Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Blir denne:

http://www.morilee.com/images/Picture/1257/bg_1257-022.jpg

Verdens beste følelse å ha funnet den perfekte kjolen til sommerbryllupet mitt <3

Anonym poster: 2481da3fc8e61582d1e53d9700c962b4

Oh.My.God! For en fantastisk fin kjole!!! Gratulerer med et veldig godt valg - den var bare smashing!

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en venninde valgte denne stilen... v-hals med markert liv, lett og ledig nedover.

http://www.lulusoso.com/upload/20120327/Affordable_column_deep_v_neck_sweep_chiffon.jpg

http://wedding-pictures-04.onewed.com/38043/beautiful-bridal-boleros-to-top-a-simple-wedding-dress-fur-shrug.jpeg

Så skal hun ha kaninpels bolero, det kan komme snø...

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levende flådde kaniner er nok overbegeistret for den boleroen...

Anonym poster: df52c6efc3da168fb3dbc007122f3700

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Nordlandsbunaden, den er så flott! To i familien har den blå, var veldig glad da den ene brukte sin i vårt bryllup^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider helt bestemt at det blir grønn nordlandsbunad og brudekrone :rodmer:

Det blir helt sikkert alldeles nydelig - gratulerer med godt valg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Blir det bondebryllup Leyla? :-)

veldig fin den bunaden, mormor drømte vel om at jeg skulle bære min telemarksbunad, men jeg måtte dessverre sette meg på bakbeina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeer er ordentlig bilde (ikke frimerke med andre ord) av min korte brudekjole, som jeg hentet i dag :) *happy*

post-54120-0-85397100-1355408349_thumb.j

Endret av Petalouda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Nå har det kommet maaange nydelige kjoler siden sist jeg kommenterte!!! Tenk så mange fine bruder det blir i så ulik stil :)

Og noen av kjolene får meg til og med til å tvile på min kjole, som ikke ble som jeg egentlig hadde tenkt, men noen andre her har kjoler som er mye nærmere det jeg hadde i tankene.. Men jeg må holde fast ved følelsen da jeg hadde den på og håpe at jeg elsker den neste gang jeg prøver den på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det kommet maaange nydelige kjoler siden sist jeg kommenterte!!! Tenk så mange fine bruder det blir i så ulik stil :)

Og noen av kjolene får meg til og med til å tvile på min kjole, som ikke ble som jeg egentlig hadde tenkt, men noen andre her har kjoler som er mye nærmere det jeg hadde i tankene.. Men jeg må holde fast ved følelsen da jeg hadde den på og håpe at jeg elsker den neste gang jeg prøver den på :)

Ikke tvil, du har valgt rett. På "say yes to the dress" sier de at når du har funnet den rette(kjole og/eller mann)slutt og let. De har nok et poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 2013 bryllup

Ikke tvil, du har valgt rett. På "say yes to the dress" sier de at når du har funnet den rette(kjole og/eller mann)slutt og let. De har nok et poeng.

Jeg vet det så godt... Men det irriterer meg likevel, tenk om tenk om.. Men jeg kommer jo til å bli fin, jeg vet jo det!

Godt det er kjolen og ikke brudgommen som det tenkes på med en liten dose tvil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Kjære vakre og flotte Bryllup2013 IKKE begynn å tvile på verken deg selv eller kjolen! Den er råflott!

unner ingen å føle seg som en tikkende bombe av kjoleangst, det er helt forferdelig. Rett og slett grusomt! Så ikke studer andre sine kjoler så godt, de er ikke sååå fine. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Kjære vakre og flotte Bryllup2013 IKKE begynn å tvile på verken deg selv eller kjolen! Den er råflott!

unner ingen å føle seg som en tikkende bombe av kjoleangst, det er helt forferdelig. Rett og slett grusomt! Så ikke studer andre sine kjoler så godt, de er ikke sååå fine. ;-)

Det hører vel med til dette kjolestyret at tvilen kommer snikende, men jeg liker det ikke..

Men takk for fine ord kiara! jeg må nok bare minne meg selv på at kjolen er FLOTT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her tviler det ikke et sekund, men jeg kan skjønne dere som kjenner på det. Vi har jo sett utrolig mange flotte kjoler i denne tråden og for noen oss er vel flere av dem i den stilen vi opprinnelig tenker oss. Da er det jo naturlig å tenke at "hvis jeg hadde prøvd den kjolen der, ville den føltes mere rett enn den jeg har"?

Men i dagens jungel av kjoler skal vi jammen feire vi som har funnet rette kjolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Jeg vet hvertfall en ting, og det er når jeg har fått min på 8.januar skal jeg hyle av begeistring som en galning! Det er ingen kjoler jeg heller vil ha, det er ingen som er flottere, men jeg sliter noe sinnsykt med kroppskomplekser om dagen. Mye mer enn vanlig, så jeg blir sprø iløpet av denne juleferien tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- er flere enn deg som venter på 8. januar - må innrømme at jeg er kjempespemt på å lese de første kommentarene dine her etter kjoleprøvingen din :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Uff ikke snakk. Tenk om jeg ikke får den på meg. :s jeg er jo der jeg skal være mht mål, men det er ikke nok for å få meg til å senke skuldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...