Gå til innhold

Eskil Pedersen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg velger å sitere meg selv, da jeg lurer på om kritikerne av Pedersen har noen nye punkter å komme med?

Utover det så synes jeg Pedersens rolle i media etter 22. juli, er meget kritikkverdig. Gjelder forsåvidt veldig mye av det politiske Norge etter hendelsen.

Åssen da tenker du sånn eksempelvis? (sier ikke at jeg er uenig, lurer bare konkret på hva du tenker på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åssen da tenker du sånn eksempelvis? (sier ikke at jeg er uenig, lurer bare konkret på hva du tenker på).

Jeg er alt for lat til å lete opp eksempler :D

Husker at en del av uttalelsene hans var delvis usammenhengende, tydelig preget av sjokk og kunne tidvis virke ufølsom. Han burde tatt seg en pause fra media, etter min mening - innsett sine menneskelige begrensninger.

Generelt sett synes jeg alle partiene kom med idiotiske uttalelser i ettertid, og at de fortsatt gjør det.

AP spiller for mye på dette, andre partier angriper AP for mye - det er så ufattelig mye som blir myntet på 22. juli.

Ingen burde tjene på hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alt for lat til å lete opp eksempler :D

Husker at en del av uttalelsene hans var delvis usammenhengende, tydelig preget av sjokk og kunne tidvis virke ufølsom. Han burde tatt seg en pause fra media, etter min mening - innsett sine menneskelige begrensninger.

Generelt sett synes jeg alle partiene kom med idiotiske uttalelser i ettertid, og at de fortsatt gjør det.

AP spiller for mye på dette, andre partier angriper AP for mye - det er så ufattelig mye som blir myntet på 22. juli.

Ingen burde tjene på hendelsen.

Jo, jeg forstår man kan oppfatte at han var for lite emosjonell i media.

Men vi må huske på at dette er et menneske, som i likhet med de andre nettopp hadde gjennomgått en massakre.

Jeg ser det som naturlig at man legger lokk på sine følelser ovenfor offentligheten, rett og slett fordi man må overleve.

Om han tok pause fra media; hvem skulle da trått inn i hans sted?

Dette med å spille på det eller ikke; jeg tror egentlig ingen har ønsket å spille på noe som helst, heller ikke Siv Jensen når hun kom med helt åndssvake uttalelser. Jeg tror det handler om de begrensninger vi har som mennesker til å kunne fullt og helt fatte hva som faktisk har skjedd.

Ikke at noen av de kraftigste motstanderne her inne har et ønske om å bli mer nyansert - men jeg er fullstendig enig i alt som står i denne artikkelen her:

http://www.aftenblad...ss-3029437.html

"Det finnes selvsagt feiginger blant oss. De er ofte de første til å påpeke hvor andre sviktet."

"Stol aldri på dem som sier at vi må våge å ta debatten. Det er alltid noen andres skinn de vil våge."

Endret av norah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg forstår man kan oppfatte at han var for lite emosjonell i media.

Men vi må huske på at dette er et menneske, som i likhet med de andre nettopp hadde gjennomgått en massakre.

Jeg ser det som naturlig at man legger lokk på sine følelser ovenfor offentligheten, rett og slett fordi man må overleve.

Om han tok pause fra media; hvem skulle da trått inn i hans sted?

Dette med å spille på det eller ikke; jeg tror egentlig ingen har ønsket å spille på noe som helst, heller ikke Siv Jensen når hun kom med helt åndssvake uttalelser. Jeg tror det handler om de begrensninger vi har som mennesker til å kunne fullt og helt fatte hva som faktisk har skjedd.

Ikke at noen av de kraftigste motstanderne her inne har et ønske om å bli mer nyansert - men jeg er fullstendig enig i alt som står i denne artikkelen her:

http://www.aftenblad...ss-3029437.html

"Det finnes selvsagt feiginger blant oss. De er ofte de første til å påpeke hvor andre sviktet."

"Stol aldri på dem som sier at vi må våge å ta debatten. Det er alltid noen andres skinn de vil våge."

Jeg har lyst til å utfordre deg litt.

Er Trine Aamodt en feiging, når hun som den første av pårørende sier høyt det flere andre åpenbart tenker?

