Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Utrolig fin!! Hvor er den fra?

Mori Lee :)

Anonym poster: 2481da3fc8e61582d1e53d9700c962b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det bondebryllup Leyla? :-)

veldig fin den bunaden, mormor drømte vel om at jeg skulle bære min telemarksbunad, men jeg måtte dessverre sette meg på bakbeina.

Neida. Ikke noe bondebryllup utover bunadene våre. Samboeren har også bunad, og hans mor og min mor, bestemor og tante har giftet seg i bunad. Så det er litt stas synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Den var kjempe flott^_^ Utrolig elegant og tidløs^_^

Takk! Tidløs var nettopp det jeg også tenkte da jeg fant den. Bløtkakekjole/prinsessekjole kler meg ikke, og jeg var usikker på hva jeg egentlig ville ha, men da jeg fant denne ble jeg forelsket. Tenker denne havner til trygg oppbevaring så barnebarna en dag for se den. Jeg kunne ha giftet meg i min tippoldemors kniplingskjole, men så fant min gammeltante ut at den skulle sendes til rens. Det var slutten på den kjolen. :( Men den jeg har funnet nå er like flott. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Tidløs var nettopp det jeg også tenkte da jeg fant den. Bløtkakekjole/prinsessekjole kler meg ikke, og jeg var usikker på hva jeg egentlig ville ha, men da jeg fant denne ble jeg forelsket. Tenker denne havner til trygg oppbevaring så barnebarna en dag for se den. Jeg kunne ha giftet meg i min tippoldemors kniplingskjole, men så fant min gammeltante ut at den skulle sendes til rens. Det var slutten på den kjolen. :( Men den jeg har funnet nå er like flott. :)

Så vakker!!

Hvor er den fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Payton: den var kjempefin! Liker litt fargedetaljer jeg og.

Moderfavn: den var virkelig helt nydelig :jepp: Elegant og unik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakker!!

Hvor er den fra?

Takk! Den er fra jjshouse og er for øyeblikket på salg for en tusenlapp. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forelsket i denne om dagen http://www.ianstuart...Q_Cadillac.html

nyyyydelig!!!

Jeg er på litt sånn småjakt (ja jeg vet jeg er håpløs) etter en ny torsdagskjole. Jeg kjenner at den torsdagskjolen jeg har blir mer og mer feil for meg, så jeg vil ha en ny. Så fortsett gjerne å del kjoler her, så jeg kan få litt inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med kjoler fra jjhouse?

Jeg har bestilt derfra, men får den ikke før slutten av måneden. Jeg kan godt oppdatere deg da, men det er jo en stund til. Jeg har selv snakket med flere som har brukt dem, og alle er fornøyde. Min søster har kjøpt penkjole der også. De er seriøse nok, i alle fall, og kvaliteten er som lover. Vet ikke hvordan størrelsene deres er, siden de jeg vet om har bestillt etter mål. Det har jeg også gjort. Koster jo ikke mange kronene ekstra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eeeelsker kjolen min (og poster den derfor over alt, enhver sjans jeg får), men dersom jeg ikke var 100% bestemt på en mer "tildekket" kjole (det bestemte jeg meg for allerede da jeg var liten) så ville jeg valgt en i havfruestil. Det er utrolig sexy, og jeg er ikke enig i de som sier at det bare kler de aller slankeste med timeglassform. De kler fruer med former. Bildet bakfra er egentlig ikke med den kjolen jeg har bestilt - denne her har havfruefasong og satt som et skudd! Men den passet ikke til blondetoppen/slepet sett forfra, så jeg holdt meg til den jeg bestemte meg for - den første kjolen jeg tok på meg! Den har "dropped waist" og er ganske tettsittende, men likner mer A-line enn havfrue. Mener det kalles "trumpet" stil. Bildet forfra viser den kjolen jeg skal ha.

Anonym poster: b118d16d462ecc476d969da3809b008e

Hvilket merke er dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...