Gå til innhold

suge bensin farlig sent i svangeskapet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

så er kanskje ikke absolutt ALLE som har tre barn med to menn horer da, det har jeg ALDRI sagt heller, men det er mange andre ting som gjør henne til det uten at jeg skal gå i detalj inn på det her (hun soler seg feks toppløs om sommeren og går med korte skjørt selvom hun er langt oppi åra osvosv)

jeg sa ikke at det var VANLIG jeg sa at jeg til og med kjenner noen som gjør det, men at jeg ikke gjør det. syns ikke det er så mye og forlange et livstegn når fyren flyr til skogs i tide og utide!!!!

ser at du prøver å herketeknikke meg med og spinne et web rundt meg med det greiene at jeg da hadde falt for min egen teori men der dreit du deg ut, jeg ville ALDRI vurdert å få barn med han, han er godt og vel 20 år eldre enn meg og hadde ikke vært forundret om breiflabben ikke fikk den opp en gang. det er ikke alle lager barn med hver eneste mann de møter skjønner du!!!! uansett har jeg ingen sympati hvis det ender med skilsmisse for at han ikke får se ungen, det er JEG som er moren og det er jeg som bestemmer. tviler veldig sterkt på at far for omsorgen uansett hva som skjer med mindre moren er narkoman eller voldelig eller lignende, det tror jeg egentlig kvinnfolka her inne vet også de bare skriver slikt piss for at de ikke klarer å legge fra seg holdningene etter den litt uheldige overskriften min.

voks opp!!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Eller hvis mor er fullstendig hakkende gal.

Dersom mannen din vil ha kontakt med barnet så kan du ikke nekte selv om du er aldri så mye vil.

Jeg forundrer meg over måten du lager navn på folk du kjenner. Mannen din er et fehodet, tykk og feit, svigermor er ei hore, og mannen som du allerede har planlagt som reservepappa er en breiflabb med ereksjonsproblemer. For en solstråle du må være :sol:

Man kan like gjerne stange hode i veggen, det er like lite nyttig som å forsøkte å få deg til å se saken fra mannen din sitt perpektiv, og ikke minst barnet ditt.

Endret av Japp
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte::ler: Hahaha, dette er det morsomste jeg har lest på lenge Endret av pusekatta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ikke drive å "boble bensin" når du er gravid nei! om du har gjort det allerede ville jeg gått å snakket med en lege...

Anonym poster: b97cde563cd2da5be8fadde6e0e98b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Fantastisk! Tror dette må være en av de beste trolletrådene jeg har lest her. Vet ikke hva som er mest morsomt, ts eller alle dere som går fem på.

:skratte:

Anonym poster: ba2ee693bde3f76981d9e0d314cf6508

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er dette en trolletråd, jeg nekter å tro at det finnes mennesker som deg.

Anonym poster: 3c134c5dd5c3ff971f64f1d34e9c881b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er dette en trolletråd, jeg nekter å tro at det finnes mennesker som deg.

Anonym poster: 3c134c5dd5c3ff971f64f1d34e9c881b

Håper det er et troll, men har møtt et utall kvinner som faktisk ikke er så ulik henne :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er et troll, men har møtt et utall kvinner som faktisk ikke er så ulik henne :P

Jeg har møtt utallige menn som er verre, men det betyr ikke at jeg svelger alt jeg leser rått. :)

Anonym poster: 3c134c5dd5c3ff971f64f1d34e9c881b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt utallige menn som er verre, men det betyr ikke at jeg svelger alt jeg leser rått. :)

Anonym poster: 3c134c5dd5c3ff971f64f1d34e9c881b

hehe, nei d er jo sant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er kanskje ikke absolutt ALLE som har tre barn med to menn horer da, det har jeg ALDRI sagt heller, men det er mange andre ting som gjør henne til det uten at jeg skal gå i detalj inn på det her (hun soler seg feks toppløs om sommeren og går med korte skjørt selvom hun er langt oppi åra osvosv)

jeg sa ikke at det var VANLIG jeg sa at jeg til og med kjenner noen som gjør det, men at jeg ikke gjør det. syns ikke det er så mye og forlange et livstegn når fyren flyr til skogs i tide og utide!!!!

ser at du prøver å herketeknikke meg med og spinne et web rundt meg med det greiene at jeg da hadde falt for min egen teori men der dreit du deg ut, jeg ville ALDRI vurdert å få barn med han, han er godt og vel 20 år eldre enn meg og hadde ikke vært forundret om breiflabben ikke fikk den opp en gang. det er ikke alle lager barn med hver eneste mann de møter skjønner du!!!! uansett har jeg ingen sympati hvis det ender med skilsmisse for at han ikke får se ungen, det er JEG som er moren og det er jeg som bestemmer. tviler veldig sterkt på at far for omsorgen uansett hva som skjer med mindre moren er narkoman eller voldelig eller lignende, det tror jeg egentlig kvinnfolka her inne vet også de bare skriver slikt piss for at de ikke klarer å legge fra seg holdningene etter den litt uheldige overskriften min.

voks opp!!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Ohhhhh,mnjaaaaaa, nei jeg vet ikke hvor jeg skal begynne......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter du slik, TS, så ender "fehodet" opp med full foreldrerett og 100% omsorg og du ender med samvær under tilsyn av barnevernet et par ganger i året fordi du er spik, spenna gærn. Er det det du ønsker?

For barnets skyld er det i hvert fall det jeg ønsker! Leste tråden og humret og lo litt, syntes først det var ganske så underholdende, helt til jeg begynte å tenke over at denne damen skal faktisk ha ansvaret for et lite uskyldig barn! :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være kraftige hormoner i sving :fnise:

Anonym poster: b6b4a7033a0c26711cf1d26f96ac3c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter du slik, TS, så ender "fehodet" opp med full foreldrerett og 100% omsorg og du ender med samvær under tilsyn av barnevernet et par ganger i året fordi du er spik, spenna gærn. Er det det du ønsker?

For barnets skyld er det i hvert fall det jeg ønsker! Leste tråden og humret og lo litt, syntes først det var ganske så underholdende, helt til jeg begynte å tenke over at denne damen skal faktisk ha ansvaret for et lite uskyldig barn! :(

Men selv om moren er fullstendig sprø, utelukker det jo ikke at faren er det samme.

Dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldeplikt en gang i timen og GPS-overvåking? Virkelig?

asdf.jpg

Dersom dette ikke er en trolletråd:

Stakkars uskyldige barn som får så en ustabil mor!

Endret av Solbærsaft
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper det er et troll, men har møtt et utall kvinner som faktisk ikke er så ulik henne :P

Er det bare meg som får "Ricki Lake"-bilder i hodet av denne tråden? Jeg også håper at det er trolling, men er det noen som husker gode, gamle Ricki Lake? Da vet dere at det finnes sånne kvinner. Og menn. Og det finnes til og med dem som er 10gangeren verre en TS - minst.

Endret av Dolce
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

:skratte:

Beklager, men jeg kan rett og slett ikke tro det!

Er dette sant håper jeg noen melder til bv i nærmeste framtid, for dette er galskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suge bensin? Det har jeg aldri hørt om :klo:

Jeg tolker det som om TS driver og stjeler bensin fra andre sine bilder. Bruker sikkert en form for hevert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker det som om TS driver og stjeler bensin fra andre sine bilder. Bruker sikkert en form for hevert.

Ettersom tråden utviklet seg har jeg også skjønt at det var dette som ble ment. Og her trodde jeg at noen faktisk sugde bensin. Kleint! Og ikke visste jeg hva en hevert er heller.. Da har jeg lært noe nytt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...