Gå til innhold

Cindi er prøver, and not the cheerful kind.

Cindi

Anbefalte innlegg

Sender deg gode tanker og lykkeønskninger.

Vet det kanskje føles flåsete fra noen du ikke kjenner på et forum, men jeg har selv hatt mine runder i ft graviditet om ikke på akkurat samme måte som deg, så jeg tror jeg kan kjenne litt på frustrasjoner og tanker som du har. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg gode tanker og lykkeønskninger.

Vet det kanskje føles flåsete fra noen du ikke kjenner på et forum, men jeg har selv hatt mine runder i ft graviditet om ikke på akkurat samme måte som deg, så jeg tror jeg kan kjenne litt på frustrasjoner og tanker som du har. :hug:

Takk for det. Føles ikke flåsete, er hyggelig å vite at andre har hatt de samme tankene. Jeg vet jo at det er mange som har prøvd lengre enn meg, og at 7 mnd ikke er lenge ifølge noen. Men når du teller dager så er det en evighet, og spesielt når du ikke har noen konkrete eksempler i vennegjengen/familie som har prøvd like lenge. Man føler seg dårligere enn alle andre, og jeg, føler meg som en mindre kvinne. Håper virkelig det er min tur snart, eller at dersom det ikke er min tur, at jeg klarer å slutte å tenke på det. Vinteren er deprimerende nok i seg selv.

Takk for trøst. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var testen tatt. Sparte i 4 timer, og tok nå i kveld, 13 dpo. Skal ha mens i morgen.

Negativ. Som forventet. :sukk:

Blir ikke min tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom mensen. :frown:

Er bare jævlig skuffa... Blir ikke min tur...

Faen.. Orker snart ikke mer av dette. Å gå å tenke på det hele tiden, og ønske seg, drømme og alt jeg skal ordne og fikse og blablabla... orker ikke. Vil bare få det ut av hodet akkurat nå. Skulle kunne gått inn i et vakum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere. Trodde ikke jeg skulle ta det så tungt denne gangen, men mamma ringte i går, og hun var bare så utrolig lite forståelsesfull. Det bare minte meg nok en gang om at jeg har ingen rundt meg som forstår. De fikk alle barn uten anstrengelser, venting eller å måtte gå å bære på håpet i en evighet. Det er ikke ett eneste menneske rundt meg som kan relatere til min situasjon eller forstå hvorfor det betyr så mye. Svaret fra mamma var: "dette kan ikke jeg gjøre noe med. Dette må du bare finne ut av selv."

Ja...

Er det rart man da sitter på et forum og kun snakker med fremmede, om noe av det mest sårbare man har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Huff. Så trist at du ikke har noen rundt deg å snakke med dette om. Det var noe av det som hjalp meg mest, å ha forståelsesfulle mennesker rundt meg.

Jeg skjønner hvert fall hva du går gjennom. Ble deppa og gråt hver gang testen viste negativ. Og levde fra måned til måned. Det er en utrolig slitsom tid psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Huffda. Klem til deg :hug:

Jeg kan til en viss grad forstå deg siden jeg trodde jeg var infertil selv. Gynekologen min ble veldig overraska da jeg sa at jeg hadde blitt gravid uten hjelp (assistert befruktning). Så er ikke sikkert det går like lett neste gang. Men jeg har iallefall et barn, så nå kan jeg bare forsøke å forestille meg hvordan det er for deg og de med deg som ikke har noen men som ønsker seg et barn så utrolig sterkt!

Det er nok også lettere å snakke om slikt på et forum, fordi menneskene man har rundt seg kjenner deg for godt rett og slett. De kjenner deg så godt at de ikke kjenner deg, om du forstår hva jeg mener.

Uansett så krysser jeg fringrene for deg, Cindi! Du er ung ennå må du huske, og har god tid på å prøve selv om det kan være fortvilende og virke håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leit at mensen kom igjen..! Men jeg selv er jo også et eksempel på at det tog 11 mnd før spiren satt. så det er håp.. Men det er gjerne ikke det man vil høre når det gang på gang blir negativ test, og mensen kommer..

