Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen

Dyregod

Anbefalte innlegg

Jeg sa ikke akkurat det at jeg ble lei meg, men jeg har jo fortalt at jeg fikk vondt lenge etterpå av å gå en tur, så jeg gjør det som er best for meg. Jeg er ikke noe irritert over det lenger, så følte at det holdt å si det jeg sa :) Men om hun skulle komme med noe mer kommer jeg til å si ifra med en gang. Jeg sa at jeg ikke ville ha så mye fokus på vekten min, som hun spør meg om hver gang vi møtes. Men hun sier jo bare at hun ser jeg ikke har gått opp noe utenom. Men jeg sa det at jeg går opp det jeg går opp, det er ikke alltid man kan styre det! Og jeg vil gjerne gå opp i hvert fall 12 kilo som er anbefalt for å ha noe ekstra. De var visst enige, så får bare håpe det ikke blir mer mas ;-) Ikke så greit med foreldre alltid, hehe.

Jeg har forresten begynt å strikke Nøstebarnteppe! Mamma kjøpte inn alt fordi hun tenkte å strikke det til oss, men så sa hun at jeg kunne få det fordi jeg fortalte jeg ville strikke noe enkelt til lille :) Så hun strikker noe annet istedet. Hun la opp masker for meg og alt, så nå er det bare å strikke i vei! Hvordan resultatet blir er en annen ting da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest airam90

Fant forresten ut at det var like lett å "spore" opp om jeg lagde ny dagbok jeg. Det vil si jeg kun kommer til å legge ut innlegg på den private bloggen fremover :)

Lager meg ny dagbok på mammanett, for der må man være medlem for å kunne finne den igjen eller medlem av gruppa.

Men jeg kommer til å besøke deg her med denne brukeren selv om :)

Bare ikke ha min egen dagbok.

Ble mye frem og tilbake :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant forresten ut at det var like lett å "spore" opp om jeg lagde ny dagbok jeg. Det vil si jeg kun kommer til å legge ut innlegg på den private bloggen fremover :)

Lager meg ny dagbok på mammanett, for der må man være medlem for å kunne finne den igjen eller medlem av gruppa.

Men jeg kommer til å besøke deg her med denne brukeren selv om :)

Bare ikke ha min egen dagbok.

Ble mye frem og tilbake :fnise:

Kjipt at den ble funnet av henne da.. Jeg tenker også på det noen ganger. Man vil jo helst være anonym.

Da skal jeg følge med på bloggen din fremover jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Kjipt at den ble funnet av henne da.. Jeg tenker også på det noen ganger. Man vil jo helst være anonym.

Da skal jeg følge med på bloggen din fremover jeg :)

Ja huff, spesielt når man skriver om prøving, sex, osv.... :(

Jeg viste ikke at det var så lett å finne den liksom, man er jo "anonym" og skriver om ting som alle andre som har dagbøker skriver om tenker jeg.

Hvorfor skal det være så lett å finne min oppi alle disse dagbøkene.

Men det er jo pga mamma sikkert ville finne ut litt mer om dynamisk livmor og søkte på det på google, og vips der var hun innpå min og gjenkjente hun ting. Da blir det for enkelt tenker jeg.

Men du er veldig velkommen til å følge bloggen min ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja huff, spesielt når man skriver om prøving, sex, osv.... :(

Jeg viste ikke at det var så lett å finne den liksom, man er jo "anonym" og skriver om ting som alle andre som har dagbøker skriver om tenker jeg.

Hvorfor skal det være så lett å finne min oppi alle disse dagbøkene.

Men det er jo pga mamma sikkert ville finne ut litt mer om dynamisk livmor og søkte på det på google, og vips der var hun innpå min og gjenkjente hun ting. Da blir det for enkelt tenker jeg.

