Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten? Fornøyd eller litt skuffa?


CherryBerry

Anbefalte innlegg

Vil ikke fortelle hva jeg fikk -men er fornøyd så det holder! Nå er det bare venting igjen....går noen dager til før vi ser hverandre. Gleder meg!! :)

Baby??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En smule skuffet :( Jeg gav han morgengave med favoritt blader og snop, og på kvelden fikk han en tøff police klokke. Jeg fikk sjøstøvler (som jeg verken trenger eller ønsket meg) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bestemt oss for å ikke kjøpe noe til hverandre.. Vi skal kjøpe oss noe sammen i stedet. Hadde jo vært søtt med en liten oppmerksomhet fra han uansett, i og med at han har råd til det og sånn, men.. han hater jo å gå i butikker og sånn, så det er vel ikke så nøye...

Anonym poster: 8a26f300e6704b6dba32407e42a541b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

Baby??

Å nei, da hadde jeg bitt mer skremt enn glad nå tror jeg. Ingen av oss har noe ønske om barn.

Men gaven var virkelig noe jeg setter pris på og gleder meg til!!

Det jeg venter på er å få se ham igjen. Å være borte fra hverandre er helt supert innimellom, og nå koser han seg med sin familie og jeg min. Men det skal bli godt å se ham igjen, kjenner jeg savner lukten av ham, smilet, latteren. Vi får nøye oss med telefonsamtaler noen dager til. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde bestemt oss for å ikke kjøpe noe til hverandre.. Vi skal kjøpe oss noe sammen i stedet. Hadde jo vært søtt med en liten oppmerksomhet fra han uansett, i og med at han har råd til det og sånn, men.. han hater jo å gå i butikker og sånn, så det er vel ikke så nøye...

Anonym poster: 8a26f300e6704b6dba32407e42a541b2

Hvis dere ble enige om å kjøpe noe sammen så er det vel egentlig ikke nøye i det hele tatt.

Jeg er fornøyd. Kjæresten oversaket med en ullgenserjacke som faktisk var veldig fin. Hun har en ull fetish.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker ikke å motta gaver, men det fant ho jaggu en god løsning på. vi bor ikke sammen, men ho kom med en pose det "hadde vært så greit å ha stående her", noen av koppene hennes i kjøkkenskapene, litt sminke og hårstæsj, en bok og slike ting. forbløffende evne ting å ta ting så sakte at frykten for et seriøst forhold snart ikke er så stor lenger! :ler:

Anonym poster: a4d004a3d4cdce01839740088c0475f3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo fikk en sånn dings som skal holde drikke i flaske og boks kald i flere timer + en veldig fin Police klokke. Han ble veldig glad!

Jeg fikk en invitasjon til middag på byens beste resturant og en gullbelagt rose (life size for å si det sånn) med inngravert dato for da vi møttes :romeo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd, han fant to klassiske bøker jeg liker, pent innbundet :)

Han fikk noe god øl og noe nips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeglad. Fikk flotte skistøvler og nå gleder jeg meg til skiturer sammen men han på fjellet i romjulen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en kjempefin diamantring (feil str da, men det kan byttes) og et skjerf jeg ønsket meg.

Kjempeglad og overrasket over ringen. Ikke noe jeg ønsket meg men det er også fordi jeg er vant til å få praktiske gaver av min kjære og ikke smykker.... Trodde jeg skulle få langrennsski, men dette er mye bedre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefornøyd!. Fikk fine klær som passer meg perfekt. Han er flink til å finne klær jeg trives i, og jeg trengte virkelig noe nytt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer var vi på ferie på Tenerife , og jeg hadde siklet over et perlesmykke i et vindu hos en gullsmed, men syntes det var litt dyrt for feriebudsjettet mitt. Gjett hva som lå under juletreet i år? Hvordan han fikk sneket seg unne for å kjøpe det er meg en gåte, Ble kjemperørt og veldig glad!

Også fikk jeg en ny telefon! ( det får jeg nesten hvert år, han har en greie med telefoner...). Ble glad for den også, selv om jeg egentlig ikke trenger ny telefon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi hadde på forhånd snakket om hva han kanskje kom til å kjøpe til meg. Siden vi ble enig om en sum, sa jeg egentlig at han ikke skulle kjøpe det. Men når jeg åpnet gaven, så jeg at han hadde kjøpt det allikevel. Han er veldig flink til å få med seg hva jeg ønsker meg, selvom jeg kanskje nevnte det i sommer.

Ipod nano - fornøyd! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk trådløst headset med mic til PS3, nyeste boka til J.K.Rowling og første sesong av Game of Thrones - yep, er absolutt fornøyd. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gave enda, vi venter på at den skal komme med posten. Men det går helt fint, jeg fikk tilbringe julen med kjæresten min i år, og det er den beste gaven. Dessuten betyr det at julen ikke er ferdig enda for meg, noe det vanligvis ville vært :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte vel over 1300 kr på gave til kjæresten. Selv fikk jeg en kopp fra en serie jeg samler på. Den koster sikkert 150-200 :P. Men det var den jeg ønsket meg, og det skal sies at kjæresten ikke var helt fornøyd med å gi "bare" den, men han hadde feilberegna både tid og penger rett før jul. Derfor skal jeg visst få et eller annet på nyåret. Men jeg er ikke skuffa. Jeg fikk det jeg ønska meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...