Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Jeg har gått for en kjole jeg ALDRI trodde jeg skulle komme til å velge..

En havfruekjole! Det verste (beste) er vel at det kledde jeg overraskende bra, og de andre typene jeg prøvde var ikke helt..meg? Noe merkelig over det hele. Den er str 36 også, og jeg fikk en helt fantastisk midje i den. Er ikke av de slankeste jentene selv, så selv om jeg skriver 36 så ikke bli lurt til å tro at jeg automatisk er slank. :) Er veldig lav, og vanligvis 38.

Uansett, måtte få det ut! :D

Anonym poster: 7363b3bf8f99c07f5c9fb9fa15eb1dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelige detaljer!

Jeg synes nå bruder med former kler slike kjoler bedre enn "modeller" :)

Tusen takk! Jeg begynte å gråte når jeg fikk se meg selv i den. Haha :fnise:

Anonym poster: 484e6c7d0e679190aed09f6a2b311cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Jeg har gått for en kjole jeg ALDRI trodde jeg skulle komme til å velge..

En havfruekjole! Det verste (beste) er vel at det kledde jeg overraskende bra, og de andre typene jeg prøvde var ikke helt..meg? Noe merkelig over det hele. Den er str 36 også, og jeg fikk en helt fantastisk midje i den. Er ikke av de slankeste jentene selv, så selv om jeg skriver 36 så ikke bli lurt til å tro at jeg automatisk er slank. :) Er veldig lav, og vanligvis 38.

Uansett, måtte få det ut! :D

Anonym poster: 7363b3bf8f99c07f5c9fb9fa15eb1dc8

Åh så gøy!!!!! :D :D :D

Det er akkurat det jeg vil frem til at har man en fasong som kan bære en kroppsnærkjole ellers er det ingenting i veien med at det også er lov på bryllupsdagen!

Jeg hadde danset løs i lykkerus! :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som er skeptisk til en vanlig brud i en kroppsnær brudekjole, se på henne. Hun er rett og slett bare nydelig.

post-57289-0-71497300-1353880031_thumb.j

:jepp: hun kledde en slik kjole veldig godt. Hurra for å vise fram formene!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skal jeg ha.

Anonym poster: e404472de3fb66e2a90756267b6f5aa4

Den var veldig fin! Jeg skulle jo ha kort kjole, og tenkte meg noe sånt, før jg falt for noe annet.

Jeg har ikke bestemt meg for kjole ennå, og det blir ikke lettere av å se så mange nyyydelige kjoler her inne ;) Det er bare så mye fint!!

Edit: Kan jo fortelle at dette er min foreløpige favoritt, hvis jeg tør velge så kroppsnær versjon ;)

post-57725-0-22513200-1353841139_thumb.j

Den var nydelig! Og ei med former kan fint kle den kjolen, tror jeg!

post-54759-0-88028300-1353878773_thumb.j

Det er den jeg har sett meg ut nå.

Anonym poster: 484e6c7d0e679190aed09f6a2b311cd0

Kjempefin! Flotte detaljer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mange fine kjoler som legges ut her! Havfruefasong, A-Fasong, med/uten stropper...det har ingenting å si så lenge man føler seg fantastisk i den :) Jeg var usikker på hva jeg kom til å ende opp med da jeg startet prøvingen, men jeg endte til slutt med den aller første kjolen jeg prøvde. Gleder meg som et liten barn til å få den, så jeg kan kalle den MIN. Og ja, jeg føler meg fantastisk i den :)

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=A3021&page=0&pageSize=36&keywordText=&keywordType=All

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 2013 bryllup

Så utrolig mange fine kjoler som legges ut her! Havfruefasong, A-Fasong, med/uten stropper...det har ingenting å si så lenge man føler seg fantastisk i den :) Jeg var usikker på hva jeg kom til å ende opp med da jeg startet prøvingen, men jeg endte til slutt med den aller første kjolen jeg prøvde. Gleder meg som et liten barn til å få den, så jeg kan kalle den MIN. Og ja, jeg føler meg fantastisk i den :)

http://www.maggiesot...keywordType=All

Virkelig fin kjole! Når jeg zoomet inn kunne jeg skimte at den blant annet har nydelige blonde detaljer!! Veldig kult at an kunne se på kjolen på ekte bruder, jeg synes nå den så enda finere ut da! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Så utrolig mange fine kjoler som legges ut her! Havfruefasong, A-Fasong, med/uten stropper...det har ingenting å si så lenge man føler seg fantastisk i den :) Jeg var usikker på hva jeg kom til å ende opp med da jeg startet prøvingen, men jeg endte til slutt med den aller første kjolen jeg prøvde. Gleder meg som et liten barn til å få den, så jeg kan kalle den MIN. Og ja, jeg føler meg fantastisk i den :)

http://www.maggiesot...keywordType=All

Trådens første Maggi kjole, skikkelig prinsessekjole var det! Hurra!

Jeg elsker denne smileyen i denne tråden, eneste smileyen som passer når man finner drømmekjolen. :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

chiki: kjempefin var den :) jeg liker bånd rundt livet.

Det gjør jeg også:) Tror det blir utrolig bra, skal finne en dress til samboeren hvor skjorten/vesten matcher båndet rundt kjolen, må bare bestemme meg for farge først:p Håper den er like fin i virkeligheten som på bildet, er litt skummelt å bestille på nett synes jeg. Men bare MÅ ha denne kjolen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det gjør jeg også:) Tror det blir utrolig bra, skal finne en dress til samboeren hvor skjorten/vesten matcher båndet rundt kjolen, må bare bestemme meg for farge først:p Håper den er like fin i virkeligheten som på bildet, er litt skummelt å bestille på nett synes jeg. Men bare MÅ ha denne kjolen:p

Tøff du er som bestiller på nett! Det hadde jeg ikke turdt, iallefall ikke etter å ha prøvd endel og erfart at det ikke er alt som ser ut på en selv som man trodde. Men nå skal jeg ikke bekymre deg, det går sikker kjempebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker!

Tusen, tusen takk! Var på siste prøving idag. Den satt som et skudd:)

Anonym poster: 484e6c7d0e679190aed09f6a2b311cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...