Gå til innhold

suge bensin farlig sent i svangeskapet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HAHAHAHA :hoho:

hysterisk tråd! TS, du burde jo skrive bøker eller noe, ikke kaste bort din fantastiske fantasi her inne! :lol:

Men for all del, artig lesning da! :popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nysgjerrig på hvordan det gikk :sjenert:

Anonym poster: b6b4a7033a0c26711cf1d26f96ac3c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nå har ting gått ordentlig til helvete.... jeg var egentlig veldig sikker på at det ikke skulle bli noe mer mas, men tror aldri forholdet vårt har vært i så stor krise som nå. jeg hadde jo endelig fått svigermonster på avstand og mannen til å støtte meg 100% også tror du ikke den kjerringa gjør det eneste hun kunne gjøre for å vinne sønnen tilbake? joda, hun fikk massivt slag en natt og sovnet inn. var en vennine av henne som fant henne når borettslagsleder låste seg inn ca en uke senere og mannen min har nesten ikke snakket til meg etter det. han mener jo at om det ikke var for meg så hadde han vært på talefot med henne å funnet henne lenge før også har han dårlig samvittighet for at de ikke snakket sammen de siste ukene hun levde! jeg har prøvd å si at kvinnen var gammel og at de ukene var en svært liten del av livet hennes men han er umulig å snakke med!!

har ikke sett han siden for noen dager siden da han sa at vi måtte flytte den private ultralydtimen vi har hatt på planen i mange uker på grunn av begravelsesforbredelser, som om ikke det kunne legges et annet tidspunkt!!! hvor mye jobb er det uansett???? I alle fal ikke noe man MÅ gjøre den ene timen skulle man tro, men neida han sa han ikke skulle være mer med noen som kaster kopper etter hode hans når han sier han må i en begravelse også gikk han. han bor sikkert i leiligheten til svigerzombie, er nok ikke lenge før den leiligheten også er full av grandiosa papir og støv og dritt nå som hun ikke kan rydde opp etter han og da kommer han krypene tilbake! jeg håper i alle fal det for jeg har egentlig aldri vært redd for å miste han, men nå er jeg faktisk det

er det noen som har noen tips til ting jeg kan gjøre for å vinne han tilbake? jeg har allerede kjøpt en lang grønn kjole, den ser helt heselig ut men det er sånn smak svigerzombie hadde så jeg tenkte å møte opp i begravelsen slik for å overaske mannen ved å hedre henne. tenkte også å kjøpe en fin kake hos bakeren å si at jeg har laget den (kan ikke bake selv!!!!!!) tror dere det vil fungere???

setter pris på alle andre forslag!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sugd så mye bensin at du får sånne skriveutbrudd eller`? Det du skriver har jo ingen sammenheng,og du klarer ikke formulere deg.Først lurer du på om det er farlig å suge bensin i 24års-alderen,også begynner du med de svigermonster-greiene! Slutt med bensinen!

Anonym poster: d235a604cb789aa44a24db26cb41d11c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har ting gått ordentlig til helvete.... jeg var egentlig veldig sikker på at det ikke skulle bli noe mer mas, men tror aldri forholdet vårt har vært i så stor krise som nå. jeg hadde jo endelig fått svigermonster på avstand og mannen til å støtte meg 100% også tror du ikke den kjerringa gjør det eneste hun kunne gjøre for å vinne sønnen tilbake? joda, hun fikk massivt slag en natt og sovnet inn. var en vennine av henne som fant henne når borettslagsleder låste seg inn ca en uke senere og mannen min har nesten ikke snakket til meg etter det. han mener jo at om det ikke var for meg så hadde han vært på talefot med henne å funnet henne lenge før også har han dårlig samvittighet for at de ikke snakket sammen de siste ukene hun levde! jeg har prøvd å si at kvinnen var gammel og at de ukene var en svært liten del av livet hennes men han er umulig å snakke med!!

