Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Gjest 2013 bryllup

Tusen takk :) og den er enda finere i virkeligheten! Følte meg som en prinsesse når jeg hadde den på! :)

Det tror jeg på! De aller fleste kjoler er mye finere i virkeligheten :)

Gjelder i alle fall for min kjole også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eeeelsker kjolen min (og poster den derfor over alt, enhver sjans jeg får), men dersom jeg ikke var 100% bestemt på en mer "tildekket" kjole (det bestemte jeg meg for allerede da jeg var liten) så ville jeg valgt en i havfruestil. Det er utrolig sexy, og jeg er ikke enig i de som sier at det bare kler de aller slankeste med timeglassform. De kler fruer med former. Bildet bakfra er egentlig ikke med den kjolen jeg har bestilt - denne her har havfruefasong og satt som et skudd! Men den passet ikke til blondetoppen/slepet sett forfra, så jeg holdt meg til den jeg bestemte meg for - den første kjolen jeg tok på meg! Den har "dropped waist" og er ganske tettsittende, men likner mer A-line enn havfrue. Mener det kalles "trumpet" stil. Bildet forfra viser den kjolen jeg skal ha.

Anonym poster: b118d16d462ecc476d969da3809b008e

oh mein gott for en nyyydelig kjole!!!!!! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff du er som bestiller på nett! Det hadde jeg ikke turdt, iallefall ikke etter å ha prøvd endel og erfart at det ikke er alt som ser ut på en selv som man trodde. Men nå skal jeg ikke bekymre deg, det går sikker kjempebra :)

Jeg har ikke prøvd noen i butikk, så har ikke noe erfaring sann sett. Men blir det ikke bra er det "kun" snakk om rundt 1500 kr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du liksom ikke tapt all verden om den ikke er fin, chiki.

Jeg tror jeg skal ha en kort kjole til festen hjemme, da bestiller jeg nok billig på nett jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh mein gott for en nyyydelig kjole!!!!!! :)

tusen takk =) Jeg er heeeelt enig!!!

Anonym poster: b118d16d462ecc476d969da3809b008e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei jeg skulle i bryllup til i sommer hadde en lignende kjole. Den var kjempefin på henne.

Utifra å se på bilder, så tror jeg ikke at jeg hadde valgt denne kjolen faktisk, for den er ikke slik jeg egentlig så for meg at jeg kom til å ha!

Men mamma fant den i butikken, og ville gjerne at jeg skulle prøve den, og den satt som et skudd :) tror ikke jeg kan finne en mer perfekt kjole, som roper "meg" , og det sa mamma også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra å se på bilder, så tror jeg ikke at jeg hadde valgt denne kjolen faktisk, for den er ikke slik jeg egentlig så for meg at jeg kom til å ha!

Men mamma fant den i butikken, og ville gjerne at jeg skulle prøve den, og den satt som et skudd :) tror ikke jeg kan finne en mer perfekt kjole, som roper "meg" , og det sa mamma også ;)

He, he, bra du hørte på mora di der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Helt OT, men jeg så en episode av Oprah i dag hvor Vera Wang var med. Det var en parade med brudekjoler hun har designet, og alle i salen som skulle gifte seg fikk hver sin VW-kjole! Oh my...det var noen av de mest fantastiske kjolene jeg har sett i mitt liv! Fikk lyst til å gifte meg selv, bare for å ha på en sånn kjole :sjenert:

Og en kan si hva en vil, men de kjolene er i en helt annen liga enn det gjennomsnittsbruden gifter seg i. Jeg forstår selvfølgelig at det handler om pris.

Men herlighet, jeg er henført enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Helt OT, men jeg så en episode av Oprah i dag hvor Vera Wang var med. Det var en parade med brudekjoler hun har designet, og alle i salen som skulle gifte seg fikk hver sin VW-kjole! Oh my...det var noen av de mest fantastiske kjolene jeg har sett i mitt liv! Fikk lyst til å gifte meg selv, bare for å ha på en sånn kjole :sjenert:

Og en kan si hva en vil, men de kjolene er i en helt annen liga enn det gjennomsnittsbruden gifter seg i. Jeg forstår selvfølgelig at det handler om pris.

Men herlighet, jeg er henført enda!

Oi....! :D

Det hadde vært en overraskelse det, var det er program for kommende bruder eller helt random kvinner? De fineste brudekjolene til VW er jo enten i burgunder eller svart - de er helt utrolige!

Det er jo ganske åpenbart at det er ikke samme stoff og struktur i kjolene som de fleste av oss velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt OT, men jeg så en episode av Oprah i dag hvor Vera Wang var med. Det var en parade med brudekjoler hun har designet, og alle i salen som skulle gifte seg fikk hver sin VW-kjole! Oh my...det var noen av de mest fantastiske kjolene jeg har sett i mitt liv! Fikk lyst til å gifte meg selv, bare for å ha på en sånn kjole :sjenert:

Og en kan si hva en vil, men de kjolene er i en helt annen liga enn det gjennomsnittsbruden gifter seg i. Jeg forstår selvfølgelig at det handler om pris.

Men herlighet, jeg er henført enda!

Oj, snakk om å være heldig da :D

Så en gang en julespesial hvor de hadde et voldsomt gavedryss, med klokker, kashmir-gensere, smykker +++++++ Skulle meget gjerne vært publikum da ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Oi....! :D

Det hadde vært en overraskelse det, var det er program for kommende bruder eller helt random kvinner? De fineste brudekjolene til VW er jo enten i burgunder eller svart - de er helt utrolige!

Det er jo ganske åpenbart at det er ikke samme stoff og struktur i kjolene som de fleste av oss velger.

Jeg har en mistanke om at det var vordende bruder som var publikum. De hylte og skreik, grein og lo da de fikk hver sin VW-kjole :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! :) den var det!

Beklager, noe gikk feil med å laste opp bilde (hvordan får man til det egentlig?!)

Anonym poster: 3fcd3978e4f6580fbdc16957afe448ed

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kiara_pusen

JA! :) den var det!

Beklager, noe gikk feil med å laste opp bilde (hvordan får man til det egentlig?!)

Anonym poster: 3fcd3978e4f6580fbdc16957afe448ed

Du leter deg frem nede ved her som du skriver kommentaren, trykker på bildet ikonet og kopierer over bildeadressen.

Sånn passe tungvint forklart. :)

Ekte prinsessedrøm du har sett for deg. Var en slik jeg drømte om da jeg lekte med Barbie når jeg var liten. En stooooooooooor drøm av en kjole med masse glitter, og jeg skulle jo selvfølgelig ha langt blondt hår. Ble så inspirert av modellen i kjolen! :)

Er den fra JJhouse eller noe slikt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Jeg har en mistanke om at det var vordende bruder som var publikum. De hylte og skreik, grein og lo da de fikk hver sin VW-kjole :ler:

Jeg hadde svimt av! Det er ikke tvil, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! :) den var det!

Beklager, noe gikk feil med å laste opp bilde (hvordan får man til det egentlig?!)

Anonym poster: 3fcd3978e4f6580fbdc16957afe448ed

Lekker kjole :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...