Gå til innhold

suge bensin farlig sent i svangeskapet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fy FAEN og misunnelig alle her inne er!!!!! er det kun fordi jeg nevnte at jeg får en god del arv og har kunne kjøpe det aller beste av alt utstyr til ungen kanskje??????? småååååååååååååååååååålige mennesker!!!!!!!! er ikke rart at jeg trenger tid til å komme meg etter hver gang jeg har skrevet noe her inne for her er det bare smålige mennesker!!!!

nei nå angrer jeg på at jeg gadd og komme med enda en oppdatering. Min elskverdige ektemann (BRA NOK TITTEL FOR DERE?!?!?!?!) ga seg på dna-dritten så det så.

dere kan alle dra til helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Eneste som ender opp i et såkalt helvete her inne er deg! Kjære deg, voks opp! For all del, jeg håper den ungen blir tatt ifra deg! Stakkars uskyldige barn!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette er tull. Hvis ikke så har jeg en viss aning om hvordan en riv ruskende gal person oppfører seg. Og er du reell så lurer jeg på hva mannen din er lagd av som bor sammen med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

fy FAEN og misunnelig alle her inne er!!!!! er det kun fordi jeg nevnte at jeg får en god del arv og har kunne kjøpe det aller beste av alt utstyr til ungen kanskje??????? småååååååååååååååååååålige mennesker!!!!!!!! er ikke rart at jeg trenger tid til å komme meg etter hver gang jeg har skrevet noe her inne for her er det bare smålige mennesker!!!!

nei nå angrer jeg på at jeg gadd og komme med enda en oppdatering. Min elskverdige ektemann (BRA NOK TITTEL FOR DERE?!?!?!?!) ga seg på dna-dritten så det så.

dere kan alle dra til helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Du arver ingenting. Du tar ikke arv etter "svigermonsteret" som du kaller henne. Det er din mann (?), hennes sønn, som arver. Han har ingen plikt til å gi deg noe som helst.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du arver ingenting. Du tar ikke arv etter "svigermonsteret" som du kaller henne. Det er din mann (?), hennes sønn, som arver. Han har ingen plikt til å gi deg noe som helst.

Haaaaallo???? vi er gift altså er minst halvparten av alt som er hans også mitt! hvor gammel er du egentlig som ikke vet såpass??

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MINST halvparten faktisk. hehe.

Anonym poster: 4ea3aea1e44dd581b44e4d856f3d4ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Haaaaallo???? vi er gift altså er minst halvparten av alt som er hans også mitt! hvor gammel er du egentlig som ikke vet såpass??

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Min alder er irrelevant. Det som tilfaller din mann, har du ingen som helst krav på. Men er man dum, så er man dum.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaaaallo???? vi er gift altså er minst halvparten av alt som er hans også mitt! hvor gammel er du egentlig som ikke vet såpass??

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Dersom det ender med skilsmisse så kan mannen din unnlate å dele gaver og arv med deg. Det kalles skjevdeling.

Hvordan han kunne finne på å gifte seg med deg er for meg et mysterium...

Anonym poster: 6bc83d74b14ac023e2bae58eb9d65a4e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Min alder er irrelevant. Det som tilfaller din mann, har du ingen som helst krav på. Men er man dum, så er man dum.

nå har vi faktisk fått det lille den eldre KVINNEN (må jo for guds skyld ikke kalle henne noe SOM DET ER MULIG Å TOLKE PÅ VÆRST MULIG MÅTE) ga oss og jeg har brukt langt mer enn mannen min så du tok nok feil. hva som hadde vært juridisk riktig om vi hadde skilt oss i prosessen når vi ventet på oppgjøret er vev fullstendig IRELEVANT da det aldri har vært tema her, snakk om å ta et bein og løpe avgårde med det!

forøvrig skriver jeg fra hotellet nå så beklager at det ikke ble kjempe langt. Lillemy bestemte seg for å komme ut litt tidligere enn forventet men det var ingen fare og alt er bra. fjåtten virker faktisk til og med å ha noen naturlige farsinnstinkter som om noen hadde forventet det! han kommer vel til å skjemme bort ungen men den kampen får vi ta litt senere tror jeg.