har ikke sett han siden for noen dager siden da han sa at vi måtte flytte den private ultralydtimen vi har hatt på planen i mange uker på grunn av begravelsesforbredelser, som om ikke det kunne legges et annet tidspunkt!!! hvor mye jobb er det uansett???? I alle fal ikke noe man MÅ gjøre den ene timen skulle man tro, men neida han sa han ikke skulle være mer med noen som kaster kopper etter hode hans når han sier han må i en begravelse også gikk han. han bor sikkert i leiligheten til svigerzombie, er nok ikke lenge før den leiligheten også er full av grandiosa papir og støv og dritt nå som hun ikke kan rydde opp etter han og da kommer han krypene tilbake! jeg håper i alle fal det for jeg har egentlig aldri vært redd for å miste han, men nå er jeg faktisk det

er det noen som har noen tips til ting jeg kan gjøre for å vinne han tilbake? jeg har allerede kjøpt en lang grønn kjole, den ser helt heselig ut men det er sånn smak svigerzombie hadde så jeg tenkte å møte opp i begravelsen slik for å overaske mannen ved å hedre henne. tenkte også å kjøpe en fin kake hos bakeren å si at jeg har laget den (kan ikke bake selv!!!!!!) tror dere det vil fungere???

setter pris på alle andre forslag!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Om dette er en sann historie, syns jeg virkelig synd på "Mannen" din. Du virker som den mest selvopptatte og egoistiske kjerringen som finnes. Mannen din har nettopp mistet sin mor, en viktig person for han, og alt du tenker på er en privat ultralyd? Som du faktisk kan bytte time på?!

Det krever faktisk mye tid og energi for å planlegge en begravelse, og hvertfall når dødsfallet er så nærmt som det er for han! Jeg får faktisk helt grøsser av deg! At du kan være så lite omsorgsfull, og så lite forståelsesfull for at han faktisk har mistet sin mor. Selv om du syns hun var svingermor fra helvete så var hun faktisk han sin mor, og han elsker henne fordi om.

Er faktisk helt utrolig at han ikke har forlatt deg allerede, du skriver du er redd for å miste han, men om han ikke går fra deg nå så forstår jeg ingenting. Å være mer selvopptatt en det du er skal man jaggu lete lenge etter. Og jeg skriver ikke dette for å være stygg med deg, men heller for at du skal få en realitets sjekk, og faktisk forstå hva som er viktig her i livet, og kanskje du kan begynne å få empati og medfølelse for mannen din, og ikke bare tenke på hva DU vil ha, hva DU trenger, hva DU DU DU DU DU DU DU DU.... Alt handler liksom om dine følelser, men hva med hans sine følser? Men heller se ting litt fra han sin side også.

Og hva du bør gjøre for å vinne han tilbake? hmm hva med å be om unnskyldning for måten du har oppført deg på? Hva med å hjelpe han igjennom sorgen? SI du er der for han, og vil støtte han? Osv....

Anonym poster: 396d7a50fdeacf0a8e2bd0a766c83bf5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er en sann historie, syns jeg virkelig synd på "Mannen" din. Du virker som den mest selvopptatte og egoistiske kjerringen som finnes. Mannen din har nettopp mistet sin mor, en viktig person for han, og alt du tenker på er en privat ultralyd? Som du faktisk kan bytte time på?!

Det krever faktisk mye tid og energi for å planlegge en begravelse, og hvertfall når dødsfallet er så nærmt som det er for han! Jeg får faktisk helt grøsser av deg! At du kan være så lite omsorgsfull, og så lite forståelsesfull for at han faktisk har mistet sin mor. Selv om du syns hun var svingermor fra helvete så var hun faktisk han sin mor, og han elsker henne fordi om.

