Gå til innhold

suge bensin farlig sent i svangeskapet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje er dumt spørsmål, men jeg er 24+5 nå, er det farlig og suge bensin på dette tidspunktet? Jeg kommer jo til å prøve å ikke få noe i meg, men blir vel alltids et par dråper.

spør foresten ikke om moralen i dette så de som vil diskutere det kan dra til helvete, det er ikke fremmede mennesker det er snakk om

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Dette er kanskje er dumt spørsmål, men jeg er 24+5 nå, er det farlig og suge bensin på dette tidspunktet? Jeg kommer jo til å prøve å ikke få noe i meg, men blir vel alltids et par dråper.

spør foresten ikke om moralen i dette så de som vil diskutere det kan dra til helvete, det er ikke fremmede mennesker det er snakk om

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Hvis man skal kunne få gitt deg et fornuftig svar, må du skrive mer utfyllende hva det dreier seg om.

Endret av Arabella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du suge bensin? Må du tømme en tank eller noe? Jeg ville ikke gjort det, kan du ikke få noen andre til å gjøre det?

Anonym poster: c168e4364ef1efb7efdaf95314a6ef1c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er kanskje er dumt spørsmål, men jeg er 24+5 nå, er det farlig og suge bensin på dette tidspunktet? Jeg kommer jo til å prøve å ikke få noe i meg, men blir vel alltids et par dråper.

spør foresten ikke om moralen i dette så de som vil diskutere det kan dra til helvete, det er ikke fremmede mennesker det er snakk om

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Hva mener du med siste ledd i siste setningen din? Fremmede mennesker??

Anonym poster: c168e4364ef1efb7efdaf95314a6ef1c

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel alltid farlig å suge bensin? Å få det inn i kroppen altså?

Takk, det var den samme tanke jeg hadde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre ikke at du kommer til å få et ordentlig svar, TS. Jeg hadde blitt forundret om dette faktisk hadde blitt forsket på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre ikke at du kommer til å få et ordentlig svar, TS. Jeg hadde blitt forundret om dette faktisk hadde blitt forsket på...

Ikke jeg. Det er så mange rare mennesker her i verden, og så mye rart folk gjør. En dag snart skal jeg slutte å bli overrasket over hva folk finner på.

Anonym poster: c54ce003a21389479dcf812be3f357fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gressløk

Den eneste tenkelige årsaken jeg kan komme på for og i det hele tatt suge bensin, må jo være å for å flytte bensin fra en stor tank til en annen. Og hvis det absolutt må til, kan du ikke bare få noen som ikke er gravid til å gjøre det?

Jeg ville aldri gjort det uansett, gravid eller ei.

Edit: rettet skrivefeil.

Endret av gressløk
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det eneste tenkelige årsaken eg kan komme på for å i det hele tatt suge bensin, må jo være å for å flytte bensin fra en stor tank til en annen. Og hvis det absolutt må til, kan du ikke bare få noen som ikke er gravid til å gjøre det?

Tenkte jeg også, men jeg skjønte ikke det siste avsnittet hennes. Moral og fremmede mennesker... I'm confused!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fleecejakke

Jeg ville ikke gjort det, jeg tror ikke bensin er bra for fosteret i det hele tatt. Få noen andre til å stjele bensinen for deg.

Endret av Fleecejakke
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ikke så forferdelig vanskelig å forstå at det er skadelig å inhalere bensindamp når du er gravid, TS. Spiller ingen rolle om du faktisk får i deg flytende væske.

Til dere som ikke aner hva som blir diskutert; å suge bensin er å putte en slange nedi noens bensintank, for så å suge ut bensinen. Akkurat som når man bytter på et akvarium.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller ikke gjort det, få noen andre til å gjøre det eller finn en dings som kan suge det ut. Ikke bruk støvsugeren! :hoho:

Endret av Evilposelos
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoken-

Suge bensin? Det har jeg aldri hørt om :klo:

Tror hun prøvde å bruke hevert, men samtidig klarte å få i seg litt ufarlige dråper med bensin i munnen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med måtehold som det heter. Dreier det seg om bensin så gjør det hvis du ikke finner noen annen. Er det snakk om mannen din så er det helt ufarlig :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...