Er klientene til Brynjar Meling feiginger når de sender den første advokaten i "ilden"?

Er de første skeive menneskene som stod frem åpent ikke til å stole på fordi de vågde å "stikke seg frem" og si at denne debatten måtte vi ta?

Hva med de mange tusen menneskene som lider under en eller annen brutal dikatur, så står en opp mot dikaturen og vil ha en slutt på dennes lederskap, og sier at denne debatten må vi våge å ta? Han eller hun er ikke til å stole på?

Jeg beklager, jeg forstår at AUF og Ap ønsker å legge en lokk på debatten, og gjøre fergeturen med M/S Thorbjørn mer mystisk enn den var, men jeg tror før eller siden er vi bare nødt til å ta debatten, som er blitt større enn det trenger å være.

Jeg er åpen for å nyansere kritikken min, dersom folk klarer å overbevise meg om at jeg tenker feil, men så langt har jeg kun sett hetsing og det er ikke imponerende og jeg akter ikke å endre mening når kritikere i denne tråden er blitt møtt med hetsing av denne jabx-duden.

Anonym poster: 049465a44e2e35d6933b3610fe76ada1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å utfordre deg litt.

Er Trine Aamodt en feiging, når hun som den første av pårørende sier høyt det flere andre åpenbart tenker?

Er klientene til Brynjar Meling feiginger når de sender den første advokaten i "ilden"?

Er de første skeive menneskene som stod frem åpent ikke til å stole på fordi de vågde å "stikke seg frem" og si at denne debatten måtte vi ta?

Hva med de mange tusen menneskene som lider under en eller annen brutal dikatur, så står en opp mot dikaturen og vil ha en slutt på dennes lederskap, og sier at denne debatten må vi våge å ta? Han eller hun er ikke til å stole på?

Jeg beklager, jeg forstår at AUF og Ap ønsker å legge en lokk på debatten, og gjøre fergeturen med M/S Thorbjørn mer mystisk enn den var, men jeg tror før eller siden er vi bare nødt til å ta debatten, som er blitt større enn det trenger å være.

Jeg er åpen for å nyansere kritikken min, dersom folk klarer å overbevise meg om at jeg tenker feil, men så langt har jeg kun sett hetsing og det er ikke imponerende og jeg akter ikke å endre mening når kritikere i denne tråden er blitt møtt med hetsing av denne jabx-duden.

Anonym poster: 049465a44e2e35d6933b3610fe76ada1

Trine Aamodt er en voksen pårørende. Hvem som er feig vil jeg ikke si, og det er fulstendig irrelevant. Det er også ett skadelig skjellsord. Slutt å snakk om feighet. Jeg synes forresten at Eskil har blitt fint renvasket i denne debatten. Det har kommet fram at ferjepassajerene ble bedt av politiet om å komme seg unna, og de har adlydt i stedet for å vanskeliggjøre politiets arbeidsforhold på en ulovlig måte og sånn sett sette de andre barna i fare.

Alle vet at man ikke skal gå i veien for en væpnet politiaksjon, men ingen kunne vite at denne aksjonen skulle bli såpass forsinket.

Hva folk sier og gjør i ettertid det er normal politisk uenighet, og man kan ikke forvente dyp klokskap fra ungdommer under 30. Dårlige utspill skal forresten møtes på en god og høflig måte, selv om det kan være vanskelig når man er i sorg, eller har vært i dyp krise. Jeg vet ikke om Eskil sine utspill har vært gode eller dårlige, men de var som de var.

Når Eskil har blitt framstilt som feig så er det krenkende, og når det har blitt gjentatt hundrevis av ganger , så er det personforfølgelse.

Trine, Brynjar og Eskil er ikke feige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Aamodt er en voksen pårørende. Hvem som er feig vil jeg ikke si, og det er fulstendig irrelevant. Det er også ett skadelig skjellsord. Slutt å snakk om feighet. Jeg synes forresten at Eskil har blitt fint renvasket i denne debatten. Det har kommet fram at ferjepassajerene ble bedt av politiet om å komme seg unna, og de har adlydt i stedet for å vanskeliggjøre politiets arbeidsforhold på en ulovlig måte og sånn sett sette de andre barna i fare.

Alle vet at man ikke skal gå i veien for en væpnet politiaksjon, men ingen kunne vite at denne aksjonen skulle bli såpass forsinket.

