Gå til innhold

Cindi er prøver, and not the cheerful kind.


Cindi

Anbefalte innlegg

Takk takk takk igjen! ^^,)

Begynner med graviditetsdagbok istedet nå. Siden jeg ikke lenger er prøver. Og faktisk er veldig så cheerful. Hihi!

Følg meg gjerne! =D

"Cindi skal bli mamma! ^^,)"

http://forum.kvinneg...howtopic=727878

Det ER enda helt urealistisk. Jeg skal bli mamma for første gang. Hælledussan!! Absurd. Og så herlig!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg - Er - Gravid. :sjokkert:

HVAAaaaaaaa??? Hva skjedde??? Hææ?? :bond:

Jeg er i sjokk. Kan ikke tro det!!!

I går var jeg på treningssenteret og løp intervaller, også kjente jeg en merkelig vondt rett mellom hoftebena. Og bare... O_o

Og i natt sov jeg på sofaen fordi jeg ikke fikk sove, og da lå jeg lenge og irriterte meg over hvor mye mykningsmiddelet lukta. Jeg bare... O_o

Så da jeg sto opp i dag tenkte jeg: "Shitt ævv... Har jo en test liggende."

Så jeg tok den. Og der kom det faktisk et blått kryss opp!!! :hakeslepp:

Jeg trodde ikke mine egne øyne, og begynte å hylgrine. Også tenkte jeg: "Neida, det er sikkert bare en kjemisk graviditet... Eller graviditet utenfor livmoren... eller noe galt med testen." Så jeg løp opp til bilen og kjørte til nærmeste apotek og kjøpte en test med ukesindikator.

"Gravid 1-2 uker".

:strix:

Jeg skal bli mamma!!!!!

Herreguri. Jeg kan nesten ikke tro det er sant.

Jeg skal bli mamma. :lillesky:

HURRA!!!! Begynte å gråte selv, jeg :hjerte: Dere fortjener dette så uendelig mye, cindi! Endelig satt den!! Nå håper vi bare spira klorer seg fast :hjerte: TENK, du skal bli MAMMA! Hipphurra!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!!!! Begynte å gråte selv, jeg :hjerte: Dere fortjener dette så uendelig mye, cindi! Endelig satt den!! Nå håper vi bare spira klorer seg fast TENK, du skal bli MAMMA! Hipphurra!!! :danse:

Hihi! TAKK! Så nydelig. :hjerte: Ja, jeg ber og krysser alt jeg har for at den klorer seg fast nå. Hittil har den vært sterk som fy! Jeg hadde VIRKELIG ikke trodd jeg skulle bli gravid denne mnd, så jeg har trent hardt som juling og drukket masse energidrikker etc. Men dette er foreløpig en sterk liten sak. ^^;) Jeg heier på den!

Jeg skal bli mammaaaaaaa!!! Miiihi!!!! (for det skal jeg!) :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Adeline*Jouvin

Fyyyy søren!! Så herlig å høre!!! hadde en følelse på at det var noe på gang her inne:D

Gratulerer <3

hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyy søren!! Så herlig å høre!!! hadde en følelse på at det var noe på gang her inne:D

Gratulerer <3

hvordan er formen?

Hihi! Takk! :laugh:

Formen den er varierende. Det gikk veldig bra. Inntil jeg trente på onsdag. Etter det har jeg vært kronisk kvalm og hatt vondt i magen. Så håper at alt er bra. Er mye kvalm nå, og kastet opp på onsdag. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :) Ja, nå var det min tur. Uvirkelig enda. Men skjønner vel alvoret etter første kontroll :P Nå er det enda bare noe merkelig som skjer med kroppen min og gjør den kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært innom på lenge, og ble sååå glad når jeg leste dette! <3

Hehe, ja det er vanskelig å ta innover seg til å begynne med! Du har en fin tid i vente!! Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir nok bare bedre. Gleder meg tilden verste kvalmen er over, og til jeg er i andre trimester og det ikke er en hemmelighet mer. Tenk at man skal være mest alene om det de ukene man er dårligst. Ingen lege, jordmor eller støtte fra kolleger. Man bare går rundt og brekker seg så stille man kan. Det er jo NÅ man hadde trengt en heiagjeng. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...