Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Nå er det vel flere av de stroppeløse variantene i denne tråden enn de med ermer, så du trenger ikke være redd for at kjolen din blir "kjedelig" her inne, AB =) Her har vi ikke (og planlegger ikke, dersom ikke noen andre bryter inn) hetset stroppøse kjoler.

Det er dessuten idiotisk å hetse slike kjoler, da 95% av kjolene ute i butikkene (og dermed de kjolene som blir kjøpt) er stroppløse/ermeløse/halsløse kjoler. Det er bare min personlige mening at JEG ville ha en slik kjole. Jeg føler meg sjelden komfortabel i en kjole som er stroppeløs. Gikk nylig med en på julebord, og da ble det til at jeg hadde sjal på meg hele kvelden selv om min kjære sa og syns jeg var aldri så nydelig.

Det er rikelig med nydelige stroppeløse kjoler.

Anonym poster: b118d16d462ecc476d969da3809b008e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kiara_pusen

Lille prinsesse sin kjole er i boks her :) den er sååå søt og jeg gleder meg nesten like mye til å se henne i den som å pynte meg sjøl :fnise:

Jeg har vel funnet ut gjennom denne prøveprosessen at jeg måtte finne en kjole som var meg. Jeg falt for et par stroppeløse med slep, men det ville liksom blitt feil. Jeg er ikke helt sånn, men den enkle kjolen var bare helt meg :)

Mannen din synes jo du er fin selvom han ikke klarer å si noe den dagen da, kiara_pusen, du kjenner han jo og vet jo at han vil like det han ser!

Kommer til å bli en nydelig liten en. Veldig koselig med små prinsesser som er pyntet opp, kan tenke meg det blir stas. :)

Jeg skal ha tre brudepiker - 8, 10 og 15 år og de er like ivrige i jakten på kjole som hva jeg er! Har helt klare meninger om prinsesse looken for dagen, utrolig gøy å høre på. Så det gleder jeg meg hvertfall til å se! :D

Det er min tante som skal kjolene deres, og vi er ikke fremmed for å bruke litt rosa. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Eeeeelsker brudekjole snakk.

Og det var et glimrende forslag fra din side å starte en slik tråd Pusla, det er jo så kjekt å vise bort. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Eeeeelsker brudekjole snakk.

Og det var et glimrende forslag fra din side å starte en slik tråd Pusla, det er jo så kjekt å vise bort. hehe

Ja! Hurra for denne tråden! Og hurra for NYDELIGE kjoler som vises frem :bolledeig: Skulle ønske jeg kunne sett alle sammen på den store dagen! (Jeg er kanskje over middels interesert i bryllup :fnise: )

Må forresten se på kjolen min flere ganger til dagen jeg, flere som gjør det eller? Blir mer og mer forelska i kjolen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kiara_pusen

Jeg har jo denne 18sek filmsnutten min, og den ser jeg veeeeeeldig mye på om dagen.

Har endelig klart å slappe av mht kjolen, og det var sannelig på tide. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Ser vanligvis ikke på den så ofte jeg heller, har jo hatt den en god stund allerede. Men nå når jeg oppdaget at jeg kunne se kjolen i bevegelse var det som en ny verden åpnet seg opp. Så den har jeg sett ofte på de siste 24timene, sendt litt mailer til London og mast litt og alt. :fnise:

Så dukker den opp i hodet når jeg skal overtale meg selv til å gå på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes den link mellom Prevonias og St.Patrick?

Kjente ikke til Prevonias før denne tråden, men har klikket meg igjennom kollektionen..

Ser jo nesten identisk ut med kollektionen til St.Patrick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Finnes den link mellom Prevonias og St.Patrick?

Kjente ikke til Prevonias før denne tråden, men har klikket meg igjennom kollektionen..

Ser jo nesten identisk ut med kollektionen til St.Patrick.

Pronovias er moderselskapet til St.Patrick, de tilhører samme konsern.

Jeg er veldig begeistret over den nye hjemmesiden til Pronovias mye pga det er video over kjolene, er sikkert bare et tidsspørsmål før det samme kommer på St.Patrick siden.

Og så synes jeg reklamen gir mer gåsehud. Den er så fiiiin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pronovias er moderselskapet til St.Patrick, de tilhører samme konsern.

Jeg er veldig begeistret over den nye hjemmesiden til Pronovias mye pga det er video over kjolene, er sikkert bare et tidsspørsmål før det samme kommer på St.Patrick siden.

Og så synes jeg reklamen gir mer gåsehud. Den er så fiiiin!

Takk for oppklaringen!

Jeg er ikke så inne i dette... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kiara_pusen

Takk for oppklaringen!

Jeg er ikke så inne i dette... ;-)

Ikke jeg heller med andre ting enn akkurat dette. Måtte lage en forsvarstale rett etter bestillingen, så da måtte jeg gå skikkelig til verks. :fnise:

Men de er veldig like alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se om jeg får til dette nå da:

http://www.specialda...com/e11314.html

Koster 9.600 inkl justering av lengde. Jeg er en godt voksen brud og er enkel i stilen ellers. Så denne passet meg utrolig godt, men var ikke i nærheten av hva jeg trodde jeg ville ha :fnise:

Jeg har egentlig bestemt meg for ikke å ha hvit kjole, men når jeg så denne så ombestemte jeg meg.. Finner jeg noe slikt, så kanskje jeg også kommer til å gå i hvitt ja! Nydelig!

(Tør ikke å handle på nett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Jeg har egentlig bestemt meg for ikke å ha hvit kjole, men når jeg så denne så ombestemte jeg meg.. Finner jeg noe slikt, så kanskje jeg også kommer til å gå i hvitt ja! Nydelig!

(Tør ikke å handle på nett).

Ganske sikker på at den ikke er kjøpt på nett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske sikker på at den ikke er kjøpt på nett. :)

Da håper jeg det dukker opp noe lignende når jeg skal begynne jakten for alvor. Begynner i januar/februar tenker jeg. God tid til juni da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Da håper jeg det dukker opp noe lignende når jeg skal begynne jakten for alvor. Begynner i januar/februar tenker jeg. God tid til juni da...

Absolutt. Og den kjolen var utrolig elegant, håper du finner noe som er tilsvarende. Alltid gøy når man overrasker seg selv på slike ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite hjertesukk: Jeg kjenner jeg blir litt lei av denne..hva skal jeg kalle det...nærmest 'hetsen' av stroppeløse kjoler som stadig er å lese her inne. Jeg har prøvd uttallige kjoler, med alle slags overdelsvarianter, og det er ingen tvil; jeg kler absolutt stroppløse kjoler best. Så da ble det en sånn type kjole jeg falt ned på. Kjenner jeg ikke har lyst til å legge ut bilde, for den er sikkert for kjedelig i disse 'anti-stroppeløses' øyne, og jeg er dum nok til å la det gå inn på meg.

Anonym poster: 9e9a94fb46ecce949e5d90764b67a91d

Jeg er ikke i mot stroppløse kjoler, tror jeg ikke så mange andre er heller. Tror det folk er i mot er at det noen ganger føles som man MÅ velge det fordi det er det mest vanlige nå for tiden og da blir utvalget i salongen deretter. Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt å ha det selv fordi jeg er redd for å måtte gå å dra opp kjolen hele dagen eller dobbeltpupp når man sitter, men jeg har ikke vært og prøvd ennå, så hvem vet hva jeg ender opp med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...