Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten? Fornøyd eller litt skuffa?


CherryBerry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig fornøyd, men også litt... satt ut. Da jeg laget ønskeliste var det for å gi ham -alternativer.-

Viser seg at han har kjøpt hele lista. Vel, leiligheten blir smashing, og jeg har det meste jeg ønsker meg på interiørfronten, så skal ikke klage. Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe en litt dyr gave til ham til bursdagen (like over nyttår), men nå har jeg lagt på to tusen ekstra.

Den fineste gaven var likevel at han brukte halve julaften på å hjelpe en hjemløs katt hjem. <3

fikk lettere angst av å lese av å lese du fikk hele lista(for jeg hadde så paff, men også rørt og glad), men siste setning fikk meg til å tenke at du må jo ha verdens nydeligste kjæreste!!!! <3 <3

Anonym poster: a4d004a3d4cdce01839740088c0475f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte oss speilreflekskamera sammen før jul, så avtalen var å bare kjøpe noe lite. Men han hadde kjøpt englebarnsmykke, morgenkåpe/kimono OG en rød Arne Clausen bolle (jeg elsker retro interiør). Sistnevnte er verdt mer enn all verdens diamanter for meg, for det var en veldig personlig gave med mye tanke bak. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror egentlig det er en buttplug. Han har hvertfall hintet veldig om det. Aldri prøvd analsex, etter å ha hørt alt for mange skrekkhistorier fra venninner osv. Eller vi har prøvd, men jeg har alltid trukket meg unna fordi det gjør litt vondt når han skal gå inn. Haha huff. Mislykka kjæreste.

I så fall synes jeg det er veldig egoistisk av ham. Noe sånt kunne han kjøpt ved en annen anledning, mens til jul, så kjøper man noe den andre har lyst på, ikke noe man selv ønsker. Jeg synes du bør ta det opp med ham...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg gav han en fin lampe til den nye leiligheten som kostet 1700,- ca.

Jeg fikk et kjempe fint armbånd! (Liker egentlig ikke armbånd fordi de jeg har fått av familie osv er fulle av masse dill som henger rundt på armbåndet, men han fant et enkelt armbånd med et kjempe fint hjerte på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist å se det kjøpehysteriet som har blitt. Syns det er greit med EN gave, men når det blir både reiser, TV, smykker, dyre vesker o.l blir det småkvalmt. Hva har man igjen å gi neste år da? Hva vil toppe årets gave??? Heldigvis er kjæresten min like nøktern som meg. For meg er det viktigste at jeg er lykkelig, har friske barn, god helse, eier eget hus og har en jobb jeg trives i. Da kan nettbrett, merkevesker og diamanter utgå. Så han overrasket meg med en weekend sammen (vår første tur sammen) og han fikk en bok av Bear Grylls samt cognac.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

I så fall synes jeg det er veldig egoistisk av ham. Noe sånt kunne han kjøpt ved en annen anledning, mens til jul, så kjøper man noe den andre har lyst på, ikke noe man selv ønsker. Jeg synes du bør ta det opp med ham...

Neida, han vil det jo bare godt :) Har sagt til han at det var litt stusselig, men han vil jo bare at jeg også skal få det greit under sex. Så, tanken er jo god forsåvidt, men er jo selvfølgelig litt kjedelig for min del. Vi får se! Pakken er jo ikke enda åpnet, så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk wake-up light av mannen, siden jeg er så håpløs å få opp på morrakvisten.

Vi hadde avtalt at vi ikke skulle kjøpe julegave til hverandre, så jeg syntes det var stas å pakke opp noe fra ham også på julaften.

Ikke den mest romantiske gaven, men jeg tror den blir svært nyttig å ha i mørketiden. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å se det kjøpehysteriet som har blitt. Syns det er greit med EN gave, men når det blir både reiser, TV, smykker, dyre vesker o.l blir det småkvalmt. Hva har man igjen å gi neste år da? Hva vil toppe årets gave??? Heldigvis er kjæresten min like nøktern som meg. For meg er det viktigste at jeg er lykkelig, har friske barn, god helse, eier eget hus og har en jobb jeg trives i. Da kan nettbrett, merkevesker og diamanter utgå. Så han overrasket meg med en weekend sammen (vår første tur sammen) og han fikk en bok av Bear Grylls samt cognac.

Vi tjener flere millioner i året, så hva skal vi bruke pengene på egentlig? Vi får aldri nok merkevesker eller diamanter, og elektronikken utvikler seg stadig, så neste år er ikke noe problem.

Og jeg er ekstremt lykkelig, eier eget hus og elsker jobben min. Så ser ikke hvordan dyre gaver kan ødelegge livslykken.

Anonym poster: fe6774db0bcc2448a66b1b2c2caf965a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ullundertøy av Kari Traa, akkurat som jeg ønsket meg! Så jeg er superfornøyd :)

Av meg fikk han et nytt belte, som han trengte, og bok av Bear Grylls, som han ønsket seg. Tror han er fornøyd også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fine ørepropper (øretelefoner? hørepropper? ørehøytalere? hva det nå enn heter..til musikk:P) i litt god kvalitet, noe jeg både trengte og ønsket meg, og en tegneseriebok jeg ønsket meg. Veldig fornøyd! :)

Han fikk pysjbukse, laservater og en tegneseriebok han ønsket seg, og han virket glad for gavene.

(Vi var enige om å ikke bruke så mye penger i år, og jeg får uannsett ganske dyre gaver av foreldrene mine så da trenger jeg ikke få det av kjæresten også)

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest halebein

Ha ha, jeg er mektig imponert over mannen min! Jeg liker å strikke, og han hadde for første gang faktisk gått inn i en garnbutikk, kjøpt meg trepinner og masse merkelige garntyper! Aldri om det kan lages noe fornuftig av dem, men bare tanken på han i en strikkebutikk får meg til å le!!! Omtenksomt i allefall:-) (vi er gift m 3 barn, så vi har fortsette alt vi trenger likevel) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk lettere angst av å lese av å lese du fikk hele lista(for jeg hadde så paff, men også rørt og glad), men siste setning fikk meg til å tenke at du må jo ha verdens nydeligste kjæreste!!!! <3 <3

Anonym poster: a4d004a3d4cdce01839740088c0475f3

Takk:) Ja, er veldig fornøyd med det jeg fikk i år - spesielt fordi han skjønner at jula handler om mer enn materialistiske ting:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg fikk lilla dr.martens, fjellreven kanken sekk, siste boken i 50 shades serien og så kjøpte vi tur til hverandre som går til warszawa. super duper fornøyd!!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten og jeg bor i to forskjellige land, så alt jeg ønsket meg var å få ham hjem og å få et kyss. Og så har han fikset en del ting her i huset. Han feiret aldri jul i barndommen, men respekterer at jeg trenger jul, selv om presanger er noe jeg har kuttet ut i voksen alder. Kunne ikke vært mer fornøyd. Tiden sammen er det mest verdifulle som finnes.

Anonym poster: 01639c6cea0843dd5e856eb2615f1dc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...