Gå til innhold

suge bensin farlig sent i svangeskapet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

herregud så forjævlig dramatiske dere er her inne, det er virkelig østrogenguiden dette ja!!! Det med bensinen kan vi bare droppe for hvis du har lest tråden ordentlig så ser du at jeg ikke gjorde det! Men jeg tar selvkritikk for at jeg kaller svigermor hore. Ikke fordi hun ikke er en, hun har 3 barn med 2 forskjellige menn, men jeg ser at jeg kan formulere meg litt annerledes. kan heller si at hun har noe i mot meg, i motsetning til hennes holdning mot menn....

jeg er ikke enig at det er unormalt og holde hverrandre oppdatert hvor man er!!! I min vennekrets er det relativt vanlig, jeg kjenner til og med et par som har slik GPS på mobilen så de kan logge på og se hvor den andre er!!!! og dere bør lære dere å lese kontekst når jeg kaller han en fjott og et fehuet rett etter at han har gått fra sin gravide kone og nå sitter hos mora si og griner som en liten drittunge så er det kanskje forstålig??????? betyr ikke at det faktisk er slik jeg omtaler han i dagligtale.

men jeg er enig at barn skal få stabile rammer og ikke bli noen taktisk brikke så jeg har sagt til han at enten så kommer han hjem i løpet av uke og det med en oppriktig unnskyldning eller så vil jeg skilles og da trenger han ikke en gang tenke på at han skal bli far, har en god kollega på jobben som gjerne tar over den plassen om han ikke vil ha den!!!!!!

Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

At han har dratt fra deg og nå sitter hos mora si etter at du dro å stakk hull i dekka hans, er kanskje ikke så rart? Så det er kanskje han som bør velge å gå fra deg, og han som bør få en unnskyldning.

Jeg vil tro at det er faren som vil få foreldreomsorgen for ungen, når du faktisk er i stand til å gjøre slike handlinger mot andre. Og måten du fremstår på, ved å klikke i vinkel, viser at du kanskje ikke helt er den rette personen til å gi barnet en trygg og forutsigbar fremtid..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette er seriøst så må jeg bare uttrykke glede over at vi har et Barnevern i Norge.

TS, jeg håper du roer deg ned og begynner i terapi. Lykke til!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner fremdeles ikke at ikke denne fyren vil være hos deg, du virker som en fortryllende kvinne......

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he jeg så for meg at du tar feil av bensin og do tanken.

http://www.abcnyhete...g-smak-i-munnen

HAHAHAHAHAH til pass for ham.

Til ts, nå har jeg lest hele denne tråden, og jeg tror du trenger hjelp. Det er ikke vondt ment, men en psykolog hadde kanskje hjulpet deg med å få ting litt i perspektiv, eller hva tror du?

Anonym poster: 0666de00092ca3fdfdfeb9057248e02b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hore er noen som selger kroppen sin, å ha tre barn med to menn gir ikke belegg for at det var noe salg med i bildet. Jeg vil si svigermoren din er mer normal enn deg, som løper høygravid rundt i skauen og skjærer opp dekk.

Og når du har en god kollega på jobb klar til å flytte inn i dobbeltsengen, så er du løsere i trusestrikken enn henne.

du vet INGENTING OM MIN SITUASJON!!!!!!!!! fraværende mann og da er det ikke allltid lett og være alene!!!!! Denne kollegaen og jeg har hatt et godt øyet til hverrandre i mange år er ikke akkurat som om jeg ligger meg hvem som helst så du kan bare LAVÆR og kommentere om du bare skal moralisere!!!!!!!!! Folk har virkelig lite å gjøre når det er så lite konstruktiv det går ann å komme med!!

vurderer å bare lage en ny tråd og drite i denne virker som alle er så farget av tråd tittelen at de ikke evner å lese objektivt!!!! uansett hva jeg sier så er det min skyld og dere kaller meg både løs gal troll og at jeg bør gå til psykolog!!!! har dere INGEN EMPATI?!!? jaja jeg gir langt faen jeg, what dosent kill me makes me stronger!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fraværende mann og da er det ikke allltid lett og være alene!!!!!