Er faktisk helt utrolig at han ikke har forlatt deg allerede, du skriver du er redd for å miste han, men om han ikke går fra deg nå så forstår jeg ingenting. Å være mer selvopptatt en det du er skal man jaggu lete lenge etter. Og jeg skriver ikke dette for å være stygg med deg, men heller for at du skal få en realitets sjekk, og faktisk forstå hva som er viktig her i livet, og kanskje du kan begynne å få empati og medfølelse for mannen din, og ikke bare tenke på hva DU vil ha, hva DU trenger, hva DU DU DU DU DU DU DU DU.... Alt handler liksom om dine følelser, men hva med hans sine følser? Men heller se ting litt fra han sin side også.

Og hva du bør gjøre for å vinne han tilbake? hmm hva med å be om unnskyldning for måten du har oppført deg på? Hva med å hjelpe han igjennom sorgen? SI du er der for han, og vil støtte han? Osv....

Anonym poster: 396d7a50fdeacf0a8e2bd0a766c83bf5

Ikke gå fem på da ;)

Anonym poster: 7c6c18a5708b53703bfc5f19e2aa4555

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er en sann historie, syns jeg virkelig synd på "Mannen" din. Du virker som den mest selvopptatte og egoistiske kjerringen som finnes. Mannen din har nettopp mistet sin mor, en viktig person for han, og alt du tenker på er en privat ultralyd? Som du faktisk kan bytte time på?!

Det krever faktisk mye tid og energi for å planlegge en begravelse, og hvertfall når dødsfallet er så nærmt som det er for han! Jeg får faktisk helt grøsser av deg! At du kan være så lite omsorgsfull, og så lite forståelsesfull for at han faktisk har mistet sin mor. Selv om du syns hun var svingermor fra helvete så var hun faktisk han sin mor, og han elsker henne fordi om.

Er faktisk helt utrolig at han ikke har forlatt deg allerede, du skriver du er redd for å miste han, men om han ikke går fra deg nå så forstår jeg ingenting. Å være mer selvopptatt en det du er skal man jaggu lete lenge etter. Og jeg skriver ikke dette for å være stygg med deg, men heller for at du skal få en realitets sjekk, og faktisk forstå hva som er viktig her i livet, og kanskje du kan begynne å få empati og medfølelse for mannen din, og ikke bare tenke på hva DU vil ha, hva DU trenger, hva DU DU DU DU DU DU DU DU.... Alt handler liksom om dine følelser, men hva med hans sine følser? Men heller se ting litt fra han sin side også.

Og hva du bør gjøre for å vinne han tilbake? hmm hva med å be om unnskyldning for måten du har oppført deg på? Hva med å hjelpe han igjennom sorgen? SI du er der for han, og vil støtte han? Osv....

Anonym poster: 396d7a50fdeacf0a8e2bd0a766c83bf5

det var snakk om begravelsesFORBREDELSENE da!!!!!! jeg mente jo ikke at han skulle bytte tiden til selve begravelsen, det var det da aldri snakk om. SÅ DET ER BARE Å ROE SEG NED!!!!!!

hyggelig at du ikke hadde noen konstruktive tips. DET ER DET jeg kaller selvopptatt!!!!! skrive i en tråd og ikke svare på det som er aktuetl, neida skriv alt mulig annet rart! ser du ikke ironien? ?

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var snakk om begravelsesFORBREDELSENE da!!!!!! jeg mente jo ikke at han skulle bytte tiden til selve begravelsen, det var det da aldri snakk om. SÅ DET ER BARE Å ROE SEG NED!!!!!!

hyggelig at du ikke hadde noen konstruktive tips. DET ER DET jeg kaller selvopptatt!!!!! skrive i en tråd og ikke svare på det som er aktuetl, neida skriv alt mulig annet rart! ser du ikke ironien? ?

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Det renner over av skrivefeil i innleggene dine, men det uthevede sliller seg ut. Det heter forberedelse: for-beredelse. Hva betyr forbre(delse)?

Anonym poster: f95e9d85362b80a8e13dee9247e33b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det renner over av skrivefeil i innleggene dine, men det uthevede sliller seg ut. Det heter forberedelse: for-beredelse. Hva betyr forbre(delse)?

