Gå til innhold

Hva fikk du av kjæresten? Fornøyd eller litt skuffa?


CherryBerry

Anbefalte innlegg

Jeg fikk kaffekapselmaskin og han fikk DAB-radio. Akkurat det vi ønsket oss begge to. Det var hentet ut fra ønskelistene.

Anonym poster: f08fb5defcc711e4843e2c0458075c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk gavekort på 400 kr i adventskalenderen som skal gå til utebukse, og da vi var og stod i bakken med lånte ski for knappe to uker sia så fikk jeg skibriller. På julaften fikk jeg slalomski, staver, gavekort på 500kr til hjelm og heiskort på valgfritt anlegg. Han hadde fått mamma til å kjøpe sko :-) SÅÅÅÅÅÅ FORNØYD!!!! Han fikk klokke av meg :-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en ny telefon, selv om jeg har sagt ofte siden i høst at jeg IKKE ville ha en telefon i julegave (hadde en aning om at det var noe han kunne finne på å kjøpe). Jeg har aldri brydd meg om telefoner heller, og det vet han.

Ble ikke skuffa over telefonen, ble heller skuffa over at han (tydeligvis) ikke orker høre etter på slike ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en fuktighetskrem jeg har ønsket meg, og gavekort på hudpleiesalong. Supert, for han vet at hudpleie er en nødvendighet for meg, men jeg det er ikke noe jeg prioriterer å ta meg råd til selv.

Noen dager før jul fikk jeg også nytt tøy til å bruke i alle juleselskapene.

Han fikk en platespiller og et par vinyler av meg.

Anonym poster: 9ea9945d3916923f14affb32f8dbde0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en helt nydelig diamantring. Hadde aldri trodd det, og ble overrasket! Og så hadde han kjøpt en ullgenser til meg fra ungene. Superfornøyd!

Jeg kjøpte han softismaskin, Pondusbok og Ponduskalender.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en Mulberry-veske, kjole og støvletter fra Acne og en spa-weekend sammen med ham. I tillegg fikk jeg en diamantring og spørsmål om jeg ville bli kona hans :rodmer:

Han fikk ny skidress, to gensere og et armbånd fra meg. Og et rungende "JA"! :yvonne:

Anonym poster: b121bb39fb185781f408f4429a87c9d0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye fint (og dyrt!) dere får. :-)

I år fikk jeg en parfyme, bikini fra Victoria's Secret, undertøy fra Victoria's Secret, en eksklusiv hårbørste jeg har ønsket meg lenge og et kjempefint kort. Det er visst en gave til på vei i posten som enda ikke har kommet, som skulle være "en av de dyreste tingene" som han kalte det. Gleder meg veldig!

Vi er begge studenter uten inntekt, så jeg ble utrolig glad og overrasket over å få så mye fint. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en tekanne som jeg er virkelig grisefornøyd med. Og det jeg er aller mest fornøyd med er at han har fulgt med når vi har vært i akkurat den butikken for jeg har sagt at jeg ikke helt klarer å bruke så mye penger på en tekanne. Og det er leeeenge siden vi var i den butikken, altså.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk tur til Kuala Lumpur, Malaysia.

Vi var bare en time unna der allikevel, men dog, veldig stort.

Her er utsikten fra hotellrommet ; !!!!!!!!!!!!

301781_10152379248930285_1048692069_n.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fremdeles i spenning på julegavene fra samboer. Han kommer hjem fra reise i morgen. Jeg vet at han har en hel haug presanger for han sendte med bilde av de fleste. Jeg har bare 4 gaver til han hjemme, 3 små og en stor. Håper ikke han har overgått meg så jeg må ha dårlig samvittighet... : Men vi liker å gi hverandre ting, så det er ikke noe kjøpepress egentlig. Mer slik at vi ser koselige ting (stort sett bruksting) og tenker at "den hadde han/hun likt!".

Anonym poster: 9e8e36368ce2cab97992daf8b8a88eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint (og dyrt!) dere får. :-)

I år fikk jeg en parfyme, bikini fra Victoria's Secret, undertøy fra Victoria's Secret, en eksklusiv hårbørste jeg har ønsket meg lenge og et kjempefint kort. Det er visst en gave til på vei i posten som enda ikke har kommet, som skulle være "en av de dyreste tingene" som han kalte det. Gleder meg veldig!

Vi er begge studenter uten inntekt, så jeg ble utrolig glad og overrasket over å få så mye fint. :-)

:skratte:

Anonym poster: 9928bc93c5444a7aa0ff63723031ae25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en ny parajumper vinterjakke, siden min gamle ble stjålet og en tur til New York! Veldig fornøyd:)

Anonym poster: ade885e0bcb8a6dc0e576739c010ae49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weekendtur etter mitt eget ønske :rodmer: . Fhv nyforelskede, så det passer utmerket siden han jobber offshore og vi ses såpass lite. Lurer bare på hvor man skal dra i februar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weekendtur etter mitt eget ønske :rodmer: . Fhv nyforelskede, så det passer utmerket siden han jobber offshore og vi ses såpass lite. Lurer bare på hvor man skal dra i februar....

London, Praha, Amsterdam......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg er helt fantastisk fornøyd med gaven fra kjæresten i år!! Fikk Canada Goose jakke, Michael Kors veske og billet til et arangement i russetiden!! :D Gutten vet å overraske (: Av meg fikk han langweekend i London. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lappen og bil. Også fikk jeg to lysestaker jeg har ønsket meg i flere mnd. Så jeg var storfornøyd.

Har ikke like god inntekt som han, men han fikk Samsung galaxy nettbrett med Internett :)

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes noen av julegavene er helt syke. Lappen og bil? Canada goose jakke? London tur og diamantring?? Blir helt sjokka jeg, men fine gaver iallefall! Jeg fikk iallefall parfyme og body shop leppomade :)

Anonym poster: dffac2530184780fd54d5e9c40d3cbfd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...