Gå til innhold

suge bensin farlig sent i svangeskapet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Du arver ikke noe etter "svigerzombie". Det er sønnen, dvs. din kjæreste eller hva man skal kalle det, som arver alt, hvis han er enebarn. Du har ikke krav på noe.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNA-test er ikke smertefullt for barnet, så det kan du ta helt med ro.

Du stryker en q-tip på insiden av barnets kinn, det er alt.

Anonym poster: 4ea3aea1e44dd581b44e4d856f3d4ea3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha "Flere som så nyttårstalen?" Midt inni alt det surret!

Anonym poster: 62c726ab0fefde44fff9d7e35d05064e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare lest første og siste side av tråden. Suge bensin? DNA teste barnet? Hva er sammenhengen her?

At TS er ei spik, spenna gærn kjærring som først prøvde å suge tomt et kjøretøy for bensin slik at typen hennes ikke skulle stikke fra henne, og nå truer han til å ikke gå med på å ta en DNA-test for å forsikre seg om at det faktisk er hans unge. Dette etter at han har gjort det tydelig at det ikke var noe problem å dumpe han, fordi hun jobber sammen med en som mer enn gjerne ville ha henne og barnet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At TS er ei spik, spenna gærn kjærring som først prøvde å suge tomt et kjøretøy for bensin slik at typen hennes ikke skulle stikke fra henne, og nå truer han til å ikke gå med på å ta en DNA-test for å forsikre seg om at det faktisk er hans unge. Dette etter at han har gjort det tydelig at det ikke var noe problem å dumpe han, fordi hun jobber sammen med en som mer enn gjerne ville ha henne og barnet.

Da anbefaler jeg at moderatorene finner ut om dette er en trolletråd. Om så ikke her, så bør vel barnevernet kontaktes sporenstreks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da anbefaler jeg at moderatorene finner ut om dette er en trolletråd. Om så ikke her, så bør vel barnevernet kontaktes sporenstreks.

Moddene har vel ikke mulighet til å finne ut hvorvidt det er trolletråd eller ikke.

Anonym poster: 4ea3aea1e44dd581b44e4d856f3d4ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moddene har vel ikke mulighet til å finne ut hvorvidt det er trolletråd eller ikke.

Anonym poster: 4ea3aea1e44dd581b44e4d856f3d4ea3

Jo, de ser hvilken bruker som har laget tråden, og da er det en smal sak å se om dette er tull eller ikke. Spesielt hvis det er en bruker som har delt mye fra privatlivet sitt ellers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinkylita

Noen ganger er naturen for snill. Slike som deg, ts, skulle ikke ha hatt muligheten til å få barn før du blir voksen selv. Et barn kan ikke opppfostre et annet barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kan fremsette formelt krav om DNA-test til nav, da blir det gjort uten at noen ber om ditt samtykke. Jeg synes du er slem til han, og du burde slutte å kalle ham stygge ting fordi det forsterker disrespekten du har for ham. Slutt å kalle han for fjott.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullkorn som denne tråden burde lagres i en egen forumseksjon.

Burde havnet i årskavalkaden for trolletråder :P

Endret av pratsom
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg trodde denne tråden hadde avgått med døden for lenge siden :skratte:

Anonym poster: c1762840b7ee8cf7ad4c80c9ab05520c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

gjøss må virkelig si at folk her har skremmende lite kunnskap om bil, bensin og generelle metoder. Jeg skal altså suge bensin ut av en tanken på en bil og inn i en kanne med en slange/hevert og lurer på om dette vil være farlig for barnet???

og du som sa at jeg skal stjele kan bare dra til helvete!!! jeg sa jeg ikke ville ha slike kommentarer. Det fordømte fehuet som har gjort med gravid vil heller campe ute i ingenmannsland selv i dette været enn å være med meg. Ikke tar han med mobil heller tenk om jeg plutselig må føde! så i natt vurderer jeg å kjøre innom de steden jeg vet det hender han er og tømme bobilen hans mens han sover, så skal jeg hente han om en ukes tid når han er kald og god og har fått tenkt seg om litt forhåpentligvis!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

"Gjøss....", med din ordlegging og "dra til helvete"-innstilling fortjener du i grunnen verken råd eller sympati!