Anonym poster: f95e9d85362b80a8e13dee9247e33b85

*skiller" skal det være.

Anonym poster: f95e9d85362b80a8e13dee9247e33b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Hvordan går det med suginga?

det kan du bare DRITE i!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha og jeg som trodde tråden forlengst hadde avgått med døden, har du fått skikk på din slemme svigermor og din onde mann nå da TS?

Anonym poster: 4ea3aea1e44dd581b44e4d856f3d4ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha og jeg som trodde tråden forlengst hadde avgått med døden, har du fått skikk på din slemme svigermor og din onde mann nå da TS?

Anonym poster: 4ea3aea1e44dd581b44e4d856f3d4ea3

Usj jeg glemte jo at svigermor hadde bestemt seg for å få slag bare for å plage deg, så da får jeg bare spørre om du har fått skikk på din onde mann i stedet.

Anonym poster: 4ea3aea1e44dd581b44e4d856f3d4ea3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj jeg glemte jo at svigermor hadde bestemt seg for å få slag bare for å plage deg, så da får jeg bare spørre om du har fått skikk på din onde mann i stedet.

Anonym poster: 4ea3aea1e44dd581b44e4d856f3d4ea3

Jeg skjønner FRYKTELIG GODT at du bare er spydig men jeg har faktisk lyst til å gi en ordetnlig oppdatering til DE FÅ brukerne her inne som faktisk ga seriøse råd og viste interesse for problemene jeg hadde. så du kan bare drite og dra mens noen få andre kan lese videre.........

samlivet ordnet seg faktisk helt etter at svigerzombie sjekket ut, et RIMELIG håndfast bevis på at det faktisk var hun som var problemet og ikke meg. vi hadde faktisk en ganske trivelig jul sammen bare oss to det var jo ikke til å komme bortifra at han fjotten ble litt sentimental og felte en tåre for sin gamle mor i ny og ned (ikke akkurat veldig turn-on), men alt i alt en flott feiring. flere som så nyttårstalen foresten?????

men jeg skal jo snart føde og det er som om svigerzombie har kontaktet han telepatisk fra graven for han har funnet ut at han vil gjerne at vi skal ta en DNA-TEST når ungen blir født!!!!!! det er jo mer eller mindre som å slenge en beskyldning om utroskap mitt i trynet mitt. jeg sa klart i fra for flere dager siden at det ble faen ikek akutelt å påføre ungen smerten av et sprøytestikk kun for å tilfredstille hans paranoide frykt og manndom!!!! forøvrig har han så stor nese at jeg hadde ikke blitt overrasket om man kan se det på ungen uten hjelp fra verken leger eller dna. men neida HAN INSISTERTE på grunn av at jeg tidlgiere har nevnt dette med den kollegaen på jobb osv osv... så i går sa jeg til han at JEG FAEN IKKE kunne rttferdigjøre å sette et barn til verden som ikke var ønsket av sin far!!! satte meg ned og skrev brev for å søke om innvilget sen-abbort og marsjete ut å postet brevet (OG NEI JEG VURDERER IKKE DET SERIØST SÅ BARE TA DET MED RO! jeg skrev en tulleadresse det var bare for å sette fjåtten i kontakt med virkeligheten igjen og det virker som det fungerer for han ble helt fra seg og begynte å gråte. han har fortsatt ikke sagt at han ikke trenger dna.test allikevel, men jeg er rimelig sikker på at det er rett rundt hjørnet nå han har det typiske ydmyke "jeg gir meg snart oppførselen sin"

ellers så har jeg handlet ferdig alt baby-stæsj og det var deeeeeeilig å kunne kjøpe akkurat det jeg hadde lyst på. her er det bare det beste, stokke krybbe og booga boo camillion vogn, vi har jo ikke fått arven fra sviger inn på konto enda, men det kommer snart så da var det bare å slå seg løs. når gud lukker en dør så åpner han en annen er det ikke det det heter??????

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...