Jeg føler med deg.. og skjønner frustrasjonen din! God klem sendes til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Tusen takk dere. Trodde ikke jeg skulle ta det så tungt denne gangen, men mamma ringte i går, og hun var bare så utrolig lite forståelsesfull. Det bare minte meg nok en gang om at jeg har ingen rundt meg som forstår. De fikk alle barn uten anstrengelser, venting eller å måtte gå å bære på håpet i en evighet. Det er ikke ett eneste menneske rundt meg som kan relatere til min situasjon eller forstå hvorfor det betyr så mye. Svaret fra mamma var: "dette kan ikke jeg gjøre noe med. Dette må du bare finne ut av selv."

Ja...

Er det rart man da sitter på et forum og kun snakker med fremmede, om noe av det mest sårbare man har?

Huff.. Kjenner igjen den mangelen på forståelse. Det føles så urettferdig og dumt. Min mor sier: ikke stress med det, da blir du bare trist. Du har mange år å få barn på..

Kan tro det hjelper.......!!!! arg..

Håper det går bra med deg og ønsker deg masse lykke til.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja...

:hug:

Nei, det er ikke rart i det hele tatt, synes jeg..at man heller snakker med fremmede på forum, mener jeg. Jeg synes det er enklere å si det som det er ved å skrive det. Har aldri vært så flink å snakke om hva jeg føler. Her får man i allefall ikke de samme svarene man gjerne får når man snakker med noen som ikke opplever eller har opplevd det samme som vi gjør.

Man får bare teite og meningsløse svar som alle har hørt et par 100 ganger før :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sukk... Forstår ikke meg selv lenger. Jeg er helt tung i hjertet, og klarer ikke vurdere å smile engang. Burde svart på meldingen i alle fall, men klarer ikke. Jeg orker ikke lyve og si jeg er glad på hennes vegne.

Hvorfor i helvete trengte jeg å vite dette? Enda en venninne som "plutselig" var gravid.

De er virkelig over alt. Uansett hvor jeg befinner meg så er det en av de tilstede. En av de som får det til.

"Ikke stress sånn Cindi. Det kommer når det kommer."

Kanskje det. Men jeg orker virkelig ikke flere påminnelser om hvor lett det går for alle andre nå...

Jeg gråter. Er det sånn man skal reagere på at venninner er lykkelige? Jeg klarer ikke dette. Er ikke bygd for det. Skulle ønske ordet baby og graviditet på magisk vis forsvant fra mine ører, så jeg slapp å få slike nyheter. Går jo ikke mer enn to uker mellom hver gang jo...

Tårekanalene er vid åpne... Patetisk Cindi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Synes ikke det er patetisk, Cindi. Følelsene dine er ekte og det er bare slik det er. Det er ikke så mye du kan gjøre når det er slik du føler....

Vet i allefall hvordan du har det... :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er patetisk, Cindi. Følelsene dine er ekte og det er bare slik det er. Det er ikke så mye du kan gjøre når det er slik du føler....

Vet i allefall hvordan du har det... :hug:

Jeg klarer i alle fall ikke å ikke føle det sånn. Det er jo bare sånn jeg føler det, selv om jeg vet at det ikke er til noen nytte å tenke negativt, og at det er mange som prøver kjempelenge og som det plutselig klaffer for etter to år, uten at noen skjønner hvorfor det ikke klaffet før.

Er bare så sårt å se alle rundt meg gå rundt "nyforelska" i den nye magen sin. Har 6 stk rundt meg nå som er i første trimester... De er jo alle helt nyforelska i det. Og jeg bare graver meg dypere ned.

:hug: Til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste er å ha et sted som dette å dele alle disse tankene.. for det er få av de med mage som forstår det.. for de har jo ikke slitt med å komme dit..!

Bruk oss for alt vi er verdt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...