Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten? Fornøyd eller litt skuffa?


CherryBerry

Anbefalte innlegg

On topic:

I år bestemte jeg og kjæresten min oss for å spleise på en gave til oss, siden vi ønsker oss en litt dyr ting. Og det er en strap-on til 600kr.

Herregud, nå lo jeg høyt. Ikke fordi det var en dum gave, men i konteksten ble dette morsomt :fnise:

Forresten er jeg sikker på at strap-on-en bringer dere begge glede i 2013. Kos dere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig romantisk med strap-on, gitt. Virkelig..

Anonym poster: 9e9f19ce0aabd8bfbe3f8e2b8ad2fdd1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante virkelig ikke at det var vanlig å gi/få sååå store julegaver! :sjokkert:

Det virker som de fleste gir/får 3-4-5-6 dyre gaver og gjerne en reise i tillegg. Julegave til mange tusen, hva i alle dager...

Jeg har alltid bare gitt og mottatt 1 til 2 ting av de kjærestene jeg har hatt. Prisen har vel sjeldent vært over tusen kr. Jeg har aldri syntes det har vært for lite, og gavene har vært veldig personlige. Jeg må si jeg blir helt sjokkert av de fleste av gavene jeg leser om her.

Jeg synes det er er myyye mer romantisk av en mann og kjøpe f.eks en bok av favorittforfatteren, eller noe annet som sier noe om personen - enn en diamantring!

Har alltid synes folk overdriver litt hvor ille dette kjøpehysteriet er, men nå skjønner jeg fader meg hva de snakker om. :(

On topic:

I år bestemte jeg og kjæresten min oss for å spleise på en gave til oss, siden vi ønsker oss en litt dyr ting. Og det er en strap-on til 600kr.

Ble den pakket opp i familieselskap på julaften og da eller??

Anonym poster: ef75ea1d76b28fba4fd40139c5cb9fcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et nettbrett, men jeg sa jeg heller ville ar han skulle kjøpe klær til barna istedet for gave til meg, men takket så klart. Det kommer sjeldent til å bli brukt.

Anonym poster: 58329f7cb954d4c2a3d917cb8bb4c87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange hang seg opp i at jeg nevnte strap-on som gave. Det er en romantisk gave for oss, for det er en berikelse av vårt sexliv som vi har ønsket oss lenge. Den betyr mye mer for oss enn en diamantring, pelslue, gavesett fra et eller annet merke.

Og vi har ikke kjøpt den enda, og til alle sa vi at vi hadde allerede utvekslet gave, ikke noe problem.

Nå angrer jeg på at jeg nevnte det, for alle hang seg jo opp i dette istedenfor budskapet i innlegget mitt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ante virkelig ikke at det var vanlig å gi/få sååå store julegaver! :sjokkert:

Det virker som de fleste gir/får 3-4-5-6 dyre gaver og gjerne en reise i tillegg. Julegave til mange tusen, hva i alle dager...

Jeg har alltid bare gitt og mottatt 1 til 2 ting av de kjærestene jeg har hatt. Prisen har vel sjeldent vært over tusen kr. Jeg har aldri syntes det har vært for lite, og gavene har vært veldig personlige. Jeg må si jeg blir helt sjokkert av de fleste av gavene jeg leser om her.

Jeg synes det er er myyye mer romantisk av en mann og kjøpe f.eks en bok av favorittforfatteren, eller noe annet som sier noe om personen - enn en diamantring!

Har alltid synes folk overdriver litt hvor ille dette kjøpehysteriet er, men nå skjønner jeg fader meg hva de snakker om. :(

On topic:

I år bestemte jeg og kjæresten min oss for å spleise på en gave til oss, siden vi ønsker oss en litt dyr ting. Og det er en strap-on til 600kr.

Kunne ikke blitt mer enig med deg. Jeg og min kjære avtaler heller hva vi skal kjøpe til hverandre, i år ble det onepiece til oss begge fordi det er så kaldt her i huset. Vil heller bli overrasket på bursdagen min jeg.