Men du er veldig velkommen til å følge bloggen min ja :)

Ja, det er jo visse ting man ikke vil at mødre skal lese... Jeg håper ikke min mor finner meg her. Tviler litt på det da. Det er vel ikke noe veldig gjenkjennelig i dagboken min før man isåfall leser hele og ser bilder og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Ja, det er jo visse ting man ikke vil at mødre skal lese... Jeg håper ikke min mor finner meg her. Tviler litt på det da. Det er vel ikke noe veldig gjenkjennelig i dagboken min før man isåfall leser hele og ser bilder og sånt.

Hehe, det trodde jeg også :klaske: Men hun begynte jo å lese hele fordi jeg hadde snakket om dynamisk livmor og innleggelse på sykehuset osv. Blæ

Men men :)

Nye bilder på bloggen av magen btw, haha!

Lenge siden du har lagt ut magebilde nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det trodde jeg også :klaske: Men hun begynte jo å lese hele fordi jeg hadde snakket om dynamisk livmor og innleggelse på sykehuset osv. Blæ

Men men :)

Nye bilder på bloggen av magen btw, haha!

Lenge siden du har lagt ut magebilde nå!! :)

Ja, ikke sant. Jeg får vel bare håpe ingen finner meg av kjente :)

Magebilde er moro, skal gå å se nå!

Jeg tenkte å ta et nytt bilde imorgen, da har jeg tippet 30 uker! Den vokser ganske fort nå merker jeg så tenkte å ta et bilde i uka nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Ja, ikke sant. Jeg får vel bare håpe ingen finner meg av kjente :)

Magebilde er moro, skal gå å se nå!

Jeg tenkte å ta et nytt bilde imorgen, da har jeg tippet 30 uker! Den vokser ganske fort nå merker jeg så tenkte å ta et bilde i uka nå :)

Tenk bare 10 uker igjen!!! Hvor sykt er ikke det! :)

Ja, magene vokser fort nå!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter! Igår var vi på hytta på dagstur, demo ligger ikke langt unna. Det var veldig hyggelig for der var foreldrene mine, søster med mann og to barn. Satt ute i sola lenge, utrolig deilig :)

Men da vi reiste hjem hadde jeg fryktelig vondt i øvre del av ryggen der jeg har hatt mye vondt før, og i tillegg mye bekkenvondt. Dette nådde nye høyder i bilen, det var såpass vondt at jeg måtte sitte og konsentrere meg og puste. Da vi kom hjem hadde jeg også vondt foran på magen, under brystene. Det stakk veldig og jeg lurte på hva dette var for noe. Jeg tok en paracet som fungerte litt etterhvert heldigvis. Det var ganske kjipt å bli sånn bare av en liten tur på hytta :( Jeg satt jo og slappet av hele tiden til og med. Jeg må nok ta opp dette med fysioterapeuten neste uke for jeg orker ikke å gå sånn.

Dagen idag er mye bedre, jeg har sovet i natt :) Det hjelper på ryggen. Jeg har vondt i bekken da, men ikke så ille idag.

Jaja, det ble visst et lite syteinnlegg ;-)

God påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, god bedring! :) Var det sånn at det verket skikkelig da du satt deg ned?

Det verket nede i bekkenet ja, men det var øvre rygg som ble verst og da har jeg konstant vondt :( Det overdøver bekkenløsningen og alt. Det kan være at det har med en ryggvirvel å gjøre. At det blir feil belastning for ryggen. Jeg skal høre med fysioterapeuten om det er noe å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho, jeg har klart å skvise ut en hel dråpe med melk! :) Det var litt moro syns jeg. Jeg skal ikke klemmeut mer nå tror jeg, man skal kanskje ikke det?

Jeg har tenkt litt på det med å handle amme-BH, når skal jeg gjøre det? For jeg har ikke fått noe særlig større bryster i graviditeten og vet ikke om de vil vokse? Hmm, når bør man handle inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Woho, jeg har klart å skvise ut en hel dråpe med melk! :) Det var litt moro syns jeg. Jeg skal ikke klemmeut mer nå tror jeg, man skal kanskje ikke det?

