker hyggelig da, og har tatoveringer, noe som alltid er et pluss i min bok (så lenge de er bra utført) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I know the feeling, honey! Jeg tror riktignok ikke nødvendigvis 3 er så ideellt da én fort kan bli litt utenfor da, samtidig som det kanksje ikke gjør noe når man stortrives aleine. ;) 4 tror jeg er enda bedre, da man da kan være to og to.

Veldig hyggelig å møte dere i Dublin! Jeg var veldig glad for å møte noen andre og få litt avveksling, så supertakknemlig for at dere møtte oss og til og med ble med på det litt kleine stedet. Det bedret seg i forhold til liv utover kvelden da, men utvalget av drikke blei jo ikke akkurat bedre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig å møte deg også. Tror ikke det var stedet for meg i utgangspunktet, og spesielt ikke da musikken ble så høy at det er totalt umulig å høre hva noen sier :P

Nå er jeg tilbake i full jobb. Litt kjipt når været er så fint, men det er jo fint så lenge at det ikke er noe problem. I dag jobbet jeg dessuten kveld, så jeg tok meg et par timer i sola i parken før jeg reiste dit.

I går var jeg jo da på date med en fyr fra sukker. Han er sikkert en ordentlig hyggelig fyr, og vi har mye til felles, men .... Det er liksom ikke noe mer å si, enn men. Hadde man kunne gått fra sukker, til venner, så hadde det kanskje vært aktuelt, men jeg har aldri fått til det. Så da tror jeg kanskje jeg bare skal la det være :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ello! Høres ut som du hadde en fin tur :) Irland er helt fantastisk. Vet så altfor godt hvordan det er å bare reise 2 på tur, kan fort bli litt irritasjon om man går for mye oppå hverandre.

Så koselig med ny valp, hvilken rase er det?

Noen andre potensielle på sukker da? Synd det ikke klaffa med han du møtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme rase som den gamle, en lapphund. Men jeg tror de har glemt hvordan det er å ha valp :fnise: Mamma er dessuten oppgitt fordi pappa bare jobber og hun er alene med hunden, så hun hadde opplyst ham om at hun skulle på besøk til meg på søndag, med eller uten han. Jeg ser liksom for meg at mamma kjører med hunden i bilen helt til meg :skratte: Så vi får se om de kommer i morgen ;)

En til som jeg har sagt at jeg skal ta en øl med en dag, men vet ikke hvor potensiell han er.

Jeg kjenner at jeg synes det er vanskelig, for kjemi når man møtes og kjemi på nett (og bilder), er to helt forskjellige ting. Man kan i grunn se ut som noe helt annet på bilder, enn det man er i virkeligheten :sukk:

Jaja, det ska'kke være lett. Heldigvis har jeg ikke noe problem med å være alene, men jeg er heller ikke sikker på at denne sukkerfasen kommer til å vare så lenge, kjenner at dating er slitsomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...