Gå til innhold

Cindi er prøver, and not the cheerful kind.


Cindi

Anbefalte innlegg

Spennende! Hva er tankene og følelsene for denne prøveperioden? Tror du det klaffer ? :blomst:

Jeg har ikke så veldig troa på at det har blitt spire denne mnd heller. Hadde blitt mildt sagt sjokkert. Men er alltid spennende å vente på ikm uansett. For tenk OM det faktisk har gått. :)

Jeg vet ikke om det kanskje har en påvirkning at jeg har begynt å trene (siden første uken i januar) og har trent ganske hardt de siste to mnd.. Må ha noe å fokusere på, så da har det blitt trening.

Merker at det bare blir mer og mer vagt i sikte i fremtiden at jeg skal klare å bli gravid uten hjelp. Men... Kan jo være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke så veldig troa på at det har blitt spire denne mnd heller. Hadde blitt mildt sagt sjokkert. Men er alltid spennende å vente på ikm uansett. For tenk OM det faktisk har gått. :)

Jeg vet ikke om det kanskje har en påvirkning at jeg har begynt å trene (siden første uken i januar) og har trent ganske hardt de siste to mnd.. Må ha noe å fokusere på, så da har det blitt trening.

Merker at det bare blir mer og mer vagt i sikte i fremtiden at jeg skal klare å bli gravid uten hjelp. Men... Kan jo være...

Jeg har troen!! :danse: Håper og tror virkelig at det sitter for dere nå. Og med distraksjon i trening er jo håpet enda større. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo, og jeg er kvalm... Det KAN vel ikke komme kvalme så tidlig?

Det må skyldes noe annet? Sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så veldig troa på at det har blitt spire denne mnd heller. Hadde blitt mildt sagt sjokkert. Men er alltid spennende å vente på ikm uansett. For tenk OM det faktisk har gått. :)

Jeg vet ikke om det kanskje har en påvirkning at jeg har begynt å trene (siden første uken i januar) og har trent ganske hardt de siste to mnd.. Må ha noe å fokusere på, så da har det blitt trening.

Merker at det bare blir mer og mer vagt i sikte i fremtiden at jeg skal klare å bli gravid uten hjelp. Men... Kan jo være...

Jeg heier! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke graviditet. Er så mange som er syke rundt meg nå. Kvalmen kommer og går. I dag har jeg voooondt i magen. Bah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt kjempevondt i magen i hele dag... skikkelig ille, og uten at det ble bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjennes det sårt og ømt, men ikke like vondt som i går. Kjenner ikke igjen smertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det føles neeesten som om noen har sparka meg i magen.

Skal teste på fredag hvis ikke mensen har kommet til da. Regner med den kommer enten i morgen eller torsdag.

Er så merkelig vondt, så kan ikke forstå hva det kommer av. Er liksom ikke mensensmerter, men heller ikke omgangssykevondt. Vet ikke hvordan magesår kjennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Hmmm, er vanskelig å si.. Aldri hatt magesår så det vet ikke jeg heller..

Men håper på positiv test på fredag for din del =D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg - Er - Gravid. :sjokkert:

HVAAaaaaaaa??? Hva skjedde??? Hææ?? :bond:

Jeg er i sjokk. Kan ikke tro det!!!

I går var jeg på treningssenteret og løp intervaller, også kjente jeg en merkelig vondt rett mellom hoftebena. Og bare... O_o

Og i natt sov jeg på sofaen fordi jeg ikke fikk sove, og da lå jeg lenge og irriterte meg over hvor mye mykningsmiddelet lukta. Jeg bare... O_o

Så da jeg sto opp i dag tenkte jeg: "Shitt ævv... Har jo en test liggende."

Så jeg tok den. Og der kom det faktisk et blått kryss opp!!! :hakeslepp:

Jeg trodde ikke mine egne øyne, og begynte å hylgrine. Også tenkte jeg: "Neida, det er sikkert bare en kjemisk graviditet... Eller graviditet utenfor livmoren... eller noe galt med testen." Så jeg løp opp til bilen og kjørte til nærmeste apotek og kjøpte en test med ukesindikator.

"Gravid 1-2 uker".

:strix:

Jeg skal bli mamma!!!!!

Herreguri. Jeg kan nesten ikke tro det er sant.

Jeg skal bli mamma. :lillesky:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sliter så vilt med å ikke grine hele tida nå. Er på jobb, på kveldsvakt, og sitter med gledestårer i øynene. *bort med seg* Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: :danse: :danse::bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig::danser: :danser: :danser: :danser: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Miiiihiiiiii!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...