parmanoia Skrevet 31. desember 2012 #281 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg hater å pynte meg, så veldig glad jeg slipper det i kveld:) Jeg elsker å pynte meg. Alle muligheter til å pynte seg mottas med takk. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest november Skrevet 31. desember 2012 #282 Del Skrevet 31. desember 2012 Hei alle aleinesittere - jeg er også en av dere! Mann på jobb hele kvelden/natta, og jeg sitter mutters aleine med hunden heime. Har vel ikke akkurat fått så mange invitasjoner til andre, så da blir det aleine. Men det kan vel bli greit det også - jeg er også av oppfatning av at nyttårsaften er oppskrytt.... Men desverre er følelsen av ensomhet litt mer påtrengende i kveld enn ellers.....Fint med dere her på nett, da! :-) Tror jeg skal bryte regelen om at hunden ikke har lov opp i sofaen, og la henne ligge på teppet nede ved beina mine.....;-) Er ikke det lov,da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. desember 2012 #283 Del Skrevet 31. desember 2012 Hei alle aleinesittere - jeg er også en av dere! Mann på jobb hele kvelden/natta, og jeg sitter mutters aleine med hunden heime. Har vel ikke akkurat fått så mange invitasjoner til andre, så da blir det aleine. Men det kan vel bli greit det også - jeg er også av oppfatning av at nyttårsaften er oppskrytt.... Men desverre er følelsen av ensomhet litt mer påtrengende i kveld enn ellers.....Fint med dere her på nett, da! :-) Tror jeg skal bryte regelen om at hunden ikke har lov opp i sofaen, og la henne ligge på teppet nede ved beina mine.....;-) Er ikke det lov,da? Veldig lov! Syns til og med du skal la henne ligge i fanget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #284 Del Skrevet 31. desember 2012 Hei alle aleinesittere - jeg er også en av dere! Mann på jobb hele kvelden/natta, og jeg sitter mutters aleine med hunden heime. Har vel ikke akkurat fått så mange invitasjoner til andre, så da blir det aleine. Men det kan vel bli greit det også - jeg er også av oppfatning av at nyttårsaften er oppskrytt.... Men desverre er følelsen av ensomhet litt mer påtrengende i kveld enn ellers.....Fint med dere her på nett, da! :-) Tror jeg skal bryte regelen om at hunden ikke har lov opp i sofaen, og la henne ligge på teppet nede ved beina mine.....;-) Er ikke det lov,da? Ta henne opp i sofaen. ^^ Bare koselig det vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #285 Del Skrevet 31. desember 2012 Hei alle aleinesittere - jeg er også en av dere! Mann på jobb hele kvelden/natta, og jeg sitter mutters aleine med hunden heime. Har vel ikke akkurat fått så mange invitasjoner til andre, så da blir det aleine. Men det kan vel bli greit det også - jeg er også av oppfatning av at nyttårsaften er oppskrytt.... Men desverre er følelsen av ensomhet litt mer påtrengende i kveld enn ellers.....Fint med dere her på nett, da! :-) Tror jeg skal bryte regelen om at hunden ikke har lov opp i sofaen, og la henne ligge på teppet nede ved beina mine.....;-) Er ikke det lov,da? Jeg er hellig overbevist om at hunder forstår unntak fra regelen Velkommen inn, ta deg et glass å bli med på galskapen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #286 Del Skrevet 31. desember 2012 Veldig lov! Syns til og med du skal la henne ligge i fanget Egentlig må det være enda bedre å la henne ligge i fanget for da skjønner hun at sofaen ikke er lov når hverdagen kommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest november Skrevet 31. desember 2012 #287 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg er hellig overbevist om at hunder forstår unntak fra regelen Velkommen inn, ta deg et glass å bli med på galskapen Tusen takk - føler meg jammen litt bedre til sinns allerede, jeg!! At jeg ikke tenkte på dette fine forumet i går når jeg gikk rundt og surmulte for at jeg måtte være aleine......!!!Voffen blir nok veldig glad også i kveld :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #288 Del Skrevet 31. desember 2012 Skriver du innlegg da? Ja selvsagt har jeg det, men jeg har også observert en del andre som har blitt oversett, til tross for gjentatte forsøk med å komme med innspill. Men går helt fint for min del, jeg har ikke behov for å delta så veldig mye, var bare som et lite tidsfordriv. Andre derimot hadde kanskje håpet på å få samme positive følelsen som "Sauen shean" sier hun/han fikk/får. Anonym poster: 8ac70a7b3015d2e406239f8a19f09ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. desember 2012 #289 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg elsker å pynte meg. Alle muligheter til å pynte seg mottas med takk. :D Jeg elsker å dolle meg opp jeg også, men føler det er ganske meningsløst når jeg skal sitte her helt alene. Da har jeg jo ingen å pynte meg for:p Så nå sitter jeg sminkeløs i jeans(utrolig egentlig, men gidder ikke løsrive meg fra sofaen for å skifte akkurat nå), og en baggy genser. Mye mer komfortabelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 31. desember 2012 #290 Del Skrevet 31. desember 2012 Ta hunden opp i sofaen du, det skal jeg og. Så lenge vi koser mens vi ligger der så forstår hun at sofa er kos med mor og ikke "ligge og dra seg" sofa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #291 Del Skrevet 31. desember 2012 Ja selvsagt har jeg det, men jeg har også observert en del andre som har blitt oversett, til tross for gjentatte forsøk med å komme med innspill. Men går helt fint for min del, jeg har ikke behov for å delta så veldig mye, var bare som et lite tidsfordriv. Andre derimot hadde kanskje håpet på å få samme positive følelsen som "Sauen shean" sier hun/han fikk/får. Anonym poster: 8ac70a7b3015d2e406239f8a19f09ad3 Jeg spurte i stad, hvem hva hvor, men jeg fikk aldri noe svar. For her flyr sidene, og jeg husker ikke på om alle fikk svar, for jeg slenger ut litt histen og pisten. Jeg tviler sterkt på at jeg er særlig populær her inne, og med tanke på at jeg vel ikke akkurat har snakket med noen andre her inne før, så tviler jeg sterkt på at vi er en gjeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #292 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg elsker å dolle meg opp jeg også, men føler det er ganske meningsløst når jeg skal sitte her helt alene. Hadde faktisk skumle planer om å bytte til skjørt og shine meg litt opp jeg også, men tanken forsvant visst et sted i potetskrellinga før i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #293 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg elsker å dolle meg opp jeg også, men føler det er ganske meningsløst når jeg skal sitte her helt alene. Da har jeg jo ingen å pynte meg for:p Så nå sitter jeg sminkeløs i jeans(utrolig egentlig, men gidder ikke løsrive meg fra sofaen for å skifte akkurat nå), og en baggy genser. Mye mer komfortabelt:) Med mindre du har tenkt å chatte med noen på web-camera i kveld, så er du safe, og kan si du har på deg akkurat det du har lyst til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 31. desember 2012 #294 Del Skrevet 31. desember 2012 Ja selvsagt har jeg det, men jeg har også observert en del andre som har blitt oversett, til tross for gjentatte forsøk med å komme med innspill. Men går helt fint for min del, jeg har ikke behov for å delta så veldig mye, var bare som et lite tidsfordriv. Andre derimot hadde kanskje håpet på å få samme positive følelsen som "Sauen shean" sier hun/han fikk/får. Anonym poster: 8ac70a7b3015d2e406239f8a19f09ad3 Jeg er ikke med noen populær klikk her jeg heller men jeg hiver meg inn imellom tv og mat og koser meg Hva gjør du i kveld da bortsett fra å skrive her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 31. desember 2012 #295 Del Skrevet 31. desember 2012 På nyttårsaften forstår alle dyr at å ligge i fanget til 'mor' eller far' er lov Kalkunfilet spist, champagne klar (åpne nå tror jeg ) Nesten alle pusene er i sofaen. Mangler bare min sorte pusekatt der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. desember 2012 #296 Del Skrevet 31. desember 2012 Her forsvant kjolen til fordel for pysjbukse og singlet...... Mini har gått i kjole siden 6.30 i morges da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #297 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg spurte i stad, hvem hva hvor, men jeg fikk aldri noe svar. For her flyr sidene, og jeg husker ikke på om alle fikk svar, for jeg slenger ut litt histen og pisten. Jeg slenger også ut replikker i hytt og pine ettersom det faller seg, men jeg tusler litt til og fra kjøkkenet og er ellers vekk fra PC'n litt her og der, så det blir liksom ikke til at jeg svarer på replikker som falt for mange innlegg siden når jeg kommer tilbake til tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 31. desember 2012 #298 Del Skrevet 31. desember 2012 har alle kjøpt så mange raketter at de må begynne kl 20 for å bli ferdig til kl 24? Det smeller i ett sett rundt husveggene mine og det har det gjort tett en time nå. Tenkte jeg skulle gå meg en tur, men tror det blir for risikabelt med alle "smellene" rundt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2012 #299 Del Skrevet 31. desember 2012 Med mindre du har tenkt å chatte med noen på web-camera i kveld, så er du safe, og kan si du har på deg akkurat det du har lyst til I såfall - fem forsvant akkurat og jeg sitter her iballkjole og glassko. Skål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest november Skrevet 31. desember 2012 #300 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg har forresten noe morsomt å gruble på i kveld.....Vi prøver å lage baby om dagen - det har vi for så vidt gjort litt for lenge, men nå har vi litt hormonell assistanse på gang, og har lagt inn gode aksjer flør i dag....Tenk så kult om det hadde blitt et nyttårslagd barn, da! I så fall skal jeg revurdere min oppfatning om at nyttårsaften er deprimerende og oppskrytt..... ;-) Når jeg ikke er inne på KG bedriver jeg tiden på slike snart-gravid-forumer......faren er at det fort kan bli en skuffelse måned etter måned...... Altså enda en grunn til at nyttårsaften ikke er så morsom- den bare stadfester at et år er gått uten at man har kommet i mål med den en så gjerne ville ha fått til...... Jaja - nok selvmedlidenhet .....Håper dere andre har det koselig i kveld :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå