Gå til innhold

suge bensin farlig sent i svangeskapet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er jo spik spenna gæern!! Hahaha

Anonym poster: 1d13762f35dea23ab8fc360fd2cbc813

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at du spør du er jo i alle fal hyggelig i motsetning til flertallet av idiotene her inne!! Skulle faktisk ønske at jeg hadde lest innlegget ditt litt før for fehuet har fortsatt ikke kommet hjem. Fikk melding fra han i kveld på facebook at han var hos moren sin og at han planla og annmelde saken. tror du virkelig han kan komme noen vei med det???? politiet her har sikkert ikke tid til å se på saken en gang? uansett nå har jeg lyst til å si unnskyld for jeg vet hvordan den forfedelige hora av en mor han har alltid vrir og vender på ting og får meg til å virke som den forferdelig partneren (hun har prøvd å få han til å gå fra meg før! tydelig at det er noen mor-sønn problemer der!), men føler det er for sent siden jeg allerede har kastet alle klærne han hadde her og ødelagt en gamme klokke han arvet da jeg først fikk meldingen på facebook .

Off jeg skjønner ikke at han må ødelegge sånn for oss. han reiser ofte ja, men det er ikke noe system i det, og han tar ikke med mobilen fordi han sier at han ikke orker at jeg ringer hvert 5 minutt, som for forøvrig er en JÆVLIG OVERDRIVELSE, vi har hatt en felles regel om at man ringer en gang i timen (eller sender sms om man feks er på måte eller kino) for å si at alt er i orden, men dette er plutselig blitt et stort problem. Den feite fjotten har vel fått kalde føtter fordi han skal bli far. men han sa ikke noe stygt når han reiste nei og det er nesten problemet, han sier nesten ALDRI noe! bare går der som en evenukk og sukker for seg selv. Jeg er såååå lei at jeg ikke vet hva jeg skal finne på....

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Dette er ikke vondt ment, men jeg får en gnagende følelse av at du tenger hjelp. Det er ikke normalt å omtalte moren til kjæresten sin/barnefaren for hore. Ei heller er det normalt å overhode vurdere å suge bensin som gravid!

I min omgangskrets er det ikke normalt å ringe til kjæresten sin en gang i timen! Og jeg forstår inderlig vel at han "fehuet" ditt ikke tar med seg mobil da. Han blir jo overvåket. I tillegg har du nå kastet klærne hans og ødelagt klokka hans.

Om du ikke vet hva du skal gjøre så vet jeg det. Du må få orden på dette nå med en gang før barnet kommer. Dere skal bli foreldre for faen! Dere MÅ samarbeide, og det bør du jammen klare, for nå er det barnet som er på vei som er det viktigste for deg (bør være hvertfall!) og ikke din smålige oppførsel. Nå finnes det noe som er viktigere enn deg, det må du bare innse.

Og du må gjerne kalle meg idiot og alt annet du har kalt folk her i tråden, men dette er en oppførsel som ikke er forenlig med barn. Hva er viktigst for deg? At barnet ditt går en trygg fremtid i møte med foreldre som samarbeider, eller at barnet blir en brikke i spillet mellom dere foreldre?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

politiet her har sikkert ikke tid til å se på saken en gang? uansett nå har jeg lyst til å si unnskyld for jeg vet hvordan den forfedelige hora av en mor han har alltid vrir og vender på ting og får meg til å virke som den forferdelig partneren (hun har prøvd å få han til å gå fra meg før! tydelig at det er noen mor-sønn problemer der!), men føler det er for sent siden jeg allerede har kastet alle klærne han hadde her og ødelagt en gamme klokke han arvet da jeg først fikk meldingen på facebook .

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Du kaller ditt ufødte barns bestemor for en hore og du bruker banneord i hvert innlegg.

Du er enten et troll, eller beviset på at rednecks fins i Norge...

Dessuten er du kriminell (hærverk på andres eiendom er straffbart).

Anonym poster: 8c78f199e86ff1834dc76442c94a2e13

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du må endre fokus her. Du skal ha barn, med eller uten mann. Slutt å lag drama og styr og begå kriminelle handlinger - fokuser på å bli en god mor for barnet ditt. Få hjelp, det sier jeg i beste mening, ikke minst for barnet ditt sin skyld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsetter du slik, TS, så ender "fehodet" opp med full foreldrerett og 100% omsorg og du ender med samvær under tilsyn av barnevernet et par ganger i året fordi du er spik, spenna gærn. Er det det du ønsker?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du høres helt gal ut, og skjønner mannen trenger pause og litt lengre kjetting. Mulig han heller ikke er noe kupp, hva vet jeg. Men når du kaller svigermoren din en hore og mannen en feit faen og fjott, så trenger du å gjøre et stort stykke arbeid med deg selv før du skal være rollemodell for et barn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS

Jeg flytter tråden din til samliv og relasjoner, for sånn som den har utviklet seg handler den mer om samlivsproblemer nå enn graviditet.

Rainbow81, mod.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke vondt ment, men jeg får en gnagende følelse av at du tenger hjelp. Det er ikke normalt å omtalte moren til kjæresten sin/barnefaren for hore. Ei heller er det normalt å overhode vurdere å suge bensin som gravid!

I min omgangskrets er det ikke normalt å ringe til kjæresten sin en gang i timen! Og jeg forstår inderlig vel at han "fehuet" ditt ikke tar med seg mobil da. Han blir jo overvåket. I tillegg har du nå kastet klærne hans og ødelagt klokka hans.

Om du ikke vet hva du skal gjøre så vet jeg det. Du må få orden på dette nå med en gang før barnet kommer. Dere skal bli foreldre for faen! Dere MÅ samarbeide, og det bør du jammen klare, for nå er det barnet som er på vei som er det viktigste for deg (bør være hvertfall!) og ikke din smålige oppførsel. Nå finnes det noe som er viktigere enn deg, det må du bare innse.

Og du må gjerne kalle meg idiot og alt annet du har kalt folk her i tråden, men dette er en oppførsel som ikke er forenlig med barn. Hva er viktigst for deg? At barnet ditt går en trygg fremtid i møte med foreldre som samarbeider, eller at barnet blir en brikke i spillet mellom dere foreldre?

herregud så forjævlig dramatiske dere er her inne, det er virkelig østrogenguiden dette ja!!! Det med bensinen kan vi bare droppe for hvis du har lest tråden ordentlig så ser du at jeg ikke gjorde det! Men jeg tar selvkritikk for at jeg kaller svigermor hore. Ikke fordi hun ikke er en, hun har 3 barn med 2 forskjellige menn, men jeg ser at jeg kan formulere meg litt annerledes. kan heller si at hun har noe i mot meg, i motsetning til hennes holdning mot menn....

jeg er ikke enig at det er unormalt og holde hverrandre oppdatert hvor man er!!! I min vennekrets er det relativt vanlig, jeg kjenner til og med et par som har slik GPS på mobilen så de kan logge på og se hvor den andre er!!!! og dere bør lære dere å lese kontekst når jeg kaller han en fjott og et fehuet rett etter at han har gått fra sin gravide kone og nå sitter hos mora si og griner som en liten drittunge så er det kanskje forstålig??????? betyr ikke at det faktisk er slik jeg omtaler han i dagligtale.

men jeg er enig at barn skal få stabile rammer og ikke bli noen taktisk brikke så jeg har sagt til han at enten så kommer han hjem i løpet av uke og det med en oppriktig unnskyldning eller så vil jeg skilles og da trenger han ikke en gang tenke på at han skal bli far, har en god kollega på jobben som gjerne tar over den plassen om han ikke vil ha den!!!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hore er noen som selger kroppen sin, å ha tre barn med to menn gir ikke belegg for at det var noe salg med i bildet. Jeg vil si svigermoren din er mer normal enn deg, som løper høygravid rundt i skauen og skjærer opp dekk.

Og når du har en god kollega på jobb klar til å flytte inn i dobbeltsengen, så er du løsere i trusestrikken enn henne.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud så forjævlig dramatiske dere er her inne, det er virkelig østrogenguiden dette ja!!! Det med bensinen kan vi bare droppe for hvis du har lest tråden ordentlig så ser du at jeg ikke gjorde det! Men jeg tar selvkritikk for at jeg kaller svigermor hore. Ikke fordi hun ikke er en, hun har 3 barn med 2 forskjellige menn, men jeg ser at jeg kan formulere meg litt annerledes. kan heller si at hun har noe i mot meg, i motsetning til hennes holdning mot menn....

jeg er ikke enig at det er unormalt og holde hverrandre oppdatert hvor man er!!! I min vennekrets er det relativt vanlig, jeg kjenner til og med et par som har slik GPS på mobilen så de kan logge på og se hvor den andre er!!!! og dere bør lære dere å lese kontekst når jeg kaller han en fjott og et fehuet rett etter at han har gått fra sin gravide kone og nå sitter hos mora si og griner som en liten drittunge så er det kanskje forstålig??????? betyr ikke at det faktisk er slik jeg omtaler han i dagligtale.

men jeg er enig at barn skal få stabile rammer og ikke bli noen taktisk brikke så jeg har sagt til han at enten så kommer han hjem i løpet av uke og det med en oppriktig unnskyldning eller så vil jeg skilles og da trenger han ikke en gang tenke på at han skal bli far, har en god kollega på jobben som gjerne tar over den plassen om han ikke vil ha den!!!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Jaja.. da har jeg lært det idag også! Har man 3 barn med hele 2 forskjellige menn så er man en hore!

Hoi hoi!

Jeg håper virkelig for barnets skyld at dette er tull, men det tviler jeg på :(

Du trenger virkelig hjelp, fort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En hore er noen som selger kroppen sin, å ha tre barn med to menn gir ikke belegg for at det var noe salg med i bildet. Jeg vil si svigermoren din er mer normal enn deg, som løper høygravid rundt i skauen og skjærer opp dekk.

Og når du har en god kollega på jobb klar til å flytte inn i dobbeltsengen, så er du løsere i trusestrikken enn henne.

:takke:

Endret av SmallTalk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er virkelig noe av det drøyeste jeg har lest her inne. Og jeg har vært her i en del år....

Krysser alt jeg har for at dette bare er tull. Får vondt i magen ved tanken på dette barnet. Er dette seriøst? I så fall trenger du psykisk helsehjelp.

..... Og hva var dette siste med en kollega som vil påta seg farsrollen? Alle rundt deg er idioter, men du har backup til FARSrollen? Og ser ikke at du selv er med og påvirker dine relasjoner?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjøss må virkelig si at folk her har skremmende lite kunnskap om bil, bensin og generelle metoder. Jeg skal altså suge bensin ut av en tanken på en bil og inn i en kanne med en slange/hevert og lurer på om dette vil være farlig for barnet???

og du som sa at jeg skal stjele kan bare dra til helvete!!! jeg sa jeg ikke ville ha slike kommentarer. Det fordømte fehuet som har gjort med gravid vil heller campe ute i ingenmannsland selv i dette været enn å være med meg. Ikke tar han med mobil heller tenk om jeg plutselig må føde! så i natt vurderer jeg å kjøre innom de steden jeg vet det hender han er og tømme bobilen hans mens han sover, så skal jeg hente han om en ukes tid når han er kald og god og har fått tenkt seg om litt forhåpentligvis!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Kan ikke skjønne hvorfor han heller vil campe enn å henge sammen med deg. Han har åpenbart et problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

stakkar baby som blir født inn i en verden der mamma ber folk dra til helvete, så jeg tror ikke dette er trolling. Det er faktisk folk som er så blåste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud så forjævlig dramatiske dere er her inne, det er virkelig østrogenguiden dette ja!!! Det med bensinen kan vi bare droppe for hvis du har lest tråden ordentlig så ser du at jeg ikke gjorde det! Men jeg tar selvkritikk for at jeg kaller svigermor hore. Ikke fordi hun ikke er en, hun har 3 barn med 2 forskjellige menn, men jeg ser at jeg kan formulere meg litt annerledes. kan heller si at hun har noe i mot meg, i motsetning til hennes holdning mot menn....

jeg er ikke enig at det er unormalt og holde hverrandre oppdatert hvor man er!!! I min vennekrets er det relativt vanlig, jeg kjenner til og med et par som har slik GPS på mobilen så de kan logge på og se hvor den andre er!!!! og dere bør lære dere å lese kontekst når jeg kaller han en fjott og et fehuet rett etter at han har gått fra sin gravide kone og nå sitter hos mora si og griner som en liten drittunge så er det kanskje forstålig??????? betyr ikke at det faktisk er slik jeg omtaler han i dagligtale.

men jeg er enig at barn skal få stabile rammer og ikke bli noen taktisk brikke så jeg har sagt til han at enten så kommer han hjem i løpet av uke og det med en oppriktig unnskyldning eller så vil jeg skilles og da trenger han ikke en gang tenke på at han skal bli far, har en god kollega på jobben som gjerne tar over den plassen om han ikke vil ha den!!!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Det er så mye her som blir feil... :omg:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...