Hva folk sier og gjør i ettertid det er normal politisk uenighet, og man kan ikke forvente dyp klokskap fra ungdommer under 30. Dårlige utspill skal forresten møtes på en god og høflig måte, selv om det kan være vanskelig når man er i sorg, eller har vært i dyp krise. Jeg vet ikke om Eskil sine utspill har vært gode eller dårlige, men de var som de var.

Når Eskil har blitt framstilt som feig så er det krenkende, og når det har blitt gjentatt hundrevis av ganger , så er det personforfølgelse.

Trine, Brynjar og Eskil er ikke feige.

Det var derfor jeg be mod om å fjerne ordet "feig" i overskriften, det var ikke mine ord, men en etterlatts. Jeg var i tvil om at jeg skulle ta med det ordet, fordi jeg var usikker på om det passet i en tråd som i utgangspunktet tar seg for EPs lederskap. Også fordi jeg tenkte at det ordet i seg selv kunne fungere som en katalysator for sterke følelser, og dermed garantert en avsporing. Tok selvkritikk på denne.

Totalt sett mener jeg EP er dårlig leder, en som er blitt votert frem av sine egne i AUF (da tenker jeg på nettverket til EP), en maktsøkende person..men det er en annen sak, denne saken dreier seg om hans håndtering av Utøya og spesielt i etterkant. Jeg gjentar meg selv, EP gjorde som de fleste mennesker ville ha gjort, flykt i en faretruende situasjon, det min kritikk går på, er hva som skjedde under fergeturen, som AUF har vært veldig ivrige på å legge lokk på, og som er kommet frem i 22. juli-rapporten at fergen kunne bidratt til at beredskapstroppen kunne vært på Utøya mye tidligere. Og hva er poenget med å legge lokk på hele saken og gjøre det mer mystisk enn det trenger å være? Fergen kunne ha bidratt til at flere kom seg i sikkerhet når kapteinen på et tidspunkt ville snu fergen, men ble stanset av de andre. Der står min oppfatning. Mange som vil gjerne ha svar, og de svarene har EP.

Når ordet "feighet" er blitt brukt har det mest gått mot b.la Trine Aamodt, noe jeg synes er lavmål og lumpent gjort. Det er altså ikke EP det har gått hardest utover, faktisk har ordet "feig" og "feighet" vært lite brukt av EP-kritikerne.

Så jeg er enig med deg at det ordet ikke passer inn i debatten her. Det er ikke feigt å følge sin øyeblikksrefleksjon, som er å flykte i en øyeblikkelig faretruende situasjon.

Samtidig har jeg sagt før at dette er en vanskelig debatt, som bør tas. EP er en voksen mann på 28 år som er vant til å være i media (27 da Utøya-massakren skjedde), som søker maktposisjon, og han gjør det gjennom AUF, og hans håndtering av Utøya-affæren, en slik ledende person må tåle å få søkelyset på seg også når negative ting skjer. Hadde EP derimot vært 17-18-19-20 år gammel, da hadde saken stilt seg annerledes. Da hadde jeg ikke kritisert ham i det hele tatt.

Anonym poster: 049465a44e2e35d6933b3610fe76ada1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man ser jo hva AP mener med mer åpenhet og mer demokrati i praksis.

Anonym poster: 5c6ef4069c07b43f173699b5ad11a4ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker ikke å diskutere EPs innsats 22. juli, feighet kan ramme de fleste når man tror livet står på spill. Dog synes jeg måten han har opptrådt etter 22. juli er helt forkastelig. Selv lederen for støttegruppen, Trond Blattmann, har overfor Aftenposten innrømmet at det ikke har foregått noen dialog mellom ledelsen i AUF og de etterlatte. "Det nye Utøya" synes å være noe Eksil og ledelsen trumfer gjennom uten å ta hensyn til mange etterlattes ønske. De fremstiller til og med de som er uenige som at de støtter ABB. Det er forkastelig.

