AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #181 Skrevet 28. oktober 2012 man kan bli gravid ved et uhell tross bruk av pilla. Dety er bare tull at alle kvinner som blir uplanlagt gravide blir det pga lureri. nei det har jo aldri vært en kvinne i verden som har lurt en mann til å bli pappa -.- Du har angrerett, jeg skal også ha angrerett. deal with it. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #182 Skrevet 29. oktober 2012 Må bare spørre..... Finner dere dere kvinner som er enig i dette? Lever dere i parforhold, eller er alle kvinner ute etter å utnytte dere, ta pengene deres og lurer dere til å få barn? Anonym poster: 34763c8dd0aa091bc5631d09866ecc2f 1
Trude.lutt Skrevet 29. oktober 2012 #183 Skrevet 29. oktober 2012 (endret) nei det har jo aldri vært en kvinne i verden som har lurt en mann til å bli pappa -.- Du har angrerett, jeg skal også ha angrerett. deal with it. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a det har vel heller aldri vært noen menn som sier det skal være der og gleder seg til å bli far som har dratt sin vei når det ble formye mas? Når dama krever at mannen tar sin del, fordi han ikke forstår at han må det? ALDRI hørt om det? Endret 29. oktober 2012 av Trude.lutt 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #184 Skrevet 29. oktober 2012 Det viste seg at guden ikkje kjende nokon prestar, munkar, imamar eller andre religiøse personar. Han skjøna heller ikkje heilt kva dei dreiv med, sjølv om han fekk det forklåra. Same kor godt ein prøvde å forklåra kva dei religiøse leiarane dreiv med, kunne han ikkje fatta at det hadde noko med han å gjera. Anonym poster: 19d3c3c8032f5b19e755f5ac15b855fd 1
waco Skrevet 29. oktober 2012 #185 Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Må bare spørre..... Finner dere dere kvinner som er enig i dette? Lever dere i parforhold, eller er alle kvinner ute etter å utnytte dere, ta pengene deres og lurer dere til å få barn? Anonym poster: 34763c8dd0aa091bc5631d09866ecc2f Jeg tar det som en selvfølge at en kvinne som blir gravid med meg tar hensyn til mine ønsker og jeg til hennes ønsker? Pleier ikke dere å ta hensyn til partneren deres? Endret 29. oktober 2012 av waco
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #186 Skrevet 29. oktober 2012 det har vel heller aldri vært noen menn som sier det skal være der og gleder seg til å bli far som har dratt sin vei når det ble formye mas? Når dama krever at mannen tar sin del, fordi han ikke forstår at han må det? ALDRI hørt om det? Det kommer også av at det er en ok holdning i samfunnet at kvinner skal overse hva enn menn gjør og se hva de ikke gjør, adressere det og mase dem i senk for det. Du står der i din fulle rett og anklager menn for å stikke av fra ungene sine for at det blir "for tøft" når alle statestikker viser til at kvinner er de største hustyrannene og minst interesserte i å møte folk på deres premisser. Menn blir alltid møtt med mindre forståelse og sympati, både fra menn og kvinner, i nære relasjoner, i samfunnet og media. Kan det da være det at menn føler seg lite velkomne og overkjørt og deres egen mangler som driver dem vekk? Jeg satt og så på et intervju med 3 menn som var uskyldig anklaget for voldtekt fordi dama prøvde å dekke utroskapet med kjæresten på et talk show. Reaksjonene fra flere av kvinnene var at de ikke helt trodde dem. Og den mannelige talkshowhosten satt og fortalte dem at de burde vist bedre enn å bli med en jente inn på hotelrommet og de fikk mye pepper for sine egne valg å ha frivelig sex med ei villig jente. Så har vi kvinnelige voldtektsoffer som får høre at de aldri burde gjort noe anderledes, aldri burde satt seg i den taxien, aldri burde drikke så mye osv. Om noen peker ut det for de straks en skyllebøtte. Dette promoterer bare at kvinner er offere uansett og at menn må tenke over hva de gjør alltid. Kan det være at denne holdningen som er så latterlig dyptliggende i oss som driver menn vekk? At kvinner nekter å se sin egen adferd og alltid er raskt til å klandre menn uansett? Alle ser at sola skinner litt mer på kvinner i vesten enn menn. Til og med dere største mannehatere kan se det. Og det er nok en av de store grunnene til at menn rett og slett ikke gidder maset deres. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a
Gjest BettyBoop Skrevet 30. oktober 2012 #187 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg tar det som en selvfølge at en kvinne som blir gravid med meg tar hensyn til mine ønsker og jeg til hennes ønsker? Pleier ikke dere å ta hensyn til partneren deres? du tar jo ikke hensyn til hennes ønsker om du er vrang og vanskelig og ikke støtter henne i viktige livsvalg men heller er barnslig og begynner å sutre og klage.
Gjest BettyBoop Skrevet 30. oktober 2012 #188 Skrevet 30. oktober 2012 nei det har jo aldri vært en kvinne i verden som har lurt en mann til å bli pappa -.- Du har angrerett, jeg skal også ha angrerett. deal with it. Anonym poster: e209b617f0e45087c28d6978168a3f1a Det er bare tull at ALLE kvinner lurer menn sa jeg. Lær deg å lese. Ja jeg vet det fins unntak, men du tror jo at alle kvinner er onde vesener som kun er ute etter å lure deg
waco Skrevet 30. oktober 2012 #189 Skrevet 30. oktober 2012 du tar jo ikke hensyn til hennes ønsker om du er vrang og vanskelig og ikke støtter henne i viktige livsvalg men heller er barnslig og begynner å sutre og klage. Hvordan kan du si at jeg er vrang når jeg er glad i samarbeid og gjensidig forståelse av hverandres situasjon? Jeg liker å være partnere med folk man kan være enige med jeg. Ikke at man tråkker på hverandres ønsker slik dere er opptatt av.