(Btw: Strap-on er utrolig gøy og romantisk)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Vet jeg får noe fra kondomeriet, har bare ikke fått gaven enda. Og vet det er noe som kan brukes under sex. Er egentlig en smule skuffa og lei meg, ettersom at jeg har vestibulitt og ikke kan være så veldig seksuelt aktiv siden det gjør så vondt for meg. Prøver jo alt jeg kan for at han ikke skal bli påvirket så mye av vestibulitten selv, men han vet jo at jeg ikke klarer så mye sex. Han blir jo tilfredsstilt minst 1 gang daglig. Følte meg ganske mislykka som kjæreste når han sa at det var noe fra kondomeriet, og som kunne brukes under sex. Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til oreokaka: Kanskje det er en vibrator, som ikke gjør penetrasjon nødvendig? :) Da kan jo både du og han få nytelse. :)

Endret av sol87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Kanskje det er en vibrator, som ikke gjør penetrasjon nødvendig? :) Da kan jo både du og han få nytelse. :)

Nei, tror egentlig det er en buttplug. Han har hvertfall hintet veldig om det. Aldri prøvd analsex, etter å ha hørt alt for mange skrekkhistorier fra venninner osv. Eller vi har prøvd, men jeg har alltid trukket meg unna fordi det gjør litt vondt når han skal gå inn. Haha huff. Mislykka kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk konsertbillett. Veldig fornøyd, og da har jeg jo noe å glede meg til :) Han fikk et par bøker av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fornøyd, men også litt... satt ut. Da jeg laget ønskeliste var det for å gi ham -alternativer.-

Viser seg at han har kjøpt hele lista. Vel, leiligheten blir smashing, og jeg har det meste jeg ønsker meg på interiørfronten, så skal ikke klage. Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe en litt dyr gave til ham til bursdagen (like over nyttår), men nå har jeg lagt på to tusen ekstra.

Den fineste gaven var likevel at han brukte halve julaften på å hjelpe en hjemløs katt hjem. <3

Endret av KeiraK
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at mange hang seg opp i at jeg nevnte strap-on som gave. Det er en romantisk gave for oss, for det er en berikelse av vårt sexliv som vi har ønsket oss lenge. Den betyr mye mer for oss enn en diamantring, pelslue, gavesett fra et eller annet merke.

Og vi har ikke kjøpt den enda, og til alle sa vi at vi hadde allerede utvekslet gave, ikke noe problem.

Nå angrer jeg på at jeg nevnte det, for alle hang seg jo opp i dette istedenfor budskapet i innlegget mitt.

Ja, for dere er det sånn og det er vel og bra. Men for andre ville strap-on vært fullstendig skivebom og en diamantring er det mest romantiske de kan tenke seg. Folk er forskjellige, jeg klarer ikke la meg provosere av det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi droppet julegaver til hverandre i år, og kjøper heller noe sammen til leiligheten i år :) Blir ganske så små sjalu her jeg sitter, ser mange av de flotte kjærestene deres følger med på hva dere liker og ønsker ;) Min er litt ''kommelpong'' og vet rett og slett ikke hva han skal kjøpe til meg! Til og med når jeg prøver å gjøre det enkelt for han og si at jeg ønsker meg noe lite som viser at han er glad i meg! Ramser så fint opp om en liten bamse, en blomst, et fint kort osv.. Til bursdagen min i år fikk jeg meg ei brødfjøl(siden vi manglet) og en stor sjokoladeplate! Hehe, det er vell litt av sjarmen hans da :P Til gjengjeld for det så er han en fantastisk pappa og flott mann ellers, så jeg skal ikke klage ;)

Anonym poster: 6100060c4f4ed0381190490ccde659ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mange fine gaver, den kuleste var egentlig et gavekort på en restaurant hun hater og jeg elsker. Summen var akkurat det det koster for yndlingsretten min på det stedet med drikke. Det at hun vil ta meg med dit og spise selv om hun ikke liker stedet syns jeg var veldig romantisk! Fikk også flere andre ting som jeg ønska meg. Veldig fornøyd! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mulberry veske, acne skjerf, to bøker, diamantøredobber og londontur. Også kjøpte vi ny flatskjerm til soverommet fra oss til oss. Synes han har vært veldig flink, men vurderer å bytte acne skjerfet da jeg ser annenhver jente på gata med burgunder acne skjerf.

Anonym poster: fe6774db0bcc2448a66b1b2c2caf965a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...