Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten? Fornøyd eller litt skuffa?


CherryBerry

Anbefalte innlegg

Glemte å skrive hva jeg kjøpte. Jeg kjøpte et ps3 spill til han som jeg vet han vil like så han slipper å farte rundt i skyrim uten quests lenger, et pc spill han har mast om en stund og 3 plagg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SKUFFA!!

Jeg kjøpte til min kjære : tur til Italia for 10 000 kr, jakke og nye ski.

Jeg fikk : plastikk rosebukett, kaffekopp i fra Statoil og medlemskap i vekt-klubben :-( :-( :-( takk for den!

Anonym poster: bcaf488e5b08d5c46ce0cbcbeb4d9dc7

Vet hvordan det føles. Jeg fikk 3-pakk med sokker og

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Little book of calm (siden jeg elsker black books!)

Dumbofilmen (som jeg har savnet i evigheter, en av mine favorittfilmer)

Evig Søndag av Linnea Myhre.

Er kjempefornøyd, det er lagt ned mye kjærlighet i gaven og jeg ble veldig overrasket for han er egentlig ikke så søt av seg når det kommer til gaver :)

Jeg kjøpte en massasjetime til han og to t-skjorter med kule motiv.

Edit: la til hva jeg kjøpte.

Endret av Drømmespill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nye timberland vinterstøvler, som jeg ønsket meg de gamle var blitt litt slitne etter 3 år og er nedgradert til stallvinterstøvler og flotte øredobber og armbånd i et merke jeg digger.

Superfornøyd.

Han fikk ny vinterjakke, og Canadaskjorte, leatherman og noen spinnere til sommerns planlagte fjelltur m gutta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skuffa.

Gav bort Ipad og perlehalsbånd/øredobber.

Fikk: Et årsabb. på Pondus.

Anonym poster: db2f4d02b51af2629dd6803cc8cc65e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk gavekort på spabehandling. Er veldig fornøyd og gleder meg til litt luksus! :)

Han fikk kamera av meg, han sier at han ble veldig fornøyd også! Det eneste som mangler nå er at vi treffes igjen. Savner han ekstra masse nå i jula merker jeg, så gleder meg til at jeg skal hente han på Gardermoen fjerde dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga et sett med karaffel og svært kule shotteglass.

Jeg fikk: Ingenting.

Fordi han tror ikke på gavehysteri og "skal ha, og skal ha" holdning.

Vet ikke helt jeg, er jo litt skuffet.

Anonym poster: 828f29ffa7e73fb7b06fc8802e8a1552

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker pandaer, og har en panda-karakter på WoW. Fikk et smykke med en panda fra Thomas Sabo. Ble veldig fornøyd, syns det var utrolig søtt og gjennomtenkt :)

Anonym poster: 9c2becada28bbce70cd9136418b91c19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte også å skrive hva jeg ga til ham. Jeg ga kaffekvern og Settlers brettspill - begge deler fra hans ønskeliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fremdeles i spenning på gaven(e!) fra kjæresten, siden vi feirer jul hver for oss med familiene våre. Han har handlet en hel del til meg. Jeg er så spent! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga futsalsko, tversoversløyfe og mansjettknappa. Fikk Triwa-klokke og anatomisk korrekt hjerte-smykke fra Bjørg. Jeg er så fornøyd! Han er altså gull verdt! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt skuffa. Fikk et armbånd, som var litt oppripet :( Og ekslusiv sjokolade, som går ut på dato om 5 dager.. Og så fikk jeg en julekule, men jeg hadde ønsket meg en annen julekule egentlig.

Anonym poster: a7ce37bcf7496acbf66d11c637e19569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bæresjal jeg har ønsket meg til nybabyen :)

Så jeg er veeeeldig fornøyd :D

Han fikk ikke noe av meg i år, da vi som feira sammen hadde en avtale om å kjøpe bare til en voksen og da trakk lapp om hvem vi skulle gi til. (noe med begrensninger og kjøpehysteri) :P

Så vi var nå med på den i år, mannen skulle gi til meg og jeg til min mor.

Men jeg og sønn lagde en eske til å kunne ha ledninger i, han har så sinnsykt mange løse ledninger som bare floker seg inne i skapet. Men nå kan han få litt mer orden på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd! Fikk gavekort for 2000 kr for å handle sko, noe jeg trenger til vinteren.

Han fikk to t-skjorter, to gensere og to skjorter, litt sånn passe dyre merker. Alt likte han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjeeempefornøyd!

Fikk èn natt på den dyreste hotellsuiten, 3-retters måltid på den fineste restauranten, nydelige smykke, en bluse (som jeg vurderte å kjøpe for flere mnd siden, men droppet siden den var så dyr), yndlingssjokoladen (Ferrero Rocher) og masse kjærlighet!

Han er verdens skjønneste :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...