Gå til innhold

Breaking. Israel bomber Gaza

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet...hamas/24413703/

Slik propagranda som linket ovenfor er nok ett klassisk eksempel på hvorfor norske media ikke lengre klarer å gi en balanser bilde av denne konflikten. Hvor er slike kritiske spørsmål som, kunne de ha vært en rakett ifra Hamaz som traff?

Skulle akkuart poste samme artikkel selv. Jeg blir så provosert og oppgitt over mediene våre. Islamofili på det sterkeste.

Anonym poster: 801f4ade2ed9b3c683b67b43777203fc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krigen kommer vel ikke å spre seg til Norge, eller?

Anonym poster: 790b2833e3ed079444396e464d27c114

Syria knuffer mot israelske grenser, gaza skyter mot israel, israel truer iran mtp utvikling av kjernefysisk våpen og iran truer tilbake, egypt støtter gaza og er forberedt på å angripe israel, USA støtter sikkert israel 100 % som vanlig så ja, ting kan eskalere. Vi får være glad vi bor her oppe i nord

Skrevet

Det stemmer at det er langt flere tap av liv i Gaza enn i Israel. Men jeg vil minne deg på at det var Gaza som startet angrepene. Israel har har besvart angrepene. Hvis ikke Gaza hadde angrepet Israel, hadde heller ikke Israel angrepet Gaza.

Israel begynte med å likvidere palestinske ledere. Hva hadde dere følt om idf hadde sprengt bilen til jonas Gahr støre eller barh eide fjompen?

Skrevet

Israel begynte med å likvidere palestinske ledere. Hva hadde dere følt om idf hadde sprengt bilen til jonas Gahr støre eller barh eide fjompen?

Noen som glemte å sende ut memoet om s? ledere er illegitime mål?
Skrevet

Blir kvalm. Tenk å se på drap av uskyldige sivile som underholdning!

http://www.aftenpost...t--7048008.html

Anonym poster: affa07888ac519712f9f64d714d5b312

Enig i at det er kvalmt når israelere ser på bombing som underholdning.

Det er også kvalmt når palestinere har feiret at jøder, eller amerikanere, har blitt drept i terrorangrep.

Men husk at det ikke gjelder alle jøder og palestinere. Det finnes svært mange israelere og palestinere som synes krig er både trist og skremmende.

Skrevet

Da er vel Benjamin Netanyahu også et mål? Dersom hamas-ledere skal være et mål, må også israelerledere være et mål.

Skrevet

Talin, hva er forresten motivet ditt for å støtte staten israel? Er det din kristne oppvekst og oppdragelse?

Skrevet

Slik jeg har forstått det startet rakettangrepene fra Gaza mot Israel først. Det har jo blitt skutt over 700 raketter mot Israel i år. Det har ikke bare skjedd den siste uka.

Skrevet

Da er vel Benjamin Netanyahu også et mål? Dersom hamas-ledere skal være et mål, må også israelerledere være et mål.

Jeg tror nok Hamas hadde drept han hvis de hadde fått mulighet til det.

Vil presisere at jeg ikke støtter drap på hverken israelske eller palestinske ledere.

Skrevet

Israel begynte med å likvidere palestinske ledere. Hva hadde dere følt om idf hadde sprengt bilen til jonas Gahr støre eller barh eide fjompe?

Barth Eide holder på med NATO søknaden sin. Innkjøp av jagerfly og støtte Israelsk terror i midtøsten.

Skrevet

Om Gahr hadde startet å sprenge busser fulle av israelske sivile, hadde vi kanskje nærmet oss relevant? De likviderer ikke palestinske ledere for moro skyld.

• Liker 6
Skrevet

Rigger seg til for å se Gaza bli bombet

FS00054940.jpg

"Ska re væra en øl? hø hø"

Lokalbefolkningen i Sedrot, som er Gazas nærmeste by på israelsk side, har i hele dag samlet seg oppe på en høyde med god utsikt over Gaza som bare ligger seks-syv kilometer unna. Enkelte klapper og nikker når det har sett en fulltreffer i Gaza.

Gleder meg til noen tar igjen på dem!

Anonym poster: a4b64a8c52be81e797ee9360ebcc9561

• Liker 2
Skrevet

Slik jeg har forstått det startet rakettangrepene fra Gaza mot Israel først. Det har jo blitt skutt over 700 raketter mot Israel i år. Det har ikke bare skjedd den siste uka.

Og israel har sendt 70 000 raketter tilbake! Minervatankser, tomahawker raketter, Apache helikoptere,-, hva slags fly har israel? F-16? gjengjeldelsen er makaber.

Skrevet

Og israel har sendt 70 000 raketter tilbake! Minervatankser, tomahawker raketter, Apache helikoptere,-, hva slags fly har israel? F-16? gjengjeldelsen er makaber.

Og alikevel så har de bare klart å drepe 39 mennesker. Noe sier meg at de er meget tilbakeholdene med de såkalte 70 000 rakettene.
  • Liker 4
Skrevet

Rigger seg til for å se Gaza bli bombet

FS00054940.jpg

"Ska re væra en øl? hø hø"

Lokalbefolkningen i Sedrot, som er Gazas nærmeste by på israelsk side, har i hele dag samlet seg oppe på en høyde med god utsikt over Gaza som bare ligger seks-syv kilometer unna. Enkelte klapper og nikker når det har sett en fulltreffer i Gaza.

Gleder meg til noen tar igjen på dem!

Anonym poster: a4b64a8c52be81e797ee9360ebcc9561

Og jeg og du fortjener å bli torturert til døde siden "vi" har fostret ABB. Do you see what i did there ?

Skrevet

Og alikevel så har de bare klart å drepe 39 mennesker. Noe sier meg at de er meget tilbakeholdene med de såkalte 70 000 rakettene.

15 unger! Israel klarte bare å drepe femten unger på fem dager.... bare..... snille israel.

• Liker 1
Skrevet

15 unger! Israel klarte bare å drepe femten unger på fem dager.... bare..... snille israel.

Kilder. Det er allerede bevist at Hamas har lagt frem falske gamle bilder av døde barn fra tidligere konflikter. Hamas benyttet også situasjonen i 2008 til å henrette mange PLO-sympatisører og deres familier under påskudd av at disse var drept av Israelske angrep.

Pallywood har mange aktivister i blant annet AP (Associated Press).

• Liker 4
Skrevet

Hvor har du det tallet fra? 70 000? Og mener du at Israel startet angrepene uten at palestinerne hadde skutt raketter mot Israel først?

Slik jeg har forstått det er det rakettangrep fra Gaza mot Israel over en lang periode som er årsaken til Israels motangrep.

Skrevet

Blir kvalm. Tenk å se på drap av uskyldige sivile som underholdning!

Anonym poster: affa07888ac519712f9f64d714d5b312

Ja dette er tragisk og speiler ant bare den samme holdningen som Israels regjering har mht mennesker med annen religiøs tro enn det de selv forfekter.

At denne typen holdninger skal få være grunnlaget for en regjerings avgjørelser er tragisk og er EN HOLDNING VERRE ENN DET NAZI TYSKLAND HADDE TIL UTRYDDELSESLEIRENE UNDER 2.VERDENSKRIG.

Skrevet

Hvor har du det tallet fra? 70 000? Og mener du at Israel startet angrepene uten at palestinerne hadde skutt raketter mot Israel først?

Slik jeg har forstått det er det rakettangrep fra Gaza mot Israel over en lang periode som er årsaken til Israels motangrep.

Det er vel strengt tatt det forestående valget i Israel som er årsaken til Israels angrep.

:heks:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...