Gjest BettyBoop Skrevet 30. oktober 2012 #190 Skrevet 30. oktober 2012 Hvordan kan du si at jeg er vrang når jeg er glad i samarbeid og gjensidig forståelse av hverandres situasjon? Jeg liker å være partnere med folk man kan være enige med jeg. Ikke at man tråkker på hverandres ønsker slik dere er opptatt av. er ikke samarbeid når du sier. Du får ikke ta abort fordi jeg bestemmer
Trude.lutt Skrevet 30. oktober 2012 #191 Skrevet 30. oktober 2012 Må bare spørre, er alt kvinner sin skyld? Er dere menn alle offer for slemme kvinner? Er alle kvinner undertykkere? Når til og med det er kvinner sin skyld at menn går fra henne og felles barn? Har aldri mannen ansvar? Eller har han bare ansvar for sin egen " lykke" ? Kan ikke annet enn å sammenligne noe av retorikken som brukes i denne sammenhengen med retorikken som var på 1970-tallet..... 1
waco Skrevet 30. oktober 2012 #192 Skrevet 30. oktober 2012 er ikke samarbeid når du sier. Du får ikke ta abort fordi jeg bestemmer Hæ?? Jeg sier, dersom du vil ta en abort så søker vi sammen om å ta en abort. Dersom du vil beholde barnet så beholder vi barnet sammen. Det er ekte vennskap. Det du skisserer er noe kvinner gjør mot menn, og må ikke blandes med likestilingen vi menn er opptatte av.
waco Skrevet 30. oktober 2012 #193 Skrevet 30. oktober 2012 Trudelutt, når du sier at du er opptatt av likestilling, - hvordan kan du da være uenig i at abort er noe man i fellesskap søker, far og mor?
Gjest BettyBoop Skrevet 30. oktober 2012 #194 Skrevet 30. oktober 2012 Trudelutt, når du sier at du er opptatt av likestilling, - hvordan kan du da være uenig i at abort er noe man i fellesskap søker, far og mor? Fordi det er kun HUN som fysisk er gravid. Det er HENNES kropp. det er ikke likestilling når han forsøker å bestemme over hennes kropp. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #195 Skrevet 30. oktober 2012 Fordi det er kun HUN som fysisk er gravid. Det er HENNES kropp. det er ikke likestilling når han forsøker å bestemme over hennes kropp. Han burde kunne forlange at hun bærer frem barnet siden det er like mye hans barn som hennes. Det er bare rettferdig. Anonym poster: df75c044d4b34371b43db9da86b73d31
Gjest BettyBoop Skrevet 30. oktober 2012 #196 Skrevet 30. oktober 2012 Han burde kunne forlange at hun bærer frem barnet siden det er like mye hans barn som hennes. Det er bare rettferdig. Anonym poster: df75c044d4b34371b43db9da86b73d31 det er ikke hans barn før det er ute av kroppen mener jeg
Trude.lutt Skrevet 30. oktober 2012 #197 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Jeg har med hånden på hjerte aldri hørt om at en kvinne som har tatt abort mot mannes vilje, hvis de er i et forhold. Jeg har ikke det, men vet om mange jenter som har fått vite at enten tar du abort eller så blir du alene. Hva tenker du om det? Omvent, hvis en kvinne vil ta abort og mannen vil ha barnet, skal da kvinnen tvinges til å bære fram barnet? Endret 30. oktober 2012 av Trude.lutt
Gjest BettyBoop Skrevet 30. oktober 2012 #198 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg har med hånden på hjerte aldri hørt om at en kvinne har tatt abort mot mannes vilje, hvis de er i et forhold. Jeg har ikke det, men vet om mange jenter som har fått vite at enten tar du abort eller så blir du alene. Hva tenker du om det? Omvent, hvis en kvinne vil ta abort og mannen vil ha barnet, skal da kvinnen tvinges til å bære fram barnet? ja ikke sant. det pleier som oftest å være gutten som foprsøker å presse dama si til abort. Det hørte jeg en gang, at de fleste tar abort fordi de følte seg pressa av typen.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #199 Skrevet 30. oktober 2012 Omvent, hvis en kvinne vil ta abort og mannen vil ha barnet, skal da kvinnen tvinges til å bære fram barnet? Vil hun ikke bli gravid så får hun ta p-piller, bruke spiral, eller løse det på noen annen måte. På samme måte som mannen må bruke kondom hvis han ikke vil gjøre noen gravid. Det er bare rettferdig. Anonym poster: df75c044d4b34371b43db9da86b73d31
Gjest BettyBoop Skrevet 30. oktober 2012 #200 Skrevet 30. oktober 2012 Vil hun ikke bli gravid så får hun ta p-piller, bruke spiral, eller løse det på noen annen måte. På samme måte som mannen må bruke kondom hvis han ikke vil gjøre noen gravid. Det er bare rettferdig. Anonym poster: df75c044d4b34371b43db9da86b73d31 ok hva om hun bruker alt som er og hun likevel blir gravid, hva da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå