Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten? Fornøyd eller litt skuffa?


CherryBerry

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ugle-ovnvott, ugle-gryteklut og sandwichgrill. Jeg ble fornøyd jeg, de to første gavene valgte jeg ut selv, sistnevnte kjøpte han. Og det var noe jeg trengte, så supert. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk kullsyremaskin med diverse smaker og et par nydelige perleøredobber.

Jeg ga han et gavekort på nye skjorter, ny kortmappe, ei bok og div småting, og tror han ble fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bittelitt skuffet over at han ikke kjøpte noe jeg hadde ønsket meg, men på en annen side så var det en god tanke bak gaven jeg fikk av han. :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig rørt og fornøyd med gaven jeg fikk fra han. Han hadde kjøpt en diamantring, men da jeg målte ring-størrelsen min for noen dager siden så var ringen han kjøpte 5 størrelser for stor (den minste de hadde), så han byttet den inn i gullmynter (gavekort) så vi kan plukke ut en annen og bestille den opp i rett størrelse istedet. Han har vært nazi på dette med ringer og smykker, vil ikke kjøpe det, kommer aldri til å gi noe sånt til meg osv, så jeg ble veldig overrasket og glad! Han er liksom ikke typen til det, mens jeg egentlig har ønsket meg en ring.. Fine kjæresten min! <3

Jeg gav han 15 000,- til en New York-tur han alltid har hatt lyst å dra på, men ikke har hatt råd til. Han ble så glad og rørt at han felte en tåre. Han, som er så tøff og som aldri griner. Aw, jeg smelta helt! <3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel ikke kalle han kjæresten da, men han jeg har datet i et par mnd fikk jeg dusjaåpe med skrubb servjetter av. Jeg gav han en cardigan som kostet 1300 + 3 calvin clain boxere. Jeg elsker å gi, men føler vel at en dusjsåpe er en rar gave å få:P jeg føler han viser for liten interesse, så det viser vel bare at vi er på ulike planeter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nexus 7. Elsker den! Akkurat stor nok til å se film eller lese bok på når maner på farten og liten nok til at jeg gidder å dra den med meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Jeg fikk et nydelig smykkesett med øredobber + halskjede. Ble skikkelig rørt jeg, det var kjempefint :yvonne::fnise: Han er ikke typen til å gi meg smykker, så jeg ble overrasket og glad! Også fikk jeg en film og en søt boks med sauer på, der han hadde puttet oppi kaffe og sjokkis :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig rørt og fornøyd med gaven jeg fikk fra han. Han hadde kjøpt en diamantring, men da jeg målte ring-størrelsen min for noen dager siden så var ringen han kjøpte 5 størrelser for stor (den minste de hadde), så han byttet den inn i gullmynter (gavekort) så vi kan plukke ut en annen og bestille den opp i rett størrelse istedet. Han har vært nazi på dette med ringer og smykker, vil ikke kjøpe det, kommer aldri til å gi noe sånt til meg osv, så jeg ble veldig overrasket og glad! Han er liksom ikke typen til det, mens jeg egentlig har ønsket meg en ring.. Fine kjæresten min! <3

Jeg gav han 15 000,- til en New York-tur han alltid har hatt lyst å dra på, men ikke har hatt råd til. Han ble så glad og rørt at han felte en tåre. Han, som er så tøff og som aldri griner. Aw, jeg smelta helt! <3

Diamantring? 15 000,- til tur? Herregud, så fattig jeg er...