Jeg har tenkt litt på det med å handle amme-BH, når skal jeg gjøre det? For jeg har ikke fått noe særlig større bryster i graviditeten og vet ikke om de vil vokse? Hmm, når bør man handle inn?

Åee, jeg og vil ha melk! :fnise: *skriversombaredet*

Jeg kjøpte to ammebher på Cubus, de har jo ofte sånn tilbud på undertøy.

Tenker det er greit å kjøpe dem litt store, men kommer nok til å kjøpe nye etter jeg har kommet hjem fra sykehuset om dem er for små. Men er jo veldig greit å ha noen på sykehuset, for jeg regner med man blir sittene ute med puppen 24/7 og da må dem være lett tilgjengelig :fnise:

Har også kjøpt en superdigg sportsbh jeg tenkte å bruke til å sove i, den er også ganske enkel å flekke ut puppen om det skulle trengs, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det er veldig lite melk altså! Det har ikke kommet noe mer siden igår. Tror egentlig ikke det har noe å si for melkeproduksjonen etter fødsel. Jeg har bestemt meg for å gjøre mitt beste for å få ammet, det er jo det aller beste :)

Nå fikk jeg faktisk noen ammeklær og BH av søstra mi og hun er ganske lik størrelse som meg, så jeg tenkte å se om de kan passe etter fødsel, ellers får jeg kjøpe nye :)

Idag har det vært mye liv fra baby. Jeg skvetter til fordi det føles som om hun klyper meg hver gang ;-) Moro at hun begynner å bli så sterk, men lurer på hvor det skal ende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Idag har det vært mye liv fra baby. Jeg skvetter til fordi det føles som om hun klyper meg hver gang ;-) Moro at hun begynner å bli så sterk, men lurer på hvor det skal ende :)

Min har vært rolig idag, fortsetter det imorgen så ringer jeg nok føden og spør om en sjekk. Har kjent han hikke mange ganger, så vet jo han er der men.

Ellers sparker han jo som en tulling, direkte vondt og jeg nesten gruer meg til neste økt.

Går fort utover hofter og ribbein, haha. Kjenner det også godt i mageområdet selv om jeg faktisk har morkaken der. Rart!

Håper søndagskvelden har vært fin, jeg skal finne senga nå. Døgnet mitt ble helt snudd på hodet etter at jeg endelig sovnet kl 6 idagtidlig, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har vært rolig idag, fortsetter det imorgen så ringer jeg nok føden og spør om en sjekk. Har kjent han hikke mange ganger, så vet jo han er der men.

Ellers sparker han jo som en tulling, direkte vondt og jeg nesten gruer meg til neste økt.

Går fort utover hofter og ribbein, haha. Kjenner det også godt i mageområdet selv om jeg faktisk har morkaken der. Rart!

Håper søndagskvelden har vært fin, jeg skal finne senga nå. Døgnet mitt ble helt snudd på hodet etter at jeg endelig sovnet kl 6 idagtidlig, haha.

Hvordan er det idag da, fortsatt lite liv? Lurt å ringe føden om det har vært lenge stille ja. Som regel sover de bare eller har funnet seg en ny stilling, men man bør være på den sikre siden :)

Kanskje gutten din har trent vekter inni der og derfor er ekstra sterk ;-) Jeg får noen ganger litt vondt i hoftene eller ribbein om hun sparker veldig hardt, men foreløpig har jeg ikke fått så vondt at jeg gruer meg. Men det kommer vel ;-)

Min søndag var fin og rolig. Vi var på besøk hos et vennepar som har kjøpt et lite hus som de helrenoverer, så jentene satt ute i sola imens gutta malte ;-) Og ellers har vi bare slappet av. Det blir nok det idag også, jeg klarer ikke mye før jeg får vondt i ryggen. Men jeg har kommet godt igang med å strikke da. Men veldig spent på hvor lang tid det vil ta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...