Men men, jeg skal likevel se bort fra at jeg innerst inne kanskje unner deg å forbli alene med barnet ditt, og gi deg følgende oppskrift:

For å heve bensin/diesel fra en tank behøver man ikke å bruke munnen for å suge det hele igang. Man bruker en tilstrekkelig lang slange, dytter denne i bunn av tanken, tetter så enden du holder i hånda med tommelen og rykker slangen opp av tanken mens du holder enden så nær bakken det går (pass på at du ikke rykker så langt at enden i tanken havner over væskestanden). I samme øyeblikk som du stopper "rykket", fjerner du tommelen fra slangeenden et øyeblikk. Kommer det ingen væske, legger du kjapt tommelen over enden igjen, senker den til bunnen og rykker til på nytt. Sånn gjentar du prossessen til væsken flommer ut, ned i jerrykanna med slangen og jobben går av seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jøss!

Denne tråden har lært meg mye fint! Min mor, og min samboer's mor er ''horer'' for de har 3 barn med to forskjellige menn. Jeg regner da også med at min far kan bli kalt ''manne-hore'' for han har tre barn med to forskjellige kvinner.

Min far soler seg på vinteren med shorts, selv når han nærmer seg 40, så da man han vel ihvertfall være en manne-hore. Eller hva, TS?

Har også lært at om min samboer drar hvis jeg er slem og udregelig mot han så har jeg all rett til å suge ut bensinen av hans bil, eller punktere den. Ja, for det er rett og rimelig. Om han derimot drar til sin mor for støtte så er hun er megge, drittkjerring og prøver bare å ødelegge forholdet - for at hun vil det beste for sin sønn. Samtidig kan jeg ødelegge ting han har arvet, og kaste alt han har av klær.

Senere kan jeg nekte han å ha kontakt med sin mor for at hun stilte opp!

Når min samboers sønn en dag dør, da er det kun for å ødelegge mellom oss! Ja, det er helt klart. Og jeg skal ihvertfall forvente at begravelsen og planleggingen blir utsatt- og når arven kommer til han: JA, DA DU! Da skal jeg slå meg løs å shoppe bort hver bidige krone. Deretter må jeg også ikke glemme at jeg må ha en lang grønn kjole - som jeg forresten IKKE kan like og komme i begravelsen. Men glem ikke det siste, jeg må kjøpe en kake på bakeren å si jeg har laget den selv. Ja, for bake kan jeg ikke. Da er det bedre å lyve..

Er det slik du føler normale mennesker er, TS? Syntes du verden skal være slik? Tenk tanken om alle mennesker var som deg, da er jeg ihvertfall helt sikker på at ingen kvinnfolk hadde fått seg noe mannfolk. Samtidig hadde jeg kalt min samboers mor for en hore, eller nektet han kontakt med henne hadde han gått på dagen. Det hadde jeg hatt full respekt for også! Du er det drøyeste og sykeste menneske jeg har hørt om på lenge - rart om det finnes slike som deg.

Håper for all del barnevernet blir innblandet og ungen blir tatt ifra deg så fort den kommer ut! Makan!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy FAEN og misunnelig alle her inne er!!!!! er det kun fordi jeg nevnte at jeg får en god del arv og har kunne kjøpe det aller beste av alt utstyr til ungen kanskje??????? småååååååååååååååååååålige mennesker!!!!!!!! er ikke rart at jeg trenger tid til å komme meg etter hver gang jeg har skrevet noe her inne for her er det bare smålige mennesker!!!!

nei nå angrer jeg på at jeg gadd og komme med enda en oppdatering. Min elskverdige ektemann (BRA NOK TITTEL FOR DERE?!?!?!?!) ga seg på dna-dritten så det så.

dere kan alle dra til helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...