Anonym poster: cce2a279b14c58f9607feb3764500b71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var derfor jeg be mod om å fjerne ordet "feig" i overskriften, det var ikke mine ord, men en etterlatts. Jeg var i tvil om at jeg skulle ta med det ordet, fordi jeg var usikker på om det passet i en tråd som i utgangspunktet tar seg for EPs lederskap. Også fordi jeg tenkte at det ordet i seg selv kunne fungere som en katalysator for sterke følelser, og dermed garantert en avsporing. Tok selvkritikk på denne.

Totalt sett mener jeg EP er dårlig leder, en som er blitt votert frem av sine egne i AUF (da tenker jeg på nettverket til EP), en maktsøkende person..men det er en annen sak, denne saken dreier seg om hans håndtering av Utøya og spesielt i etterkant. Jeg gjentar meg selv, EP gjorde som de fleste mennesker ville ha gjort, flykt i en faretruende situasjon, det min kritikk går på, er hva som skjedde under fergeturen, som AUF har vært veldig ivrige på å legge lokk på, og som er kommet frem i 22. juli-rapporten at fergen kunne bidratt til at beredskapstroppen kunne vært på Utøya mye tidligere. Og hva er poenget med å legge lokk på hele saken og gjøre det mer mystisk enn det trenger å være? Fergen kunne ha bidratt til at flere kom seg i sikkerhet når kapteinen på et tidspunkt ville snu fergen, men ble stanset av de andre. Der står min oppfatning. Mange som vil gjerne ha svar, og de svarene har EP.

Når ordet "feighet" er blitt brukt har det mest gått mot b.la Trine Aamodt, noe jeg synes er lavmål og lumpent gjort. Det er altså ikke EP det har gått hardest utover, faktisk har ordet "feig" og "feighet" vært lite brukt av EP-kritikerne.

Så jeg er enig med deg at det ordet ikke passer inn i debatten her. Det er ikke feigt å følge sin øyeblikksrefleksjon, som er å flykte i en øyeblikkelig faretruende situasjon.

Samtidig har jeg sagt før at dette er en vanskelig debatt, som bør tas. EP er en voksen mann på 28 år som er vant til å være i media (27 da Utøya-massakren skjedde), som søker maktposisjon, og han gjør det gjennom AUF, og hans håndtering av Utøya-affæren, en slik ledende person må tåle å få søkelyset på seg også når negative ting skjer. Hadde EP derimot vært 17-18-19-20 år gammel, da hadde saken stilt seg annerledes. Da hadde jeg ikke kritisert ham i det hele tatt.

Anonym poster: 049465a44e2e35d6933b3610fe76ada1

Jeg er eldre enn deg , og synes at 28 er temmelig ungt. Man blir lurt av at han er høy og har en voksen retorikk. Jeg ser at mange partier har mange veldig unge i viktige posisjoner, og her er SV verst. Det er ikke bare positivt. Jeg tror f.eks at Ballo er mer voksen enn Lysbakken.

Maktperson eller ikke. Det vet jeg fint lite om, men det er ett generelt demokratisk problem at mennesker som søker makt er de som ender opp med det. Sterk kritikk gjør det ikke bedre, fordi flinke folk som ikke har maktambisjoner vil vegre seg for å ta slike toppstillinger og all den ubehagen som kan følge med.

Jeg tenker at Auf kan ha valgt en dårlig leder, fordi han var den som framsto best, og de kan ha blitt forført av hans retorikk. Men han er den lederen de valgte, og da er jo kvaliteten som den er.

Skal vi ta lærdom av dette , så må vi faktisk oppdra barna våre til å bli bedre ledere, og her har foreldre og skolevesen en jobb å gjøre, og det er svært alvorlig at departementet ikke tar signaler fra sentrale lærere og styrker lederutdanning i alle de fagene der brorparten faktisk havner som småsjefer og ikke som fagarbeidere i sitt fag.

Hvis Eskil ikke holder mål, så mener jeg altså at vi bør se på lederutvikling av barna våre generelt, og deretter håpe på at Auf klarer å få på plass bedre leder ved neste valg.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker ikke å diskutere EPs innsats 22. juli, feighet kan ramme de fleste når man tror livet står på spill. Dog synes jeg måten han har opptrådt etter 22. juli er helt forkastelig. Selv lederen for støttegruppen, Trond Blattmann, har overfor Aftenposten innrømmet at det ikke har foregått noen dialog mellom ledelsen i AUF og de etterlatte. "Det nye Utøya" synes å være noe Eksil og ledelsen trumfer gjennom uten å ta hensyn til mange etterlattes ønske. De fremstiller til og med de som er uenige som at de støtter ABB. Det er forkastelig.

