Gå til innhold

suge bensin farlig sent i svangeskapet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ettersom tråden utviklet seg har jeg også skjønt at det var dette som ble ment. Og her trodde jeg at noen faktisk sugde bensin. Kleint! Og ikke visste jeg hva en hevert er heller.. Da har jeg lært noe nytt! :fnise:

Man suger jo, da. Til bensinen kommer, da stopper man. Og hvis man ikke stopper tidsnok får man bensin i munnen.

Anonym poster: 4c793aa9f9c5004ec7c4839a93ae7202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man suger jo, da. Til bensinen kommer, da stopper man. Og hvis man ikke stopper tidsnok får man bensin i munnen.

Anonym poster: 4c793aa9f9c5004ec7c4839a93ae7202

Ja, jeg leste det etterhvert også (det var vel noen som la ut en link eller noe, tror jeg?). Men jeg trodde liksom at man drakk bensinen, eller noe i den duren. Sånn med viten og vilje. Og det var litt sånn "eeh.. gjør folk det? what did I miss?" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker det som om TS driver og stjeler bensin fra andre sine bilder. Bruker sikkert en form for hevert.

Mente selvfølgelig fra andre sine biler. Fortrinnsvis litt eldre biler der bensinlokket ikke stenges fra innsiden av bilen.

Med i utenlandsk tyveribande?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente selvfølgelig fra andre sine biler. Fortrinnsvis litt eldre biler der bensinlokket ikke stenges fra innsiden av bilen.

Med i utenlandsk tyveribande?

LES tråden da! :roll:

Anonym poster: 1c05cc4a2785fe32d39189f178d91d22

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

neste gong du vurderar dette foreslår eg at du kjøpar ein pumpe slik at du ikkje treng å suge.

Eventuelt finner en helt annen måte å løse konflikter i ekteskapet på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig tråd ihvertfall. Ble litt høytlesning her hjemme :gjeiper:

Stor underholdningsverdi. Men også skremmende hvis denne historien er sann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det ts? Har det skjedd noe nytt? :popcorn:

Anonym poster: b6b4a7033a0c26711cf1d26f96ac3c4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det ts? Har det skjedd noe nytt? :popcorn:

Anonym poster: b6b4a7033a0c26711cf1d26f96ac3c4e

åja så du vil at jeg skal skrive litt mer om problemene mine slik at dere kan tolke det i værste mening NOK EN GANG også la latteren og skjeldsordene fly i et par sider til????? hvorfor i alle dager skulle jeg gidde det????? er jo ikke lenger en eneste person her som er interessert i å hjelpe meg, jævla nek alle sammen her inne!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du kjip, TS! Vi vil jo bare vite hvordan det går. Får breiflabben den opp? :popcorn:

Anonym poster: 3e0955c1130339e86d9bb4e32ab8c228

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rydd i MIN tråd uten og spørre meg først!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

:fnise::laugh::skratte::ler::hoho::ler2::rulle:

Anonym poster: 9c843fe751a6b5eabb6dd381deea16ff

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at jeg har lest tråden fra starten av..så faller lissom alle brikkene i livet mitt på plass,himmelen blir lyse blå,hmmm..tror nesten det regner glitter,venter på rosa enhjørninger og spørs om det ikke blir sukkerspinn til middag?! Tråden er fantastisk og på en litt tung dag skal jeg tenke tilbake og ta henda i været og rope JIPPI GLAD DET IKKE ER MEG!

Herre min hatt for en gjeng..for ett liv..for ett dilemma : suge bensin eller ikke?

ps. Hvis du er ekte TS..få no hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt finner en helt annen måte å løse konflikter i ekteskapet på.

ja marimarihøne, det er og ei måte å løysa det på. vil og meine at det vil fungere betre, men noken gongar gidd eg ikkje legje tankar i hovudet på folk ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mannen min kom hjem i dag tidlig og tryglet om tilgivelse så det så dere som var så jævlig spydige og sa at han ville gå fra meg osv osv :danse::danse: :danse: TROR NOK JEG vet litt bedre hva slags forhold vi har enn dere som bare tolker alt i værste mening.

jeg sa at jeg skulle tenke på å tilig han så nå har jeg blitt vartet opp i hele dag, fikk blomster da han var på butikken for å handle inn maten jeg ville ha og han har genrelt vandret rundt og ryddet og vasket i heimen. men neida jeg er SIKKERT KJEMPE FÆL!!! dere dreit dere skikkelig ut altså!!!!!

og jeg har sagt til han at han ikke får ha mer kontakt med det forferdelige kvinnemenske han har av en mor, siden hun nektet og si unnskyld og generelt prøver å ødelegge forholdet vårt. han mener at jeg overreagerer, men har ikke utelukket der, så skal se at alt til slutt ordner seg og vi blir en lykkelig familie som i tillegg slipper å forholde oss til den merra.

eneste jeg har dårlig samvittighet for er det med den klokka, men nå vet jeg i alle fal hva han skal få til jul, for en klokka det trenger han. Vet at det ikke er så vanlig å bruke det lenger, men han er ganske gammeldags og ikke akkurat noe teknologifrelst.

så nå er jeg spent? blir det noe unnskyldninger og få her inne eller er dere snurt for at dere tok feil????

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

JØSS STAVES IKKE MED G, TS

Av alle ting du har sagt, blant annet det fjaset om moralisering, må jeg si at å skrive GJØSS var det som irriterte meg mest. Og ja, selvfølgelig, SELVFØLGELIG, vil "bensinsuging" skade barnet ditt! Hvorfor ble du gravid egentlig? Og er det ikke litt hyklerisk av deg å be oss om ikke å komme med en moralpreken, når du har tenkt deg ut i skauen der "fehuet ditt kanskje er" for å suge ut bensin fra hans bobil, for å vise HAM et poeng? Hm?

Dette er det lammeste jeg noen sinne har hørt, og om du er et troll, var det faktisk ganske bra.

jaja.."lammeste" er no ikkje hakket betre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blah blah

så nå er jeg spent? blir det noe unnskyldninger og få her inne eller er dere snurt for at dere tok feil????

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

Nei, dette beviser bare at mannen er enda dummere enn hva jeg hadde trodd :)

Måten du oppførte deg på er langt i fra normal og måten du skriver på beviser dette bare enda mer.

Men uansett så tror jeg innerst inne at du bare er et lite troll som er veldig sulten :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...