Anonym poster: 08c85c5d74457eb906a3c55a32a98a29

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Jeg er utrolig rørt og fornøyd med gaven jeg fikk fra han. Han hadde kjøpt en diamantring, men da jeg målte ring-størrelsen min for noen dager siden så var ringen han kjøpte 5 størrelser for stor (den minste de hadde), så han byttet den inn i gullmynter (gavekort) så vi kan plukke ut en annen og bestille den opp i rett størrelse istedet. Han har vært nazi på dette med ringer og smykker, vil ikke kjøpe det, kommer aldri til å gi noe sånt til meg osv, så jeg ble veldig overrasket og glad! Han er liksom ikke typen til det, mens jeg egentlig har ønsket meg en ring.. Fine kjæresten min! <3

Jeg gav han 15 000,- til en New York-tur han alltid har hatt lyst å dra på, men ikke har hatt råd til. Han ble så glad og rørt at han felte en tåre. Han, som er så tøff og som aldri griner. Aw, jeg smelta helt! <3

Nawwwwh, såååå søøøøøtttt :)))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg fikk støvsuger! Nå som vi skal bli foreldre tror jeg han driver og konvererer meg til å bli husmor :fnise: Jeg ble overrasket, men veldig fornøyd. Jeg har klagd på den vi har nå forde den er så stor og tung. Så jeg fikk en liten og snerten trådløs støvsuger :)

Han fikk gavekort på Dressmann, så han kan oppdatere garderoben litt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mikro, wheatwarmer (sånn putegreie som kan varmes opp, litt som varmeflaske) og tøfler! Er veldig fornøyd, klager alltid over at jeg er så kald, hehe :P Han fikk en barbermaskin han ønsket seg, og den er han glad i allerede.. hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det faktumet at vi fikk en liten datter fire dager før julaften, gjør at julegavene i år ble litt overskygget ;)

Men jeg fikk en nydelig sølvring og Maui-benk som jeg hadde ønsket meg :rolleyes: Vi kom hjem fra sykehuset på julaften, så jeg fikk i tillegg ett par sølv-øredobber som "fødselsgave" :rodmer: Fikk også en liten haug med kalendergaver, bl.a boka "da jeg var liten" og en UV-lampe til shellac :icon_lol:

Av meg fikk han Samsung galaxy tab 7.0 med mappe, parfyme og to dongeribukser :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vell alle åpnet julepresangene sine, både myke og harde. Så lurer jeg på hva alle fikk av kjærestene sine til jul? ble dere alle fornøyde? :)

Jeg fikk ett nydelig smykke og en nyyyydelig ring fra min mann, og en fin rød rose:)

Ja det var vell over all forventning så jeg ble utrolig glad, det var en romantisk gave!

Fortell fortell :)

Anonym poster: 83a6c17e9dfe8973fae908484f7f2d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det faktumet at vi fikk en liten datter fire dager før julaften, gjør at julegavene i år ble litt overskygget ;)

Men jeg fikk en nydelig sølvring og Maui-benk som jeg hadde ønsket meg :rolleyes: Vi kom hjem fra sykehuset på julaften, så jeg fikk i tillegg ett par sølv-øredobber som "fødselsgave" :rodmer: Fikk også en liten haug med kalendergaver, bl.a boka "da jeg var liten" og en UV-lampe til shellac :icon_lol:

Av meg fikk han Samsung galaxy tab 7.0 med mappe, parfyme og to dongeribukser :)

Gratulerer med baby! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk treningstøy, en spionpenn, litt undertøy(sånn bruksundertøy, ikke supersexy greier), og øredobler:) Kankje ikke det mest romantiske, men var det jeg ønsket meg^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke fått noe, ettersom kjæresten ikke hadde tid til å komme innom meg med julegave fordi han måtte rekke et fly. Ganske skuffet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav spionklokke med videoopptak, bilde og lydopptak. Fikk en fantastisk pastamaskin (sånn til å lage egen pasta!) med forskjellige tykkelser og ulike pastatyper. Jeg har visst siklet og uffet meg over at jeg ikke får spist favorittmaten min med mitt kosthol når vi har sett på matprogrammer. Superfornøyd :nigo:

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga en skjorte fra Scotch & Soda (Brandstad), Jul i Skomakergata og et bilde av han og niesen min.

Tilbake fikk jeg en orkidepotte fra Eva Solo, fotkrem + diverse manikyrgreier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...