Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg prøvd både pronovias og san patrick, men falt ikke for noen av 2013 modellene. Så det ble en brukt maggie sottero fra finn.no som jeg føler balanserer bra med både meg som person, min forlovede og settingen rundt bryllupet;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adriane

Så fin! :jepp:

(For å legge inn bilde, må du velge full editor. Da får du muligheten til å legge inn bilde ved å bruke knappene under tekstfeltet :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede funnet droemmekjolen min, selv om det nok er minst 2-3 aar foer jeg blir forlovet haha!

Hvis jeg noensinne gifter meg, blir det i en slik kjole:

1311468989-48.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kan jeg spørre hvor mye dere endte opp med å betale for de nydelige kjolene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor mye dere endte opp med å betale for de nydelige kjolene deres?

Nypris: 19.800,- CathFoto-pris: 7.000,- Jeg kjøpte den brukt på Finn, men siden jeg er 1,63 og skal ha flate sko må jeg til skredder for å legge den opp. Så det kommer i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor mye dere endte opp med å betale for de nydelige kjolene deres?

9000,- med alt. Over halv pris av ny pris. Men kjolen får man ikke ny lengre. Ei jeg kjenner skal sy den litt inn for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor mye dere endte opp med å betale for de nydelige kjolene deres?

Kjøpte min ny, den kosta kr 8.600. Og så ble det 1.000 kr ekstra for å legge den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...