Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kiara_pusen

Atenas het den visst! 6/28 :)

Nyyyyydelig! Ligner veldig på den jeg hadde for meg at jeg skulle bruke. :D

Legger ved bilde jeg, synes det var litt vanskelig å finne frem.

http://marketplaceadvisor.channeladvisor.com/hi/81/81478/ATENAS-b.jpg

http://www.bridaydress.com/media/import/SanPatrick/addview/atenas-2.jpg

Og se på sløret....!!!! :D

Elsker orkideen hun har i hånden, tror sannelig jeg skal gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Jeg gleder meg så utrolig mye til å bruke den på den store dagen :) Nå er det bare tilbehøret som står igjen :)

Åh, den var nydelig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Jeg blir helt overveldet over hvor mange fine kjoler som er her jeg, og i flere forskjellige stiler.

Sitter her og tenker på akkuratt det samme! Det er så gøy at folk har valgt kjoler i helt ulike stiler! :)

De siste kjolene som har blitt lagt inn her nå, utrolige nydelige de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! :) Den er kort, ikke sant? Synes det er gøy med bruder som våger å velge kort kjole!

Den går til knærne, så den er noe kortere en en tradisjonell kjole :) jeg er veldig fornøyd med valget. En vanlig lang kjole er absolutt ikke min stil. Nå må jeg bare finne sko som passer til :fnise:

Anonym poster: e404472de3fb66e2a90756267b6f5aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmurfeLurfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole! Har du prøvd den på?

Takk :) Jeg har ikke prøvd denne på, men en med lignende snitt. Jeg er rimelig formfull og med noen ekstra kilo både her og der, og er derfor usikker på om jeg våger :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhaWhaWoom! Den var fin!

Kjempelekker i snittet, og så pen utringning. Nydelig med v. :D

Jeg hadde mye heller gått for en kroppsnær kreasjon enn en med stort skjørt. Mener at man "mister" mange kilo ved å ha en overdel som følger kroppen, og ikke lager en midje der det passer.

Og så synes jeg faktisk at den skilte seg litt ut, så litt anderledes ut enn den typiske kjolen på dusinet.

Takk! Jeg liker den veldig godt, men er veldig usikker siden jeg er formfull med ekstra kilo både her og der. Samtidig tenker jeg at jeg rekker å gå ned litt før bryllupet, og ikke minst - stramme opp - og med rett undertøy så kan det bli veldig bra. Med trykk på kan. Jeg er også redd jeg er for lav for en sånn kreasjon. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kiara_pusen

Takk! Jeg liker den veldig godt, men er veldig usikker siden jeg er formfull med ekstra kilo både her og der. Samtidig tenker jeg at jeg rekker å gå ned litt før bryllupet, og ikke minst - stramme opp - og med rett undertøy så kan det bli veldig bra. Med trykk på kan. Jeg er også redd jeg er for lav for en sånn kreasjon. :lete:

Spanx som former og løfter er alt som skal til, i tillegg til stram opp.

Det er ingen grunn til at vi som er formfulle skal gjemme oss bort i store sekker av noen brudekjoler. Har du fasongen kan du bære absolutt hva som helst.

Kjolen du har sett deg ut var rett og slett rålekker rundt midjen! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som er skeptisk til en vanlig brud i en kroppsnær brudekjole, se på henne. Hun er rett og slett bare nydelig.

post-57289-0-71497300-1353880031_thumb.j

Jeg synes ikke det er et spesielt flott syn. Jeg synes slike kjoler som oftest kler de som er slank. Men for all del, folk må kle seg i det de selv vil :)

Anonym poster: ce9bf19d21359c82f02fff9fcf830a5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kiara_pusen

Jeg synes ikke det er et spesielt flott syn. Jeg synes slike kjoler som oftest kler de som er slank. Men for all del, folk må kle seg i det de selv vil :)

Anonym poster: ce9bf19d21359c82f02fff9fcf830a5c

Nettopp. Smak og behag, og til syvende og sist er det bæreren av kjolen som skal føle seg vel og komfortabel med sine valg. :)

At det er meninger som er motsatt av min kommer vi ikke utenom, og det er akkurat slik det bør være. Men jeg går ikke med på at dersom man er over en vis størrelse eller lavere enn 1,70 er det ensbetydende med at det du har å velge i er en a-linjet/empireliv kjole som skjuler absolutt alt av det vi selv ser på som våre fordeler. Jeg synes mangfold er positivt uansett hvilken form det kommer i. :)

Jeg tror nok at det er noen gjester hos oss som vil sette i halsen, svigermor og mormor aller først kanskje, men det glemmer de fort når de ser at dette er den kjolen som gjør meg lykkelig selv om jeg både er 10cm lavere enn tantene mine og har litt kilo her og der. (håper jeg). :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanx som former og løfter er alt som skal til, i tillegg til stram opp.

Det er ingen grunn til at vi som er formfulle skal gjemme oss bort i store sekker av noen brudekjoler. Har du fasongen kan du bære absolutt hva som helst.

Kjolen du har sett deg ut var rett og slett rålekker rundt midjen! :D

Jaaa... Kanskje? Jeg ønsker meg din selvtillit jeg, kiara! ;)

Ja, jeg liker virkelig kjolen enormt godt. Kanskje jeg i det minste skal tørre å prøve den - det skader jo ingen holdt jeg på å si. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som er skeptisk til en vanlig brud i en kroppsnær brudekjole, se på henne. Hun er rett og slett bare nydelig.

post-57289-0-71497300-1353880031_thumb.j

Jeg syns også hun er vakker! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

post-54759-0-88028300-1353878773_thumb.j

Det er den jeg har sett meg ut nå.

Anonym poster: 484e6c7d0e679190aed09f6a2b311cd0

Nydelige detaljer!

For dere som er skeptisk til en vanlig brud i en kroppsnær brudekjole, se på henne. Hun er rett og slett bare nydelig.

post-57289-0-71497300-1353880031_thumb.j

Jeg synes nå bruder med former kler slike kjoler bedre enn "modeller" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...