Anonym poster: cce2a279b14c58f9607feb3764500b71

Jeg vil opplyse litt siden det virker som om at veldig mange antar ting som ikke er sant om Eskil og sentralstyret. Er AUF'er selv.

1. Eskil var ikke feig på Utøya. Ingen var feig på Utøya på noen som helst måte, og jeg kan ikke fatte og begripe at folk som ikke var på båten eller rundt Eskil da det skjedde, kan si dette.

2. Eskil har hatt problemer etter 22.juli som veldig mange andre, og han har vært veldig flink til tross for at han har hatt nok med seg selv. På hvilken måte mener du han har opptrådt forkastelig? At han har brydd seg om AUF sine medlemmer og vært som en leder skal være? At han alltid gir deg en klem når du trenger det, og alltid er der for å snakke om ting? At han er varmere enn noen andre jeg vet om?

3. Eskil og sentralstyret har IKKE trumfet gjennom noe som helst. Vi er demokratiske i AUF og det er det flertallet mener som blir gjort. Om flertallet mener at Utøya fortsatt skal være sommerleir, er det det som skjer. De aller fleste i AUF ønsker at Utøya fortsatt skal være AUF sin sommerleir. AUF har stor toleranse for ulike meninger, til tross for hva media sier. Kan du komme med en kilde til det du sier om at AUF mener at de som ikke ønsker sommerleir på Utøya, er enige med ABB så skal jeg ikke si noe om det. Men det har ikke jeg hørt noe som helst om.

Media fokuserer kun på de som ikke ønsker at Utøya skal bli gjenreist, så da virker det som om at det er veldig mange som mener det, men dette er feil.

Kan og si at det er AUF som bestemmer om Eskil skal være leder videre eller ikke, og akkurat nå ser det ut som om at han kommer til å være leder i to nye år. Om han har brydd seg mye om AUF det siste året, er det bare positivt.

Takk for meg.

Anonym poster: 6b3c05601d20fcae066366018d80e06f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik;.

Jeg tror det er en grunn til at det blåse en høyrevind over Norge om dagen. Høyre er vel det eneste partiet som har opptrått sånn noenlunde fornuftig i etterkant av 22. juli.

At FrP har tatt tak i dette og brukt det i sitt politiske spill skjønte man 5 sekunder etter at bomba smalt. Nå var det riktignok antatt at gjerningsmannen var en islamsk terrorist, noe som virkelig ville gitt FrP vind i seilene, men når det viste seg å være "en av våre egne" la dette uansett ikke noe demper på FrPs kritikk mot AP og regjeringens håndtering av 22. juli.

Når det gjelder regjeringen, så har jo de for det første sviktet fundamentalt når det kommer til å både opplyse folket om hendelsen, men ikke minst å ta ansvar for at Norge rett og slett ikke var i stand til å forsvare seg mot ETT menneskes galskap.

Videre har jo AP spilt politisk mynt på 22. juli for å sanke stemmer. "Aldri mer 22. juli" "Mer åpenhet, Mer demokrati" ++++ Det som har felt AP er nok de absurde målingene i kjøvannet av 22. juli hvor AP fikk opp mot 50% oppslutning. Det virker rett og slett som om det var kun AP som ikke skjønte at dette var sympatierklæringer fra det norske folk.

Det norske folk har sett seg lei av 22. juli. Breivik er dømt. Dommen er rettskraftig. Men fortsatt messer AP videre om dette. Senest Eskil Pedersen som IGJEN(!!!!) forsøker å avlyse demokratiske debatter for i respekt for 22. juli-ofrene. Hva i all verden? Hvor er hans politiske rådgivere? Eskil Pedersen bedriver politisk selvmord, og har i mine øyne ødelagt sin egen politiske fremtid.

La det være sagt, jeg kritiserer IKKE EP for å ha dratt med ferga fra Utøya. Jeg kritiserer hans utspill i etterkant av 22. juli som har vært mildt sagt håpløse og ødeleggende for partiet.

