Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På bilder. Og inne frå ei varm stove, med fyr i peisen, levande lys og noko varmt i koppen, når ein veit at ein ikkje må ut med det første. ;)

Sant nok. Hadde jeg nå hatt peis, skulle jeg vært fornøyd. Er litt sutrete i dag, for det er bikkjekaldt, vind fra alle kanter (heeelt vanlig heromkring), og akkurat for lite snø til at det er særlig fint. =/ *furten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i det du svarte Ravnen ang vinter.

:tommelsmil:

Sant nok. Hadde jeg nå hatt peis, skulle jeg vært fornøyd. Er litt sutrete i dag, for det er bikkjekaldt, vind fra alle kanter (heeelt vanlig heromkring), og akkurat for lite snø til at det er særlig fint. =/ *furten*

Her er det ingen snø, berre kulde. Det er jo koselig med snø - type julekortmotiv-vinterlandskap - men akkurat for bekkenet mitt om dagen, er det heilt greit at snøen lar venta på seg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ravnen, det høres nesten ut som du bor der jeg bor- vind fra alle kanter. Vi hadde snø i ene siden av veien i dag, ellers var det blåst bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jada, det er fint å se på ;) Glad jeg fikk vinterjakke (str. 44) av ei venninne som var gravid i fjor. Litt kaldt med jakke som ikke lukker seg igjen nå.

Og tusen takk for nydelig julekort! Lillegutt sa det var hans og tok det med seg i senga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ravnen, det høres nesten ut som du bor der jeg bor- vind fra alle kanter. Vi hadde snø i ene siden av veien i dag, ellers var det blåst bort.

Vi bor i Danmark, og her prøver de å veie opp for fjellmangelen med vind fra alle mulige og umulige himmelretninger. Men trøsten er jo at jeg slipper oppoverbakker på isføre. Snøen smeltet nemlig litt før det frøs til igjen... Og da er det jo kjekt at det bare er bortoverbakker. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er glad eg slepp den vinden de har, pusilus og Raven. Eg synst bartebyvinden er meir enn nok. Slik er det når ein kjem frå ein plass med "bakkar og berg" og ikkje er vant til at det bles. ;)

Jada, det er fint å se på ;) Glad jeg fikk vinterjakke (str. 44) av ei venninne som var gravid i fjor. Litt kaldt med jakke som ikke lukker seg igjen nå.

Og tusen takk for nydelig julekort! Lillegutt sa det var hans og tok det med seg i senga ;)

Veldig kjekt å kunna lukka igjen jakka. Og søøøøte lillegutt. *smelt* :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligg eg i senga og skulle strengt tatt ha stått opp for eit kvarter sidan. Det fristar berre så lite når termometeret på soverommet lovar meg -16,9 grader ute i dag. :fryser: Ligg eg lenge nok, blir det kanskje sommartemperaturar? Det starta på -17,4 då eg vakna. ;) *optimist*

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææææ, jeg hadde bare blitt i senga :fnise: Og la meg tenke, jeg skal jo det en god stund enda :erte:

:jolie::kjefte::snurt:

:fryser:

Det har ikkje komme opp i sommartemperaturar ennå, gitt. Men heldigvis frys eg berre på beina og i ansiktet. :hjerte: dunkåpa mi. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag blir det sannsynligvis avising av frysaren. Det er absolutt ein god anledning for akkurat det desse dagane. *ser på fordelene med kuldeperioden* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I ettermiddag blir det sannsynligvis avising av frysaren. Det er absolutt ein god anledning for akkurat det desse dagane. *ser på fordelene med kuldeperioden* ;)

Ah, det er god uttelling på husmor- og voksenpoeng!

En annen lite anerkjent fordel med gufne temperaturer, er muligheten for å ta en skikkelig lufting av dyner og puter... *note to self, sette på gjøreliste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det er god uttelling på husmor- og voksenpoeng!

En annen lite anerkjent fordel med gufne temperaturer, er muligheten for å ta en skikkelig lufting av dyner og puter... *note to self, sette på gjøreliste*

Det er vel meir det at eg veit det er på høg tid. Eg har blant anna eit brett med isbitar eg ikkje får ut av frysaren pga så mykje is... :plystre:

Lufting av dyner er også nedprioritert gjeremål, så det burde absolutt komma på to do-lista mi. Men det ser ut til å måtta bli ein annan dag. :sno:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minus 12 og snø :overrasket:

Må gi gubben beskjed om avising ;)

Har du bilen ståande ute nå? ;)

Det er visst "milde" minus 8 nå, så me drøyer avisinga av frysaren til ein annan dag. I morgon er det meldt minus 14 på dagtid og kaldare på kvelden, så då blir det sikkert anledning då. :Nikke:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sit eg i sofaen, i peisvarme, og høyrer på isen som smell i golvet frå frysaren, mens frysarinnholdet avkjøler seg ute i kulden. :tommelsmil:

Det som ikkje er fullt så artig, er at eg er omtrent heilt lenka fast til sofaen. Bekkenet slo seg heilt vrangt då eg hadde opna adventskalender med pjokken etter middag, og det tok sikkert ein time med stillesitting og -ligging før eg i det heile tatt klarte å trakka på foten igjen. Då det først slo seg vrang, karra eg meg (krabbande) bort til ei pute på golvet og venta på at mannen kunne støtta meg bort til sofaen. Fy f***, så vondt! :grine: Håper virkelig det går over i løpet av kvelden og natta, for slik kan eg ikkje ha det. Og eg som skal ut på middag - buffet av alle greier - i morgon. :sukk:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da snuppa :klem: Fy på bekkenet ditt. Håper det blir bra nok til at du kan ut på middag i morgen :pls:

Heldigvis noko bedre allerede etter kvelden i sofaen. Men eg skjønar at eg må ta det med ro på jobb i morgon. Ikkje mykje renning til kaffiautomaten. :fy_fy:

Endelig virkar det som at pjokken har sovna. Han holdt det gåande til sikkert halv ti i kveld! :daane: Det kan bli spennande om han er å få opp i morgon tidlig. Det har vore mykje skriking etter "meir natta" når eg har måtta vekka han dei siste morgonane. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...