Folk sier vel i herredet at Jeppe drikker, men de sier ikke hvorfor Jeppe drikker.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her er konstruktivt: Slutt å kalle svigermor for hore, mannen for alt mulig rart. Slutt å gjøre hærverk og oppføre deg som en psyko kriminell. Ikke legg planer om å suge bensin. Ro deg ned 10 000 hakk. Prøv å ta en ærlig samtale med mannen, uten sinne, hvor begge er tydelige på hva de ønsker seg, og ikke slutt før dere har en plan sammen. Hvis han ikke vil rapportere hva han driver mef hvert 60. min eller overvåkes av gps, så må du godta det. Slitt å bann. Og max to utropstegn sammen.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet INGENTING OM MIN SITUASJON!!!!!!!!! fraværende mann og da er det ikke allltid lett og være alene!!!!! Denne kollegaen og jeg har hatt et godt øyet til hverrandre i mange år er ikke akkurat som om jeg ligger meg hvem som helst så du kan bare LAVÆR og kommentere om du bare skal moralisere!!!!!!!!! Folk har virkelig lite å gjøre når det er så lite konstruktiv det går ann å komme med!!

vurderer å bare lage en ny tråd og drite i denne virker som alle er så farget av tråd tittelen at de ikke evner å lese objektivt!!!! uansett hva jeg sier så er det min skyld og dere kaller meg både løs gal troll og at jeg bør gå til psykolog!!!! har dere INGEN EMPATI?!!? jaja jeg gir langt faen jeg, what dosent kill me makes me stronger!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva med å la vær å lage en tråd når du ikke klarer å takle svarene du får, og når du åpenbart ikke klarer å styre aggresitiviteten din..?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet.

Rainbow81, mod

Ikke rydd i MIN tråd uten og spørre meg først!!!

ellers har jeg bestemt meg for å ignorere alle usakelighetene for det er ikke noe poeng å bruke energi på det. jeg har faktisk bedre ting og gjøre, nå har jeg akkurat trent og skal kose meg med pizza.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rydd i MIN tråd uten og spørre meg først!!!

Det er ikke opp til brukerne som lager tråder hvilke tråder som skal ryddes. Rydding baseres på regelbrudd. I dette tilfellet utskjelling og hets, både av deg og mot deg. Dersom du har spørsmål om rydding kan du sende en PM eller lage en tråd på "Ris og Ros".

Rainbow81, mod

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg trodde dette var KVINNEGUIDEN jeg

Oh crap, det stemmer.... you GO girl!

...bedre nå?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jaja jeg gir langt faen jeg, what dosent kill me makes me stronger!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0

nope....what dosent kill you, kills the baby.

Men seriøst frøken, ro ned noen hakk, så kanskje han gidder være med deg.

Og det med at du har noen fra jobben som kan steppe inn, WTF?! for meg virker det som du egentlig gir blanke faen i barnefaren. Du er skremmende lik noen jeg rotet meg borti, jeg er bare evig lykkelig hun ikke ble gravid. Endte med at jeg flyttet og skiftet nummer, og kommer aldri til å ta kontakt igjen.

Om det faktisk er målet ditt, ja da er d jo bare å kjøre på med samme løpet som du kjører nå, det går jo riktig så fint :)

Ro deg ned, bli venn med han på hannes premisser, bebis kommer, dere blir bestiser...

Endret av pratsom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud så forjævlig dramatiske dere er her inne, det er virkelig østrogenguiden dette ja!!! Det med bensinen kan vi bare droppe for hvis du har lest tråden ordentlig så ser du at jeg ikke gjorde det! Men jeg tar selvkritikk for at jeg kaller svigermor hore. Ikke fordi hun ikke er en, hun har 3 barn med 2 forskjellige menn, men jeg ser at jeg kan formulere meg litt annerledes. kan heller si at hun har noe i mot meg, i motsetning til hennes holdning mot menn....

jeg er ikke enig at det er unormalt og holde hverrandre oppdatert hvor man er!!! I min vennekrets er det relativt vanlig, jeg kjenner til og med et par som har slik GPS på mobilen så de kan logge på og se hvor den andre er!!!! og dere bør lære dere å lese kontekst når jeg kaller han en fjott og et fehuet rett etter at han har gått fra sin gravide kone og nå sitter hos mora si og griner som en liten drittunge så er det kanskje forstålig??????? betyr ikke at det faktisk er slik jeg omtaler han i dagligtale.

men jeg er enig at barn skal få stabile rammer og ikke bli noen taktisk brikke så jeg har sagt til han at enten så kommer han hjem i løpet av uke og det med en oppriktig unnskyldning eller så vil jeg skilles og da trenger han ikke en gang tenke på at han skal bli far, har en god kollega på jobben som gjerne tar over den plassen om han ikke vil ha den!!!!!!