Spørsmålet er hvor lang tid AP og regjeringen vil bruke på å skjønne at folk er drittlei all prat om 22. juli. De har under ett år på å snu høyrevinden, det er dårlig tid....

Her har Erna Solberg og co vært fantastiske. De har hatt vanvittig lite fokus på 22. juli, og har stort sett kommentert dette når det har vært på sin plass. Høyre har heller aldri antydet noen form for krtikk mot Eskil Pedersens rolle. I stedet har de fokusert på sin egen politikk, mens regjeringen har messet om 22. juli i over et år nå.

Det norske folk er faktisk ikke dumme, Jens S, og Eskil P......Til syvende og sist er de stemmene dere får pga deres politikk og ikke pga sympati (med unntak av de på 75+ selvsagt som stemmer "arbeidspartiet" uansett :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke kan blir gjenvalgt på landsmøtet hvis ikke ledelsen driver aktiv manipulasjon. Eksil Pedersen passer ikke inn i norsk politikk, han hadde gjort det bedre som klubbformann i Nord-Korea hvor han kunne forfulgt dissenter.

Innlegg redigert for personhets

Sophie-Ann, mod

Anonym poster: 383d422931130e9eb5e578b46dd733dd

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke kan blir gjenvalgt på landsmøtet hvis ikke ledelsen driver aktiv manipulasjon. Eksil Pedersen passer ikke inn i norsk politikk, han hadde gjort det bedre som klubbformann i Nord-Korea hvor han kunne forfulgt dissenter.

Anonym poster: 383d422931130e9eb5e578b46dd733dd

Dessverre for deg kommer Eskil til å bli gjenvalgt om litt under en måned, og jeg kan ikke vente med å stemme på han! :)

Sitat endret

Sophie-Ann, mod

Anonym poster: 6b3c05601d20fcae066366018d80e06f

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke kan blir gjenvalgt på landsmøtet hvis ikke ledelsen driver aktiv manipulasjon. Eksil Pedersen passer ikke inn i norsk politikk, han hadde gjort det bedre som klubbformann i Nord-Korea hvor han kunne forfulgt dissenter.

Anonym poster: 383d422931130e9eb5e578b46dd733dd

Det kan jo hende at Eskil Pedersen ønsker åpenhet rundt bruken av M/S Thorbjørn 22. juli, men at han av en eller annen grunn blir frarådet det av sine rådgivere? Han hadde kontakt med flere personer i Ap i tiden etter ferga dro fra Utøya. Kanskje noen han pratet med ga råd om hva han skulle gjøre? Det er vel en mulighet for at det er andre enn Eskil Pedersen som ikke ønsker åpenhet rundt dette?

Sitat endret

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hørt det og.

Dessverre for deg kommer Eskil til å bli gjenvalgt om litt under en måned, og jeg kan ikke vente med å stemme på han! :)

Anonym poster: 6b3c05601d20fcae066366018d80e06f

Og hvorfor er du så sikker på det? Jeg er selv medlem av AUF og kommer definitivt ikke å stemme på ham. Flere av oss som er dreittlei av leflingen hans med antidemokratiske krefter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hvorfor er du så sikker på det? Jeg er selv medlem av AUF og kommer definitivt ikke å stemme på ham. Flere av oss som er dreittlei av leflingen hans med antidemokratiske krefter.

Jeg er helt sikker på at Eskil kommer til å være leder for to nye år ja.

Hvor mange er "flere"? Vi er sykt mange som kommer til å stemme på han, så derfor er jeg sikker.

Jeg bare lurer: Kjenner du Eskil personlig?

Anonym poster: 6b3c05601d20fcae066366018d80e06f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får da se den 18. oktober. Ikke alle som tørr si til ledelsen hva de egentlig mener når de vet at de kan bli frosset ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får da se den 18. oktober. Ikke alle som tørr si til ledelsen hva de egentlig mener når de vet at de kan bli frosset ut.

Det blir vel ikke valg før den 21.

Men du svarte ikke på spørsmålet mitt: kjenner du Eskil personlig?

Anonym poster: 6b3c05601d20fcae066366018d80e06f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over det, men det er nok mange som kommer til åpne kjeften sin allerede den første dagen. Du kommer til å bli overrasket.

Nei, jeg kjenner ham ikke personlig utover å ha vekslet et par ord med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...