Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kiara_pusen

I knooow! :daane: Også er den perfekt for kroppsformen min.

Da er det bare en ting å gjøre; ta saken i egne hender å fri til mannen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Jeg vet at hvis jeg frir sier han nei på trass. Han vil være mannen i forholdet, så han vil fri selv. Jeg har fått streng beskjed om at jeg IKKE skal fri.

Men da får han få ut fingern snart, for jeg skal ha den kjolen. :snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Har ikke helt bestemt meg enda. Blir en av disse i fargen white:

http://www.maggiesot...spx?style=S5261

http://www.maggiesot...spx?style=J1419

Griner av glede i begge, så vanskelig å velge! HEHE

Anonym poster: 4616e0c53017bdc57e9a24ea58821d88

Den siste av AB sine og din KaDust!! Nydelig kjoler!! Kan ha noe med likhetstrekkende de har med min egen, men uansett, virkelig nydelige! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh elsker! Den var helt sinnsykt nydelig.. Virkelig noe jeg kunne tenkt meg!! Hva slags kroppsfasong bør man ha for en sånn kjole da? Jeg har ikke begynt å prøve enda da jeg er en 2014-brud så har god tid. Men titte er lov!

Medium pupper og smal midje er nok det som er finest til denne kjolen, men den er flatterende for de fleste fasonger egentlig. Men den krever at du har litt høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første av disse var også fantastisk!! (begge i grunn, men den første var enda fantastiskere :laugh: )

Har ikke helt bestemt meg enda. Blir en av disse i fargen white:

http://www.maggiesot...spx?style=S5261

http://www.maggiesot...spx?style=J1419

Griner av glede i begge, så vanskelig å velge! HEHE

Anonym poster: 4616e0c53017bdc57e9a24ea58821d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første av disse var også fantastisk!! (begge i grunn, men den første var enda fantastiskere :laugh: )

Maggie Sottero var yndlingsdesigneren min før jeg fant kjolen fra Mori Lee. :ler:

Se på alle de flotte kjolene hennes: http://www.maggiesottero.com/collection.aspx?pageSize=100&page=0

Så AB blir nok slående vakker uansett hvilke av de to kjolene hun velger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Nydelige prinsessekjoler! Veldig moro å se noe helt annet enn hva jeg så etter. :)

De siste kjolene her er slike som min kusine/ringbærer/"mini-forlover"/tenåring fikk stooooore øyne da hun så i brudesalongen; var jo som å åpne en prinsesse verden! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg bestemte meg for å ha prinsessekjole når jeg var i tenårene, for fant ut at det var den eneste gangen jeg kom til å få kunne bruke det (ønsket meg alltid prinsessekjole som ballkjole, men de er jo himla dyre og de rimeligere finnes jo ikke fine så fikk aldri brukt det da)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei venninne løp rundt og latet som vi skulle ha dobbeltbryllup ifjor, bare for å prøve brudekjoler :sjenert: Kjempestas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kiara_pusen

:ler: Jeg bestemte meg for å ha prinsessekjole når jeg var i tenårene, for fant ut at det var den eneste gangen jeg kom til å få kunne bruke det (ønsket meg alltid prinsessekjole som ballkjole, men de er jo himla dyre og de rimeligere finnes jo ikke fine så fikk aldri brukt det da)

Jeg har en følelse av at det er en vis frøken som har bestemt seg for det samme, med masse glitrende stener på, hun hadde elsket din! hehe.

Moro at brudekjoler er så spesielt for mange av oss, så tidlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at det er en vis frøken som har bestemt seg for det samme, med masse glitrende stener på, hun hadde elsket din! hehe.

Moro at brudekjoler er så spesielt for mange av oss, så tidlig. :)

Ja, spesielt for meg som var 100% sikker på at jeg ALDRI kom til å gifte meg, for det var jo bare bortkasta penger og tid. :sjenert: HAHA. Ser man det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Ja, spesielt for meg som var 100% sikker på at jeg ALDRI kom til å gifte meg, for det var jo bare bortkasta penger og tid. :sjenert: HAHA. Ser man det..

Bortkasta penger...?!?!?! :skratte:

Kunne vel ikke vært mer enig egentlig, men det er jo en veldig hyggelig ting. Håper det er din tur snart, kanskje til og med i 2013, hvem vet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortkasta penger...?!?!?! :skratte:

Kunne vel ikke vært mer enig egentlig, men det er jo en veldig hyggelig ting. Håper det er din tur snart, kanskje til og med i 2013, hvem vet. ;)

Ytterst tvilsomt siden vi sliter med økonomi, men lov å drømme. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...