Vet ikke hvem som er dramatisk her jeg. Joda, jeg leste tråden og at du heldigvis(!) ikke sugde bensin. Men jeg skrev i innlegget mitt at det å i det hele tatt vurdere, og være inne på tankten å gjøre det mens man er gravid, det er utenfor mitt fatteevne. Min svigerinne har 3 barn med 2 forskjellige menn og er langt i fra ei hore. Hun er ei herlig jente. Hvis det å ha barn med flere men er din definisjon på hore, så finnes det et hav av horer i den ganske land.

Og holde hverandre oppdatert på hvor man er en ting, men å sende melding til hverandre en gang i timen er noe helt annet. Hvis det er vanlig i din omgangskrets å GPS kontrollere kjæresten sin, så er jeg glad jeg ikke er der. Det hadde vært totalt uaktuelt for meg.

Selv om dette skal ende med skilsmisse så er mannen din far. Du kan ikke nekte han samvær med barnet sitt selv om du drar med deg kollegaen din i hus. Men du, dersom denne kollegaen flytter inn til deg, har du tenkt å få barn med han? Da blir du vel hore selv da, i følge din egen teori?

På en måte blir jeg glad når du innser at et barn skal ha stabile rammer rundt seg. På den andre siden blir jeg trist og lei for jo mer jeg leser innleggene dine, jo mindre håp har jeg får at barnet får det stabilt.

Endret av Japp
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvem som er dramatisk her jeg. Joda, jeg leste tråden og at du heldigvis(!) ikke sugde bensin. Men jeg skrev i innlegget mitt at det å i det hele tatt vurdere, og være inne på tankten å gjøre det mens man er gravid, det er utenfor mitt fatteevne. Min svigerinne har 3 barn med 2 forskjellige menn og er langt i fra ei hore. Hun er ei herlig jente. Hvis det å ha barn med flere men er din definisjon på hore, så finnes det et hav av horer i den ganske land.

Og holde hverandre oppdatert på hvor man er en ting, men å sende melding til hverandre en gang i timen er noe helt annet. Hvis det er vanlig i din omgangskrets å GPS kontrollere kjæresten sin, så er jeg glad jeg ikke er der. Det hadde vært totalt uaktuelt for meg.

Selv om dette skal ende med skilsmisse så er mannen din far. Du kan ikke nekte han samvær med barnet sitt selv om du drar med deg kollegaen din i hus. Men du, dersom denne kollegaen flytter inn til deg, har du tenkt å få barn med han? Da blir du vel hore selv da, i følge din egen teori?

På en måte blir jeg glad når du innser at et barn skal ha stabile rammer rundt seg. På den andre siden blir jeg trist og lei for jo mer jeg leser innleggene dine, jo mindre håp har jeg får at barnet får det stabilt.

så er kanskje ikke absolutt ALLE som har tre barn med to menn horer da, det har jeg ALDRI sagt heller, men det er mange andre ting som gjør henne til det uten at jeg skal gå i detalj inn på det her (hun soler seg feks toppløs om sommeren og går med korte skjørt selvom hun er langt oppi åra osvosv)

jeg sa ikke at det var VANLIG jeg sa at jeg til og med kjenner noen som gjør det, men at jeg ikke gjør det. syns ikke det er så mye og forlange et livstegn når fyren flyr til skogs i tide og utide!!!!

ser at du prøver å herketeknikke meg med og spinne et web rundt meg med det greiene at jeg da hadde falt for min egen teori men der dreit du deg ut, jeg ville ALDRI vurdert å få barn med han, han er godt og vel 20 år eldre enn meg og hadde ikke vært forundret om breiflabben ikke fikk den opp en gang. det er ikke alle lager barn med hver eneste mann de møter skjønner du!!!! uansett har jeg ingen sympati hvis det ender med skilsmisse for at han ikke får se ungen, det er JEG som er moren og det er jeg som bestemmer. tviler veldig sterkt på at far for omsorgen uansett hva som skjer med mindre moren er narkoman eller voldelig eller lignende, det tror jeg egentlig kvinnfolka her inne vet også de bare skriver slikt piss for at de ikke klarer å legge fra seg holdningene etter den litt uheldige overskriften min.

voks opp!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...