Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Oi, jeg visste ikke at Underverker har født, finner ikke boken hennes etter nick-endring.. Hvor er fden? :)

Spennende tider.. Virker som du har de samme kynnerne som jeg har.. Håper det hjelper oss når det setter i gang ;)

Hun har bare blogg, men tror du må bli lagt til av henne for å lese der.

Ja, disse kynnerne håper jeg kan hjelpe oss igang :) Lurer veldig på hvordan rier føles i forhold til de kynnerne, du vet kanskje det? Kan tenke meg noe lignende bare mye kraftigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant den og jeg ble lagt til for lenge iden, kunne bare ikke finne innlegget med én gang ;)

Starten på riene er ganske like de kraftige kynnerne, men mer regelmessig og litt mer tak i. De andre riene, de som er sterkere, klarer jeg ikkehelt å beskrive, for de synes jeg var helt forferdelige.. :sjenert:

Ikke for å skremme altså, men det er veldg greit å være førstegangs for da vet man ikke hvor vondt dt blir ;)

Men heeeeeelt fantastisk å få barnet i armene etterpå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den og jeg ble lagt til for lenge iden, kunne bare ikke finne innlegget med én gang ;)

Starten på riene er ganske like de kraftige kynnerne, men mer regelmessig og litt mer tak i. De andre riene, de som er sterkere, klarer jeg ikkehelt å beskrive, for de synes jeg var helt forferdelige.. :sjenert:

Ikke for å skremme altså, men det er veldg greit å være førstegangs for da vet man ikke hvor vondt dt blir ;)

Men heeeeeelt fantastisk å få barnet i armene etterpå :hjerte:

Hehe, jeg ble i allefall litt skremt av det.

Har hatt noen maserier, de var VONDE. Om rier skal være 10 ganger så vonde (eller noe) kommer jeg til å svime av. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare, jeg vet at det er vondt, men klarer ikke å forberede meg på smerten uansett. Jeg skal nok overleve;-)

Jeg var hos jordmor idag og da var urinprøven fin igjen :) Magen har vokst litt siden sist og alt var fint egentlig. Hun var ikke helt festet i bekkenet, men hun er der nede og fester seg sikkert snart. Men det har ingenting å si for når fødselen starter, den kan starte nå og hun er klar :) Det eneste jeg syns hadde vært kjekt er å få litt mer stabilt bekken. Men nå er det ikke lenge igjen uansett, så jeg klarer meg de få ukene :) Jeg har tross alt hatt bekkenplager siden uke 15!

Egentlig har jeg det veldig fint om dagen, koser meg med alenetid, lange dusjer og prøver å sove mest mulig. Jeg har siste bassengtrening imorgen tenkte jeg,så jeg kan slappe av neste uke. Jordmortime på torsdag der hun vil bestille overtidskontroll om jeg ikke har født. Spennende å se om det blir nødvendig med den timen eller ikke.

I natt og idag har jeg hatt veldig mye kynnere. Men de har ikke vært regelmessige så ingen tegn på fødsel tror jeg. Jordmor sa det kan være tegn på fødsel eller ikke... Det er så individuelt at det er ikke vits å tolke så mye. Baby kommer når hun er klar! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, her skjer det veldig lite. Tror ikke det blir baby enda. Termin neste søndag :) Mamma er ihvertfall overbevist om at det ikke vil skje noe før etter termin,hun tenker vel mest på statistikk tror jeg. Men jeg tror også jeg går over, jeg har tippet 12 juni :) Håper jeg slipper å settes igang.

Jeg har mye kynnere da, som sitter i korsryggen. Men det har jeg hatt en stund så det er nok ikke noe umiddelbart fødselstegn. Jeg har også hatt mye vonde stikkinger nedentil, særlig når hun er aktiv på kvelden. Det gjør ganske vondt. Det varer heldigvis ikke så lenge av gangen :)

Ellers er formen grei, men jeg blir fort sliten og svimmel av det. Idag feiret vi tantebarnet mitt sin bursdag og etter noen timer der var jeg helt i ørska etterpå. Følte meg svimmel og fjern. Sånn var jeg også igår etter en liten tur på senteret. Så jeg setter pris på å slappe av hjemme og få hvilt mest mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du føler deg i fin form :) Det er veldig godt i disse dager. Uansett er det ikke lenge til og det kan være greit å være innstilt på at man føder over termin (selv om jeg selv er litt utålmodig med termin i overimorgen) :fnise:

Er jo ikke rart at du blir sliten om dagen! Tenk deg alt det kroppene våre har vært gjennom foreløpig og ikke minst det de skal gjennom snart. Ta det med ro når du kan og sov så mye du kan (lettere sagt enn gjort, absolutt!)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du føler deg i fin form :) Det er veldig godt i disse dager. Uansett er det ikke lenge til og det kan være greit å være innstilt på at man føder over termin (selv om jeg selv er litt utålmodig med termin i overimorgen) :fnise:

Er jo ikke rart at du blir sliten om dagen! Tenk deg alt det kroppene våre har vært gjennom foreløpig og ikke minst det de skal gjennom snart. Ta det med ro når du kan og sov så mye du kan (lettere sagt enn gjort, absolutt!)

