Gå til innhold

Skravletråd juli - august 2013


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at dette var en nedtur! at de ikke ville sette igang forrige uke da han iallefall lå i hodeleie.

Forstår jo at de vil vente så lenge som mulig, men uke 39 er jo ikke akkurat for tidlig.

Har dessverre ingen råd! Men jeg skulle akkurat til å spørre deg hvordan det gikk, jeg sitter nemlig selv her og ruger med falske rier tredje natt på en uke uten at noe skjer enda... Termin på lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at dette var en nedtur! at de ikke ville sette igang forrige uke da han iallefall lå i hodeleie.

Forstår jo at de vil vente så lenge som mulig, men uke 39 er jo ikke akkurat for tidlig.

Har dessverre ingen råd! Men jeg skulle akkurat til å spørre deg hvordan det gikk, jeg sitter nemlig selv her og ruger med falske rier tredje natt på en uke uten at noe skjer enda... Termin på lørdag...

De vil uansett helst ikke sette i gang fødselen pga tidligere KS og smerter i arret nå mot slutten, så de håpet vel at den skulle ligge stabilt. Etter å ha snakket mye om det utover ettermiddagen er vi rimelig bestemte på at vi går for KS denne gangen også. Det er rett og slett veldig skremmende å skulle føde et såpass stort barn i seteleie (om estimeringen stemmer da).

Om vi venter på at fødselen setter i gang selv blir han enda større, om de setter i gang er det et høyrisikoprosjekt som gjerne ender med hastesnitt uansett. Da foretrekker jeg planlagt heller.

Håper du snart kommer i gang, det er slitsomt på slutten når man ikke vet noe fremfor seg. Masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera så masse med lillesøster Cypress! :)

Kjedelig med nok et KS Stinelin, men høres ut som det beste alternativet. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår ble født 19 august :rodmer: Fantastisk å endelig ha henne her, men også rart merker jeg. Nå er det ikke bare meg og sambo lenger, men ei ny som bestemmer alt :) Jeg liker det litt også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer CathrineMic og Nica!! :blomst:

Mus-Katt:

Jeg tipper det blir KS en dag i neste uke, men vet ikke. Legene vil nok presse meg til å velge setefødsel, men samtidig vil de ikke sette meg i gang. Om jeg venter blir ungen bare større, så det ene slår ihjel det andre. Men om fødselen starter før blir det vel røntgen og måling i hui og hast, og muligens setefødsel.

Jeg har lært å ta ting som det kommer nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er lillebror på plass, og vi koser oss veldig! Det var rimelig vanskelig, og endte i katastrofesnitt til slutt, men nå er alt bare fryd og gammen. Jeg koser meg faktisk mye mer nå enn med førstemann! Ting faller mer naturlig, lillebror spiser og sover, og det var herlig å møte storegutten igjen. Føler at familien ble mer komplett med to barn, og gleder meg til å komme i gjenge hjemme.

:rodmer:

Hvordan går det med deg Mus-Katt? Og andre som fortsatt venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Godt å høre at det endte godt til slutt! Føler også at familien er mere komplett nå og at ting var lettere. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med gutten Stinelin :)

Jenta mi er 6 uker nå, og jeg kjenner at jeg bare blir mer og mer glad i henne :) Skal på kontroll med henne uti uka nå og er spent på hvor mye hun har gått opp i vekt. Ellers holder vi så smått på å planlegge dåp. Gleder meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer!

Selv fødte jeg natt til 7 september, hadde hatt enkle rier, dog regelmessige og 1 minutt varighet siden rundt 17.00, ringte jordmor klokka 23, dro til føden, tok vannet halv 1 og hadde da 2 cm åpning. Like før klokka 3 var det 10 cm så kunne endelig presse, trudde jeg skulle dø ved 8 cm.... og 4.17 var hun ute. Hun var stjernekikker og presset i 1 t 20 min.

Heftig opplevelse, det gikk innmari fort! Litt av en følelse når hun kom ut... 3 kg så ei lita tulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...