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. Så. Gratulerer da :) gadd ikke å lese gjennom alle innleggene jeg, så vet ikke hvordan det gikk med det bensinraidet ditt ;)

Anonym poster: 420ff4a9475c4d258bf3d641e65e2f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FAEN I HELVETE TA HELSENORGE!!!! er dere klar over at de nekter barnefar og sove her om man ikke betaler 250 norske korner bare for at de skal hente sengetøy!?!! tror de at dette forbannede stedet er et 5 stjernes hotel eller??! jeg sa til og med at fjåtten kunne sove på gulvet på jakken sin uten å trenge verken dyne eller noe (han hadde VELDIG lyst til å være her men neida det skulle hun forbannede sykepleier hora ikke ha noe av! snakk om å være bitter for at hun valgte en utdanele som gir forferdelig lønn og rompevask!!! ikke fader om jeg gir meg for et slitk hitleropplegg, mannen fikk klar beskjed om å komme seg hjem før de sender faktura. nå har hele avdelingen i alle fal fått KLAR BESKJED om hvordan de praktiserer her så det er mulig jeg har gjort dere fremtidige fødende en stor tjeneste om de tar det til seg og endrer praksissen. foresten noen andre som har vært borti maten?! jeg fikk fjordland! Fjordland?!?!? helvetes drit

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS, du er fantastisk!

Har du noen andre tråder her? Jeg vil lese dem også!

Anonym poster: 4ea3aea1e44dd581b44e4d856f3d4ea3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, TS... =( :troest:

Jeg kan tenke meg at det må gjøre vondt å ikke bli tatt alvorlig, når utfordringene dine er såpass uvanlige, som det kan høres ut til. Kan ikke forstå at ikke flere ser at det er du som har vært den fornuftige hele veien her. :klo:

Har ingen råd å gi, som kan gjøre ting bedre, men her er iallefall en trøsteklem: :hug:

Håper ting har roet seg, og at mannen har vært mindre udugelig nå i tiden etter fødselen, enn han var gjennom denne svigermonster-perioden. :jepp:

Håper du vil overse disse sure og latterliggjørende svarene, og oppdatere likevel. Jeg vil gjerne vite hvordan det går med deg fremover. Du er en kvinne man ikke kan glemme!

Endret av Raven Emerald
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du er fantastisk!

Har du noen andre tråder her? Jeg vil lese dem også!

Anonym poster: 4ea3aea1e44dd581b44e4d856f3d4ea3

Uffda, TS... =( :troest:

Jeg kan tenke meg at det må gjøre vondt å ikke bli tatt alvorlig, når utfordringene dine er såpass uvanlige, som det kan høres ut til. Kan ikke forstå at ikke flere ser at det er du som har vært den fornuftige hele veien her. :klo:

Har ingen råd å gi, som kan gjøre ting bedre, men her er iallefall en trøsteklem: :hug:

Håper ting har roet seg, og at mannen har vært mindre udugelig nå i tiden etter fødselen, enn han var gjennom denne svigermonster-perioden. :jepp:

takk deilig og endelig få litt støtte her!! begynte å tro det bare var sjualue mennesker med alvorlige personlighetsforsytelser her. koselig med litt trøst. ja nå har jeg jo nettopp født men lillemy er en velskapt og skjønn skapning så jeg tror ting skal bli ganske bra fremmover. egentlig litt deilig at fjåtten ble sendt hjem litt nå også, han har jo stått her som et helt heie lag mens jeg har gjort jobben :fnise: åh nei er glad det er over!

en annen ting jeg bare måå dele er at hun fæleste av sykepleierne her begynte å grine sist hun var her inne!! hun prøvde å skjule det men jeg så det nok, makan til uprofesjonell kjerring ! ah nei ble i bedre humør da altså! :laugh: snart kan jeg drikke vin igjen også!!!! :vin:

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

takk deilig og endelig få litt støtte her!! begynte å tro det bare var sjualue mennesker med alvorlige personlighetsforsytelser her. koselig med litt trøst. ja nå har jeg jo nettopp født men lillemy er en velskapt og skjønn skapning så jeg tror ting skal bli ganske bra fremmover. egentlig litt deilig at fjåtten ble sendt hjem litt nå også, han har jo stått her som et helt heie lag mens jeg har gjort jobben :fnise: åh nei er glad det er over!

en annen ting jeg bare måå dele er at hun fæleste av sykepleierne her begynte å grine sist hun var her inne!! hun prøvde å skjule det men jeg så det nok, makan til uprofesjonell kjerring ! ah nei ble i bedre humør da altså! :laugh: snart kan jeg drikke vin igjen også!!!! :vin:

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Hvem som har personlighetsforstyrrelser (som jeg antar du mener) her inne kan nok diskuteres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...