:klemmer:

Jeg skjønner godt at du er utålmodig når termindato er her og du har mye som kan tyde på fødsel snart. Også er det jo nr to :)

Jeg må jo innrømme at jeg går rundt og håper at fødselen skal starte, og jeg kjenner litt ekstra etter når det kommer en kynner ;-) Det er jo så spennende!

I natt hadde jeg endel vonde kynnere som jeg våknet av. Men det var ikke noe regelmessig mønster, de kom og gikk litt her og der. Og i det siste har baby vært så sinnsykt aktiv på kvelden at det gjør rimelig vondt overalt når hun sparker. Kjennes ut som hun skal rive seg ut av fødekanalen for å si det sånn :fnise:

Men det er vel endel av forberedelsene :)

Idag skal jeg re opp senga til jenta vår. Jeg har ikke stresset med det siden det er fort gjort og jeg ikke vil at det skal støve ned, men nå rekker det snart ikke det vel :)

Ha en god søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har bare blogg, men tror du må bli lagt til av henne for å lese der.

Ja, disse kynnerne håper jeg kan hjelpe oss igang :) Lurer veldig på hvordan rier føles i forhold til de kynnerne, du vet kanskje det? Kan tenke meg noe lignende bare mye kraftigere?

Du ligger inne fra før Dine :) Finner du den ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får baby snart da :) Men du er ikke kjempeutålmodig? Litt spennende da, gå og kjenne etter tegn.

Spennende tid fremover for alle! :danse: Jeg får nok ikke oppdatert før etter jeg har født da, siden jeg ikke har sånn fancy mobil der man kan gå inn på sånne sider som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ligger inne fra før Dine :) Finner du den ikke?

Joda, fant den etterpå ;) Og for en nydelig liten gutt!!

Håper du får baby snart da :) Men du er ikke kjempeutålmodig? Litt spennende da, gå og kjenne etter tegn.

Spennende tid fremover for alle! :danse: Jeg får nok ikke oppdatert før etter jeg har født da, siden jeg ikke har sånn fancy mobil der man kan gå inn på sånne sider som dette.

Jeg er faktisk ikke like utålmodig som jeg skulle tro. Eller, jeg er vel det noen dager (igår) og dager som dette er jeg ikke utålmodig i det hele tatt. Så går litt opp og ned ;) Men gleder meg gjør jeg jo! Og det må gjerne sette i gang i morgen, for i natt planlegger jeg mye søvn :fnise:

Gleder meg til oppdatering uansett når det blir! Jeg tar med padden på Føden, så får jeg oppdatert + sjekket litt nettstoff dersom jeg ikke får sove en time engang (som sist..) Zzzzzz

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting nytt her. Men igår hadde jeg en litt dårlig dag med vond rygg og vondt i kroppen generelt. Men utrolig nok klarte jeg å sove i natt allikevel. Jeg fikk noen vonde kynnere i natt som jeg måtte puste meg igjennom og veldig nedpress. Men det tok seg ikke opp.

Idag har jeg vært litt løs i magen. Håper dette kan bety fødsel i nærmeste framtid :) Selvom jeg ikke akkurat tror det. Jeg syns det er litt uvirkelig at jeg snart skal føde. Klarer ikke helt å se det for meg. Kanskje like greit :fnise:

En venninne spurte om jeg kunne sende magebilde til henne, så jeg har tatt bilde idag som jeg skal legge ut i neste innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, Underverker :)

I natt har jeg hatt regelmessige kynnere, hver 20 min kom de, men de var ikke særlig kraftige og jeg våknet idag tidlig uten noe flere kynnere eller andre tegn på fødsel. Det er vel noe man kan ha flere uker før fødsel har jeg skjønt, men jeg må si jeg hadde et håp her!

Jeg har vært i dårlig form de siste kveldene, vondt i kroppen og særlig stiv i nakken og vondt i hodet. Og vondt i magen og ryggen. Jeg skal til jordmor imorgen så da skal jeg nevne det. Jeg tror ikke det er noe farlig, men syns det er greit å passe litt på på slutten.

Idag er menstermin! Ikke at det har så mye å si, men man vet jo ikke hvilken dato som er mest riktig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...