Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Gjest Kiara!

Vi ser på denne:

http://www.sanpatric...lection-glamour

Men har ikke lyst til å bruke 13.000, så kikker etter en brukt..og da har vi til nå funnet denne som jeg skal prøve.:

http://www.finn.no/f...rchQuery=maggie

Har heldigvis god tid, kanskje San P dukker opp på finn over sommeren;-)

Moro å se deg her inne Ahs! Kjekt å se hva en mann liker av brudekjoler også. :)

Jeg er veeeeeldig svak for den spanske fra St.Patricks det er jo en helt utrolig kvalitet over de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellis Bridals 11350 :rodmer: :rodmer:

Anonym poster: 9d64debab88e018bdf680fbacce38ba2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellis Bridals 11350 :rodmer: :rodmer:

Anonym poster: 9d64debab88e018bdf680fbacce38ba2

Dette var/er min drømmekjole, men etter å ha mailet med Abelone som sa den kun kunne prøves i str 34 og at jeg måtte fort meg så mistet jeg motet, og kjøpte en nydelig Pronovias på Finn. Str 34 funker ikke når man bruker str 40/42 liksom. Men den er helt fantastisk nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kjøper en brukt kjole på finn.no - som faktis er brukt to ganger, hva slags pris kan man by da? Synes hun som har lagt den ut har lagt på en veldig stiv pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Hva vil hun ha da?

Jeg hadde sagt 1/3 av nypris. Hadde aldri i verden kjøpt en brukt brudekjole som var brukt 1 gang til mer enn halv pris, så 1/3 synes jeg er helt på sin plass uten at det er skammelig å by.

De klassiske norske brudekjolene er det jo mengder av så det er absolutt kjøpers marked, kommer tom en tilsvarende kanskje etter sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun vil ha 7500, mens en maken brukt bare en gang, ligger på 8000. Har bestemt meg for en pris, så hvis kjolen passer og er yes, så skal jeg tilby den prisen -take it or leave it.

Er faktisk overrasket over mengden av kjoler som ligger på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Ja, dte er helt vanvittig mange kjoler som ligger der, men husk å spør om kjolen er renset, om det er noe som kan få prisen ned feks at det er rifter ved slepet eller hva som helst. Det er lov å prute, å på brudekjoler er det mye prutepotensiale.

Ta med deg mannen, så blir hun litt overrasket. Cath gjorde jo et kjempekjøp på sin på finn. En nydelig Pronovias, så det er mye fint der inne. :)

Men 7500,- må jo bare være halvpris det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er med:-) 7500 er nok halv pris, men selger har også kjøpt brukt. Og det ligger en annen ute til 8000 som selger selv har kjøpt ny. Når det ligger så mange fine ute, så synes jeg det er litt forkjært å kjøpe seg en helt ny en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er med:-) 7500 er nok halv pris, men selger har også kjøpt brukt. Og det ligger en annen ute til 8000 som selger selv har kjøpt ny. Når det ligger så mange fine ute, så synes jeg det er litt forkjært å kjøpe seg en helt ny en selv.

Jeg prutet,det verste du kan få er et nei, mest sannsynlig et ja eller et motbud. Jeg ville foreslått 6000,-om den er renset og uten feil, og fortalt om den andre som lå ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

En bekjent av meg tjente penger på sin brudekjole.

Hvordan?

Hun kjøpte sin brukt. Standard, kjedelig norsk a-linjet brudekjole uten noe spesielt i en standard 38/40/42str tror også det var snøring på den.

Kjøpte den selv brukt for 3000,-, solgte den videre til en venninne av seg til 4000,-. Tror også at hun lånte den ut til en tredje underveis.

Så prut. Studer hver minste detalj på den kjolen, spesielt hvis det er slep. Er den ikke renset skal det trekkes ifra, stå på selgers regning + + + vis den andre annonsen som cath sier.

Den klassiske brudekjolen er ikke finere enn at du finner veeeeeeeeldig mange fine brukt. Ingen vits i å kjøpe ny da. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Å, det er sååå likt som det jeg ser på (selv om jeg skal i 2014). Lurer bare på om det går greit, siden jeg er 1,63 høy - tror dere den lengden gjør at jeg ser for kort ut?

Nei, jeg tror at en full bløtkake (denne i gulvlengde) vil få deg til å drukne.

Et par høye hæler så kommer du til å se smashing ut! Noen sjangser må man kunne ta selv om det er bryllupsdagen. Du er jo ikke kjempe petit, bare litt lavere enn supermodell høyde. Men det er jo ca der alle vi er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror at en full bløtkake (denne i gulvlengde) vil få deg til å drukne.

Et par høye hæler så kommer du til å se smashing ut! Noen sjangser må man kunne ta selv om det er bryllupsdagen. Du er jo ikke kjempe petit, bare litt lavere enn supermodell høyde. Men det er jo ca der alle vi er. :)

Takk:) Det var litt oppløftende:) For jeg synes dette er fint! :) Skal prøve den lengden i brudesalong, med høye hæler, og se om det er ok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er sååå likt som det jeg ser på (selv om jeg skal i 2014). Lurer bare på om det går greit, siden jeg er 1,63 høy - tror dere den lengden gjør at jeg ser for kort ut?

Jeg er jo 1,63 og hadde tenkt å kjøpe den, så tror ikke det er noen fare for akkurat det. Prisen er 13.000,- i Norge for den, jeg har sjekket :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes hvor mye forskjellige kjoler som finnes. Hvordan i all verden skal man kunne finne noe når man ikke har aning om hva man liker :S Ikke har vi noe særlig til brudesalonger i mils omkrets her jeg bor heller.. Jaja, skal vel være glad bare jeg ikke ender opp som min mor gjorde, mørke-blå kjole med blonder hun fikk låne hos moren sin da hun var høygravid med meg. (og mamma liker ikke blått). :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpes hvor mye forskjellige kjoler som finnes. Hvordan i all verden skal man kunne finne noe når man ikke har aning om hva man liker :S Ikke har vi noe særlig til brudesalonger i mils omkrets her jeg bor heller.. Jaja, skal vel være glad bare jeg ikke ender opp som min mor gjorde, mørke-blå kjole med blonder hun fikk låne hos moren sin da hun var høygravid med meg. (og mamma liker ikke blått). :P

Finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men da får man jo ikke prøvd så da kan man jo i allefall ikke vite.. Men det ordner seg vel, kanskje jeg må ta meg en by-weekend etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo 1,63 og hadde tenkt å kjøpe den, så tror ikke det er noen fare for akkurat det. Prisen er 13.000,- i Norge for den, jeg har sjekket :0)

Supert! =) Og takk for prisinfo. Jeg lagra bildet og nettsida sammen med de andre aktuelle kjolene, så den ikke glemmes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...