Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten? Fornøyd eller litt skuffa?


CherryBerry

Anbefalte innlegg

Ja, lurer rett og slett på hva du kjøpte og hva du fikk av kjæresten din til jul?

Fornøyd eller litt skuffa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SKUFFA!!

Jeg kjøpte til min kjære : tur til Italia for 10 000 kr, jakke og nye ski.

Jeg fikk : plastikk rosebukett, kaffekopp i fra Statoil og medlemskap i vekt-klubben :-( :-( :-( takk for den!

Anonym poster: bcaf488e5b08d5c46ce0cbcbeb4d9dc7

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKUFFA!!

Jeg kjøpte til min kjære : tur til Italia for 10 000 kr, jakke og nye ski.

Jeg fikk : plastikk rosebukett, kaffekopp i fra Statoil og medlemskap i vekt-klubben :-( :-( :-( takk for den!

Anonym poster: bcaf488e5b08d5c46ce0cbcbeb4d9dc7

:fnise: Sorry, men må bare le. Hva sa du??

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente8923

Kjempefornøyd =) Vi ble egentlig enig om å ikke kjøpe gaver til hverandre i år fordi han ikke har penger =P Men han fikk tydeligvis tak i det fordi jeg fikk det jeg ønsket meg mest pluss at jeg fikk noen søte ting som jeg hadde sett ekstra på i butikken =P Jeg tenkte ikke engang over det, men han hadde lagt merke til det <3 Det er gull det =)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKUFFA!!

Jeg kjøpte til min kjære : tur til Italia for 10 000 kr, jakke og nye ski.

Jeg fikk : plastikk rosebukett, kaffekopp i fra Statoil og medlemskap i vekt-klubben :-( :-( :-( takk for den!

Anonym poster: bcaf488e5b08d5c46ce0cbcbeb4d9dc7

Hæææææææææææhhh?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir aldri skuffa over gavene fra samboeren min, han er så flink til å følge med på hva jeg liker og ønsker meg :)

Jeg fikk i år en food prosessor, et nydelig smykke i hvitt gull, to kokebøker og en morsom liten spelledås hvor smykket var gjemt i :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

Vil ikke fortelle hva jeg fikk -men er fornøyd så det holder! Nå er det bare venting igjen....går noen dager til før vi ser hverandre. Gleder meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gavekort på spa og kjærlighet på pinne(hele 6-7stk av favoritten). Begge bevis på at han følger med ;)

Jeg blir aldri skuffet over gave fra han, og har vel fått 7stk nå, tenker jeg :)

Edit; til sammen over alle årene altså :lol:

Endret av ^littletoomuch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Vi skulle ikke kjøpe noe til hverandre. Men må innrømme at jeg hadde forventa et svar på "god jul" - meldingen. Vet jeg høres ut som ei kjærring nå, men det irriterer meg litt. Spesielt når til og med ex'en, som jeg ikke har snakka med på et halvt år, sender meg en melding og ønsker meg god jul.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skulle ikke kjøpe noe til hverandre. Men må innrømme at jeg hadde forventa et svar på "god jul" - meldingen. Vet jeg høres ut som ei kjærring nå, men det irriterer meg litt. Spesielt når til og med ex'en, som jeg ikke har snakka med på et halvt år, sender meg en melding og ønsker meg god jul.

Fy søren; det kan jeg godt forstå!

God jul fra meg hvertfall :tre:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Fy søren; det kan jeg godt forstå!

God jul fra meg hvertfall :tre:

Takk. Det er ikke noen big deal, men litt småfurten er jeg akkurat nå.

God jul til deg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKUFFA!!

Jeg kjøpte til min kjære : tur til Italia for 10 000 kr, jakke og nye ski.

Jeg fikk : plastikk rosebukett, kaffekopp i fra Statoil og medlemskap i vekt-klubben :-( :-( :-( takk for den!

Anonym poster: bcaf488e5b08d5c46ce0cbcbeb4d9dc7

Omvendt her(samme prisklasse på gavene), følte meg både gjerrig og sur. Forrige år fikk jeg et par tegneserier og regnet med at vi skulle holde oss til samme budsjett.

Anonym poster: 53d44b625c0054471aa743248a48900d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SpaceBaby

SKUFFA!!

Jeg kjøpte til min kjære : tur til Italia for 10 000 kr, jakke og nye ski.

Jeg fikk : plastikk rosebukett, kaffekopp i fra Statoil og medlemskap i vekt-klubben :-( :-( :-( takk for den!

Er vekt-klubben en klubb for folk som løfter vekter, eller er det en klubb for overvektige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vekt-klubben en klubb for folk som løfter vekter, eller er det en klubb for overvektige?

www.vektklubben.no

Det er slankeopplegget til vg, i samme kategori som grete roede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

www.vektklubben.no

Det er slankeopplegget til vg, i samme kategori som grete roede.

Wow. Det må sies å være en kjip julegave. Med mindre det var noe hun virkelig ønsket seg da, noe det tydeligvis ikke var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk extensions i beste kvalitet - clip ons fra rapunzel og de over knee støvelettene jeg har siklet etter i hele vinter! Knallfornøyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...